Gå til innhold

Er det mange som faller for deg?

Anbefalte innlegg

laguna1365380434
Skrevet

Bortsett fra at du er bittelitt eldre, kulere og hottere :)

Men sånn personlighetsmessig var det som å lese om meg selv!

Tviler på at jeg er noe av det der i større grad, bortsett fra eldre..:-)

Men det er kult at viligner personlighetsmessig, det MÅ jo være kult for meg, for jeg har alltid likt deg!

:-)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 50
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• laguna1365380434

11

• Åsemor

4

• ShitDiddelyDo

4

• Glimtipper

4

Mest aktive i denne tråden

Gjest togli
Skrevet

Jeg har iallefall ofte fått kommentarer på at jeg er koselig og lett å bli kjent med.

Det henger kanskje sammen med at jeg er en smule konfliktsky, og det er jo heller ikke like bra ;-)

På den annen side kan jeg godt si min mening, men får ofte høre at jeg er diplomatisk i mine uttalelser. Det hjelper muligens på andres syn på meg ;-)

(øh,. jeg er forøvrig ikke like diplomatisk i den hjemlige sfære...)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg tror jeg generelt er en ganske "likeable" person, men det kommer helt ann på situasjonen jeg befinner meg i. Føler jeg meg utrygg eller usikker på et vis, så kan jeg oppfattes som rimelig arrogant og overlegen, og kanskje litt selvgod også.

Befinner jeg meg derimot på min egen "turf" så vet jeg at jeg oppfattes som veldig morsom av mange. Får ofte høre at jeg burde begynne med stand-up. Jeg har ekstremt mye selvironi, itillegg så ler jeg og smiler mye, og er heller ikke særlig sjenert av meg. Jeg gir mye av meg selv og tror folk oppfatter meg som interessant/rar/spennende.

Om dette er nok til at folk faller for meg vet jeg ikke, men hittil har jeg ikke hatt noe særlig problem med å få det motsatte kjønn ti å bli interessert.

Skrevet

Jeg får høre at jeg er som natt og dag.

Folk blir overrasket når de blir kjent med meg. Har fått høre at folk mener jeg virker veldig sjenert og stille..

Men så når de begynner å prate med meg, så snakker jeg som en foss og er åpen og ærlig av meg.

Gjest Persille
Skrevet

Tviler på at jeg er noe av det der i større grad, bortsett fra eldre..:-)

Men det er kult at viligner personlighetsmessig, det MÅ jo være kult for meg, for jeg har alltid likt deg!

:-)

*ler*

Så det at vi liker hverandre betyr med andre ord egentlig at vi liker oss selv?!

Vi skulle tatt en fest en gang - det tror jeg hadde blitt bra...

Skrevet

Jeg har aldri hørt om noen som ikke liker meg, men førsteinntrykket er nok noen ganger bedre enn virkeligheten. Jeg ler og tuller mye og har ofte fått høre at jeg både har naturlig sjarm og aura, dvs. det merkes fysisk når jeg kommer inn i et rom.

Men egentlig er jeg generelt uinteressert i å bli nærmere kjent med folk. Jeg liker å tulle og fjase, men slipper nesten ingen inn på meg. På samme måte er jeg heller ikke interessert i at andre skal betro seg til meg.

Sånn med en gang kan jeg virke veldig sosial, men egentlig er jeg det motsatte. Jeg er også ganske kritisk, og har lett for å synes at andre er dumme.

Men med årene har jeg blitt flinkere til å høre etter. Og i alle fall virke interessert selv om jeg ikke er det.

Generelt scorer jeg nok høyere hos menn enn hos kvinner. Jeg trives også best blant mannfolk. Har lett for å tenke at kvinner er kjedelige og at de fleste blir så altfor fort kjerringer.

Gjest se på deg selv
Skrevet

Jeg har aldri hørt om noen som ikke liker meg, men førsteinntrykket er nok noen ganger bedre enn virkeligheten. Jeg ler og tuller mye og har ofte fått høre at jeg både har naturlig sjarm og aura, dvs. det merkes fysisk når jeg kommer inn i et rom.

Men egentlig er jeg generelt uinteressert i å bli nærmere kjent med folk. Jeg liker å tulle og fjase, men slipper nesten ingen inn på meg. På samme måte er jeg heller ikke interessert i at andre skal betro seg til meg.

Sånn med en gang kan jeg virke veldig sosial, men egentlig er jeg det motsatte. Jeg er også ganske kritisk, og har lett for å synes at andre er dumme.

Men med årene har jeg blitt flinkere til å høre etter. Og i alle fall virke interessert selv om jeg ikke er det.

Generelt scorer jeg nok høyere hos menn enn hos kvinner. Jeg trives også best blant mannfolk. Har lett for å tenke at kvinner er kjedelige og at de fleste blir så altfor fort kjerringer.

Etter denne beskrivelsen vil jeg tro at få liker deg, men slik du opphever deg selv så tror du sikkert at alle liker deg og beundrer deg. Tror du burde gjøre noe med hvordan du ser ned på andre altså. Og når det gjelder å være kjerring aktig så scorer du veldig veldig høyt...

Skrevet

Etter denne beskrivelsen vil jeg tro at få liker deg, men slik du opphever deg selv så tror du sikkert at alle liker deg og beundrer deg. Tror du burde gjøre noe med hvordan du ser ned på andre altså. Og når det gjelder å være kjerring aktig så scorer du veldig veldig høyt...

Hehe, jeg er enig i at min egen beskrivelse virker lite flatterende, men tror ikke folk oppfatter meg slik som jeg selv gjør det.

Og jeg ser ikke egentlig ned på folk, jeg blir bare lett sliten av dem.

Skrevet

Er fryktelig sjenert ovenfor folk jeg ikke kjenner godt, noe som kjapt fører til at folk "ikke legger merke til meg" eller tror jeg er overlegen og/eller ikke legger merke til det.

Ellers har jeg noe "babyface" som gjør at alle fulle gamle griser faller hvertfall.

Skrevet

Jeg er en person som ingen egentlig liker.

Jeg er litt for kjapp i replikken og kommer ofte med ting som lett blir oppfattet på en annen måte enn det er ment.

Jeg har lett for å fullføre andres setninger og er dårlig til å komme med komplimenter,men er flink å komme med egne meninger-noe som lett blir oppfattet som kritikk.

Jeg synes å ha oppfattet at det er måten DU får ANDRE til å FØLE SEG som avgjør om dem liker deg?

Det er godt gjort å innse slike trekk ved seg selv. Jeg har de samme tendensene. Det er overhodet aldri vondt ment, men kan selvsagt oppfattes veldig negativt.

Så jeg jobber med saken.

Ja, det handler mye om hvordan man får andre til å føle seg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...