Gjest trultemor26 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 I dag har jeg vært flink! I stad tok jeg på meg realist-brillene, på første gang på.. ja, for første gang? Jeg tok tak i alle klærne mine og pakka bort de jeg aldri kommer til å bruke igjen, de jeg aldri kommer til å passe igjen, og de som ikke er min stil lenger. For jeg har nå innsett at jeg HAR forandret stil siden jeg var 19. Fasong også for den saks skyld. Så det ble noen poser som jeg skal gi til uff eller fretex for det er jo helt og fint tøy. Det er rart å si det, men det er deilig å være kvitt over halvparten av det som tok plass i klesskapet. Og også godt å ikke fortsette å lure seg selv med at "en dag så kommer jeg sikkert til å bruke denne". Det er jo bare tull!! *flink* Så folkens! Noen som vil låne realist-brillene mine?? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Det der har jeg hatt planer om å gjøre en stund, men jeg får aldri ut fingeren. Skal forsøke i morgen. 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Det der har jeg hatt planer om å gjøre en stund, men jeg får aldri ut fingeren. Skal forsøke i morgen. *sende deg brillene* og en puff bak! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg har tyvlånt de en gang, men jeg har enda noen klær igjen som nok ikke kommer til å bli brukt. Så jeg låner realist-brillene i morgen om det er greit! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg har tyvlånt de en gang, men jeg har enda noen klær igjen som nok ikke kommer til å bli brukt. Så jeg låner realist-brillene i morgen om det er greit! Jepp, den er grei, du kan få dem før SDD for jeg regner med at du er litt raskere enn han til å komme igang 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jepp, den er grei, du kan få dem før SDD for jeg regner med at du er litt raskere enn han til å komme igang Vel, det er jeg ikke så sikker på... Men jeg skal nå prøve! 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Det gjorde jeg i går. Ble 3/4 sekk til fretex og 1/2 sekk i søpla, så nå er det plass i skapet til å kjøpe noen nye klær. Deilig å få gjort det 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 *sende deg brillene* og en puff bak! Det er puffet jeg trenger. Når jeg ser inn på alle skjortene mine, og spesielt den jævla haugen med ubrukelige t-skjorter, tar det motet fra meg. Selv om jeg jo vet det er over på 15 minutter hvis jeg går inn for det. Skal gjøre det i morgen! Tror jeg ... 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Det gjorde jeg i går. Ble 3/4 sekk til fretex og 1/2 sekk i søpla, så nå er det plass i skapet til å kjøpe noen nye klær. Deilig å få gjort det Ja, ikke sant!! 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Det er puffet jeg trenger. Når jeg ser inn på alle skjortene mine, og spesielt den jævla haugen med ubrukelige t-skjorter, tar det motet fra meg. Selv om jeg jo vet det er over på 15 minutter hvis jeg går inn for det. Skal gjøre det i morgen! Tror jeg ... Nei, du SKAL gjøre det i morgen! Tenk så fornøyd du blir med deg selv etterpå!? *puff puff* 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Vell, nå skal jeg være så realistisk (og fornuftig med tanke på mitt eget ve og vel)at jeg går og legger meg!! Natta. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Nei, du SKAL gjøre det i morgen! Tenk så fornøyd du blir med deg selv etterpå!? *puff puff* Det jeg er mest redd for er at jeg må ut og handle t-skjorter. Jeg hater å shoppe. 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Mitt eget klesskap er rensket ørten ganger de siste årene pga mangel på skapplass, nå har jeg drøssevis med skapplass og må derfor shoppe litt snart. *glis* Men det er andre boller med lille frøken snupp... Hun har arvet tre tonn med klær og har nå ALT FOR sinnsykt mye klær på rommet, så hun har to fulle kommoder pluss en hel bokhylle. Skal sortere, plukke ut alt som er for smått og andre plagg som aldri kommer til å brukes, og så legge vekk eller gi bort. (Lager vel 2 forskjellige hauger tenker jeg...) Ikke i dag da. Og ikke i morgen. Men i løpet av sommeren kanskje... 0 Siter
Åsemor Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Vell, nå skal jeg være så realistisk (og fornuftig med tanke på mitt eget ve og vel)at jeg går og legger meg!! Natta. DE brillene hadde jeg heller trengt akkurat nå ja. 0 Siter
NeaNoor Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Tok på de brillene da jeg flyttet for en stund siden. 4 søppelsekker klær og 20 par sko ble gitt bort. 0 Siter
Gjest blomsterløk Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Det er puffet jeg trenger. Når jeg ser inn på alle skjortene mine, og spesielt den jævla haugen med ubrukelige t-skjorter, tar det motet fra meg. Selv om jeg jo vet det er over på 15 minutter hvis jeg går inn for det. Skal gjøre det i morgen! Tror jeg ... Kastet 19 t-skjorter i går når jeg ryddet i kles-skapet. Ikke rart det var trangt om plassen i det skapet. 0 Siter
Dory Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 *Flink jente!* Jeg gjorde det samma da jeg flyttet før jul. Utrolig deilig følelse.. Men netsen litt trist å si "hadet" til gamle klær, hehe;) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Kastet 19 t-skjorter i går når jeg ryddet i kles-skapet. Ikke rart det var trangt om plassen i det skapet. Samme her. Det er trangt, og det er derfor jeg i noen uker nå har vurdert å rydde. 0 Siter
EllaJo Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Tror noen må sette de på meg Jeg har hatt planer leeeenge om å sette igang, men kommer aldri igang. Sist jeg hadde en slik sjau var vel for ca ett år siden da jeg flyttet. Neste blir vel i august/sept. når jeg flytter igjen.... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.