Gå til innhold

Tenner på ordinære kvinner

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Han sa ikke at kvinner ikke tenker på sex, han sa at menn tenker oftere på sex. Skal man tro forskningsresultater så viser det at menn tenker oftere på sex enn kvinner.

Det betyr ikke at kvinner ikke tenker på sex eller ikke er kåte.

Eller at det ikke finnes _enkelte_ kvinner som tenker like mye på sex som menn ;p

Jeg blir veldig lett kåt hvis jeg begynner å fantasere. Men det skal mer enn et bilde eller bare et ansikt til.

Ser jeg derimot oppskriften på min drømmesexpartner på gata, og jeg har tid og anledning til å studere hver kroppsdel og hva jeg kunne tenke meg å gjøre med den, hvordan han hadde reagert på det igjen osv, så kan jeg bli ganske kåt =)

Annonse

godklem til deg.du virker veldig hyggelig;)

Er du ny her eller? Prozak er den mest irriterende, arrogante støvelen her inne, som sier de slemmeste ting til folk han er uenig med, og gir seg _aldri_.

Det er derfor jeg er så glad i ham =) *se kjærlig på Prozak*

Gjest Paracetanol

Er du ny her eller? Prozak er den mest irriterende, arrogante støvelen her inne, som sier de slemmeste ting til folk han er uenig med, og gir seg _aldri_.

Rekk opp hånda dere som har sansen for Prozak!

*Smask*

"................................."

Annonse

Halloen :)

Det går bra her, jeg er på ferie i Langt-bort-vekk, og har egentlig ikke tid til å dole. Men jammen titter jeg ikke innom så vidt likevel.

Du da, blir det studier igjen til høsten?

Ah, håper du bruker den til å slappe av, kose deg og lade batteriene!

Hadde håpt det, men jeg er på 5.plass på venteliste, så det blir nok jobb et halvår nå, og så krysser jeg fingrene for inntaket til våren. Ble litt skuffet, og vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Jobben er i byen foreldrene mine bor, og jeg kan ikke bo her et halvt år...

Gjest Ulvinnen

Ah, håper du bruker den til å slappe av, kose deg og lade batteriene!

Hadde håpt det, men jeg er på 5.plass på venteliste, så det blir nok jobb et halvår nå, og så krysser jeg fingrene for inntaket til våren. Ble litt skuffet, og vet ikke helt hvordan jeg skal gjøre det. Jobben er i byen foreldrene mine bor, og jeg kan ikke bo her et halvt år...

Isj, det var ikke så gode nyheter.

Du får prøve å søke jobb litt lenger unna så du kommer deg bort litt.

Her lades batterier, men det er lite avslapning. Dette er den typen ferie som er stappfull av nye opplevelser :-)

Isj, det var ikke så gode nyheter.

Du får prøve å søke jobb litt lenger unna så du kommer deg bort litt.

Her lades batterier, men det er lite avslapning. Dette er den typen ferie som er stappfull av nye opplevelser :-)

Oj, høres spennende ut! Er du og mann, venninner, hele familien?

Jeg har allerede en jobb her som jeg elsker, hver sommer, og de har sagt at jeg kan få jobbe også utover høsten, så å finne en annen jobb kan jeg ikke komme med noen god grunn for til familien... og egentlig heller ikke til å bo noe annet sted, da blir de nok bare såra =/

Gjest Ulvinnen

Oj, høres spennende ut! Er du og mann, venninner, hele familien?

Jeg har allerede en jobb her som jeg elsker, hver sommer, og de har sagt at jeg kan få jobbe også utover høsten, så å finne en annen jobb kan jeg ikke komme med noen god grunn for til familien... og egentlig heller ikke til å bo noe annet sted, da blir de nok bare såra =/

Jeg vil ikke si mer på dol om ferien min. Men om du fortsatt har mailadressen min, så kan du sende meg en mail og jeg svarer gjerne der.

Du er voksen jente nå, DarkPink, og har lov til å ta mest hensyn til deg selv, uten å tenke på om familien din blir såret eller ei.

Så om du ønsker å bo et annet sted, så er det bare å flytte.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...