Gå til innhold

Kul på håndleddet

Anbefalte innlegg

Gjest Litt engstelig altså
Skrevet

Det fant jeg nå. Den er litt mindre enn en ert, litt geleaktig i konsistens, men sitter fast. Kan altså ikke lee på den.

Har jeg grunn til å være nervøs? Ringer uansett til legen i morgen.

Fortsetter under...

Skrevet

Sjekk først om du har lik på det andre håndleddet.

Skrevet

Mest sannsynlig en helt godartet kul, som sitter på en sene. Har hatt et par av disse selv, på håndledd og en finger, som oftest på steder som er utsatt for litt kontakt (der det satt på mitt håndledd var der jeg hvilte hånda mot en underflate når jeg f.eks. tok notater, der jeg fikk på fingeren var der grepet rundt rattet var sterkest - jeg kjørte en del bil på den tida). Lurt, allikevel, å få det sjekket! :)

Skrevet

Sjekk først om du har lik på det andre håndleddet.

Det har jeg sjekket, det er ikke sånn på andre håndleddet. Kulen er heller ikke vond.

Skrevet

Mest sannsynlig en helt godartet kul, som sitter på en sene. Har hatt et par av disse selv, på håndledd og en finger, som oftest på steder som er utsatt for litt kontakt (der det satt på mitt håndledd var der jeg hvilte hånda mot en underflate når jeg f.eks. tok notater, der jeg fikk på fingeren var der grepet rundt rattet var sterkest - jeg kjørte en del bil på den tida). Lurt, allikevel, å få det sjekket! :)

Kunne du lee på kulen? Var den hard? Måtte ta meg en cognac nå for å trøste meg selv ;(

Annonse

Skrevet

Kunne du lee på kulen? Var den hard? Måtte ta meg en cognac nå for å trøste meg selv ;(

Ja, jeg kunne lee på den, og den var så hard som brusk, sånn ca. Den gjorde ikke vondt det meste av tiden, men i noen perioder kunne den være litt øm (det var først da _jeg_ gadd å gå og få den sjekket! ;) ). Det viste seg å mest sannsynlig være et ganglion - en kul/cyste på seneskjeden. Det er nok antagelig dette du også har fått.

Konjakk er godt, uansett! ;)

Skrevet

Ja, jeg kunne lee på den, og den var så hard som brusk, sånn ca. Den gjorde ikke vondt det meste av tiden, men i noen perioder kunne den være litt øm (det var først da _jeg_ gadd å gå og få den sjekket! ;) ). Det viste seg å mest sannsynlig være et ganglion - en kul/cyste på seneskjeden. Det er nok antagelig dette du også har fått.

Jeg får ikke til å lee på min.. Grøss...

Skrevet

Jeg får ikke til å lee på min.. Grøss...

Det behøver ikke bety noe annet enn at den sitter på et sted der også seneskjeden er fastere festet til ben, det. :) *evig optimist*

Skrevet

Det behøver ikke bety noe annet enn at den sitter på et sted der også seneskjeden er fastere festet til ben, det. :) *evig optimist*

Takk snille deg, birdie :) Jeg skal huske deg her inne fra nå av. Du har et nick jeg ikke har lagt merke til fra før, men nå har du trøstet et vrak i natten. Takk :)

PS! Ringer legen kl 0800 i morgen!

Skrevet

Takk snille deg, birdie :) Jeg skal huske deg her inne fra nå av. Du har et nick jeg ikke har lagt merke til fra før, men nå har du trøstet et vrak i natten. Takk :)

PS! Ringer legen kl 0800 i morgen!

:) Sove godt i natt, da! Med et par konjakk innabords og alt. ;)

Skrevet

Du hadde rett, det er det samme som du hadde :) Ikke noe farlig altså..!

Hilsen tidligere

Skrevet

Du hadde rett, det er det samme som du hadde :) Ikke noe farlig altså..!

Hilsen tidligere

Flott! :D Takk for at du oppdaterte meg!

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...