Gå til innhold

Er det mange som faller for deg?

Anbefalte innlegg

Skrevet

De aller fleste oppfatter meg som veldig beskjeden i begynnelsen. Jeg er ikke av den typen som åpner meg for alle og hvermansen så lett. Men de jeg kjenner godt synes jeg er ei snill og grei jente, som har beina godt planta på jorda, og som de vet hvor de har om det er noe..

Eneste jeg skulle ønske jeg var flinkere til var å si ifra. Men jeg har blitt flinkere til det med årene, og selvtilliten blir også stadig bedre :)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

11

• Åsemor

4

• ShitDiddelyDo

4

• Glimtipper

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Sånn skal det være!!

Skal delta i utdrikningslag til helga, er veldig spent på hva som skal skje, har ikke fått vite noe enda ;-)

Spennende!

laguna1365380434
Skrevet

Du timet det jo genialt. Da tenker jeg på din utenlandstur.

Selv om sikkert enkelte tror du forlater landet nettopp på grunn av disse hendelsene. :)

Hehehe! :-) Neida, jeg reklamerte grundig med at jeg gledet meg til USA FØR jeg begynte tabbegoen..;-P

Men godt timet det var det;-)

Litt surt at jeg ikke blir tilgitt da, men hey, i cant win em all! ;-)

Skrevet

jeg blir ofte oppfattet som litt stille og sjenert helt i begynnelsen (noen ganger) er ikke det. Men blr fort likt av de fleste. Folk sier at jeg alltid er glad, varm, utadvent osv. føler meg sånn også. jeg synes at folk burde være litt mere ydmyke mange ganger. Nå kjenner jeg jo ikke deg men kanskje folk hadde fått et bedre første intrykk hvis du var litt mere ydmyk, man er ikke svak fordi man er ydmyk, man er ikke usikker på seg selv fordi man er ydmyk.

Takk for råd :)

Men jeg er ikke arrogant, mange får bare inntrykk av det fordi jeg vet hvem jeg er og hva jeg tror på. Det er litt uvanlig på min alder. Jeg har respekt for andre meninger og følelser.

Og heldigvis er ikke dette noe som plager meg nevneverdig :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehehe! :-) Neida, jeg reklamerte grundig med at jeg gledet meg til USA FØR jeg begynte tabbegoen..;-P

Men godt timet det var det;-)

Litt surt at jeg ikke blir tilgitt da, men hey, i cant win em all! ;-)

Samma faen. Du vinner garantert noen bedre neste gang.

Du vil uansett ikke ha noen som ikke tolererer litt fyllevrøvl. :)

Skrevet

Det kommer helt veldig an på..;-PJeg tror jeg blir generelt godt likt, men jeg vet også det er mange som virkelig ikke kan fordra meg også.

Jeg tror jeg blir godt likt fordi jeg både skravler og hører etter, og fordi folk synes jeg er ganske morsom og at jeg gestikulerer, er livlig og sier mye rart. Jeg har meninger om mye, og dessuten bryr jeg meg om folk og er interessert i de jeg liker. Jeg er generelt blid og grei med folk.

Hvorfor folk IKKE liker meg skjønner jeg selvsagt ikke noe av..;-P Joda..Jeg tror det går på at jeg tar mye plass, noen synes jeg er arrogant etc..Litt loud. Også driter jeg litt i det også..Sånn å måtte passe inn etc..Alle MÅ ikke like meg..Jeg tror det faller enkelte litt tungt for brystet at jeg tenker litt sånn.

Og draget på det motsatte kjønn har jeg da faktisk..;-) Tross store tabber på den fronten i helga..;-P

Jeg har også lettere for å få guttekompiser enn venninner. Selvom jeg har et par gode. Store jentegjenger er litt skummelt, for de har så mye rar kotume, og sånn skikkelige jenteting på gang og jeg har det med å verken forstå eller like dem så godt. Sånne jenter liker så og si aldri meg tilbake heller, så da så.

:-)

Hehe :) Skjønner helt hva du mener med store jentegjenger. Jeg har aldri vært flink på det. Jeg passer bare ikke inn, men kanskje på en annen måte enn deg.

laguna1365380434
Skrevet

Samma faen. Du vinner garantert noen bedre neste gang.

Du vil uansett ikke ha noen som ikke tolererer litt fyllevrøvl. :)

Nei det skulle tatt seg ut..;-)

Og takk! :-)

Skrevet

Det kommer helt veldig an på..;-PJeg tror jeg blir generelt godt likt, men jeg vet også det er mange som virkelig ikke kan fordra meg også.

Jeg tror jeg blir godt likt fordi jeg både skravler og hører etter, og fordi folk synes jeg er ganske morsom og at jeg gestikulerer, er livlig og sier mye rart. Jeg har meninger om mye, og dessuten bryr jeg meg om folk og er interessert i de jeg liker. Jeg er generelt blid og grei med folk.

Hvorfor folk IKKE liker meg skjønner jeg selvsagt ikke noe av..;-P Joda..Jeg tror det går på at jeg tar mye plass, noen synes jeg er arrogant etc..Litt loud. Også driter jeg litt i det også..Sånn å måtte passe inn etc..Alle MÅ ikke like meg..Jeg tror det faller enkelte litt tungt for brystet at jeg tenker litt sånn.

Og draget på det motsatte kjønn har jeg da faktisk..;-) Tross store tabber på den fronten i helga..;-P

Jeg har også lettere for å få guttekompiser enn venninner. Selvom jeg har et par gode. Store jentegjenger er litt skummelt, for de har så mye rar kotume, og sånn skikkelige jenteting på gang og jeg har det med å verken forstå eller like dem så godt. Sånne jenter liker så og si aldri meg tilbake heller, så da så.

Jeg er heller ikke god på jentegjenger:)!

Har alrdi vært det, derfor litt vanskelig i den alderen da alle ville tilhøre en gjeng. Jeg følte meg bare liten og rar.

Men nå er selvtilitten myye bedre, og jeg vet jeg er ei bra dame selv om jeg ikke liker meg i gjenger:))

laguna1365380434
Skrevet

Hehe :) Skjønner helt hva du mener med store jentegjenger. Jeg har aldri vært flink på det. Jeg passer bare ikke inn, men kanskje på en annen måte enn deg.

Store jentegjenger er rett og slett skremmende og jeg forstår dem ikke..Pussig i grunn på barneskolen og sånn ELSKET jeg å være med i store jentegjenger og jeg skjønte og likte alle reglene og..;-)

Men nå, helst ikke.

laguna1365380434
Skrevet

Jeg er heller ikke god på jentegjenger:)!

Har alrdi vært det, derfor litt vanskelig i den alderen da alle ville tilhøre en gjeng. Jeg følte meg bare liten og rar.

Men nå er selvtilitten myye bedre, og jeg vet jeg er ei bra dame selv om jeg ikke liker meg i gjenger:))

Det er bra! :-) Jeg har ikke forstått behovet for å være med i noen sånn type gruppe siden jeg var 12.

Gøyere å henge med dem man virkelig liker!

Skrevet

Store jentegjenger er rett og slett skremmende og jeg forstår dem ikke..Pussig i grunn på barneskolen og sånn ELSKET jeg å være med i store jentegjenger og jeg skjønte og likte alle reglene og..;-)

Men nå, helst ikke.

Jeg har aldri vært god på det. Det blir så utrolig mye drama og det orker jeg bare ikke. Heldigvis har jeg andre gode venner :)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg tror jeg bare signerer litt på laguna sitt - for det var omtrent som å lese om meg!

*skummelt*

Hey! :-) Så kult at vi er litt like da!

laguna1365380434
Skrevet

Jeg har aldri vært god på det. Det blir så utrolig mye drama og det orker jeg bare ikke. Heldigvis har jeg andre gode venner :)

Netopp! Dramabiten er meg både slitsom, og ofte uforståelig også. :-)

Gjest egnor
Skrevet

Jeg er en person som ingen egentlig liker.

Jeg er litt for kjapp i replikken og kommer ofte med ting som lett blir oppfattet på en annen måte enn det er ment.

Jeg har lett for å fullføre andres setninger og er dårlig til å komme med komplimenter,men er flink å komme med egne meninger-noe som lett blir oppfattet som kritikk.

Jeg synes å ha oppfattet at det er måten DU får ANDRE til å FØLE SEG som avgjør om dem liker deg?

Skrevet

Det er bra! :-) Jeg har ikke forstått behovet for å være med i noen sånn type gruppe siden jeg var 12.

Gøyere å henge med dem man virkelig liker!

Enig enig!:))

Skrevet

Som deg, tror jeg. Min beste venninne og jeg tålte faktisk ikke tryne på hverandre første året. Men det bedret seg når vi ble kjent med hverandre, kan du si.

Var også en kar på jobben som ikke likte meg i det hele tatt i begynnelsen. Han har endret mening i ettertid.

Jeg gjør kanskje ikke de beste førsteinntrykkene, men til gjengjeld har jeg visst fått venner for livet (!) når jeg først har fått venner. Har også lært at man ikke må likes av alle. DET var deilig å erkjenne.

Gjest Persille
Skrevet

Hey! :-) Så kult at vi er litt like da!

Bortsett fra at du er bittelitt eldre, kulere og hottere :)

Men sånn personlighetsmessig var det som å lese om meg selv!

Gjest Flystripa
Skrevet

Har du kommet over helgens fadeser? ;o)

Har du hørt om du er tilgitt fra de indre kretser av de forulempede?

Nabodama mi (hun ene sære) ser ut som en traktor i skjørt *hehe* Kanskje du kan stikke innom å fortelle henne det ;P

laguna1365380434
Skrevet

Har du kommet over helgens fadeser? ;o)

Har du hørt om du er tilgitt fra de indre kretser av de forulempede?

Nabodama mi (hun ene sære) ser ut som en traktor i skjørt *hehe* Kanskje du kan stikke innom å fortelle henne det ;P

:-D Traktor i skjørt! Hehehe! Klart det, skal si fra jeg, bare glugge innpå noen bloody marys først..;-)

Neida, tror ikke jeg er tilgitt fra den indre krets..Ikke tilløp til svar på min superflate sms..:-o

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...