Gå til innhold

Realist-briller

Anbefalte innlegg

Gjest blomsterløk
Skrevet

Samme her. Det er trangt, og det er derfor jeg i noen uker nå har vurdert å rydde.

Ja, utrolig hvor lang tid det går før man endelig får gjort noe med det. Og så fort det går når en først begynner.

Ga bort 3/4 sekk til fretex og 1/2 sekk i søpla. Så nå er det plass i skapet. Må vel nesten ut å kjøpe noe å fylle inn der igjen nå tror jeg. Ble slunket i noen av skuffene.

:)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

28

• DarkPink

4

• Osiris

3

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jeg har kasta og gitt bort halve livet mitt i saker og ting, to ganger.

Skrevet

Det er puffet jeg trenger. Når jeg ser inn på alle skjortene mine, og spesielt den jævla haugen med ubrukelige t-skjorter, tar det motet fra meg.

Selv om jeg jo vet det er over på 15 minutter hvis jeg går inn for det.

Skal gjøre det i morgen! Tror jeg ... :)

Du får finne en kjæreste som handler for deg. Jeg og en venninne slår oss sammen og handler til samboerene våre. De gjør hva de vil den dagen og får nye klær rett i fanget ;)

Skrevet

Jeg gjør det annenhver måned eller så, jeg *irriterende selvgod* :P

Skrevet

Du er flink :) Det er mye styr å gå gjennom skap, jeg har maange av dem til hele gjengen her. Klær er mitt område, så kan ikke regne med at noen går gjennom noe som helst.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du får finne en kjæreste som handler for deg. Jeg og en venninne slår oss sammen og handler til samboerene våre. De gjør hva de vil den dagen og får nye klær rett i fanget ;)

Det høres ut som om du eller venninna di bør gi meg et pling hvis en av dere blir single. :)

Men nå er det gjort. 2 bæreposer med utrolig slitte klær i søpla, 2 bæreposer til Fretex, og en Tommy Hilfigher-genser (det må ha vært en gave, kan ikke fatte annet ...) til broderen. Som muligens kan finne på å gå i noe sånt.

Er det noen som går i pologensere lenger? Sånne med høy hals? Jeg tror jeg fant ca 10 stykker. Herregud. :o

Skrevet

Det høres ut som om du eller venninna di bør gi meg et pling hvis en av dere blir single. :)

Men nå er det gjort. 2 bæreposer med utrolig slitte klær i søpla, 2 bæreposer til Fretex, og en Tommy Hilfigher-genser (det må ha vært en gave, kan ikke fatte annet ...) til broderen. Som muligens kan finne på å gå i noe sånt.

Er det noen som går i pologensere lenger? Sånne med høy hals? Jeg tror jeg fant ca 10 stykker. Herregud. :o

Pologensere? Ha ha... Få de UT UT UUUUUUUUUT.

Kanskje spare på 1 stk hvis du skal gå i fjellet eller noe midt på vinteren, da kan det være godt å ha noe som er høy i halsen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Pologensere? Ha ha... Få de UT UT UUUUUUUUUT.

Kanskje spare på 1 stk hvis du skal gå i fjellet eller noe midt på vinteren, da kan det være godt å ha noe som er høy i halsen.

Det var akkurat det jeg gjorde. Jeg tok vare på en svart pologenser.

Det var en del ufine farger der. Jeg hadde til og med en helt grønn en. :)

Skrevet

Høyhalset genser er vel ikke det kuleste nå om dagen nei. Men det er ganske deilig når det er 10-15 kuldegrader ute da- og BARE da.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Høyhalset genser er vel ikke det kuleste nå om dagen nei. Men det er ganske deilig når det er 10-15 kuldegrader ute da- og BARE da.

Men var det kult for 10 år siden? Jeg kan ikke fatte og begripe at jeg har så mange av dem. Jeg må i hvert fall ha sett på det som kult engang i tida. :)

Skrevet

Men var det kult for 10 år siden? Jeg kan ikke fatte og begripe at jeg har så mange av dem. Jeg må i hvert fall ha sett på det som kult engang i tida. :)

Jeg husker ikke. Kan hende du skulle på skiferie? Jeg syns det er kulere med høyhalset genser i skiløypa enn 2 meter skjerf.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg husker ikke. Kan hende du skulle på skiferie? Jeg syns det er kulere med høyhalset genser i skiløypa enn 2 meter skjerf.

Nja, jeg mener faktisk å huske at jeg gikk rundt i dem til daglig. Det er grotesk. Jeg vet.

Skrevet

Det jeg er mest redd for er at jeg må ut og handle t-skjorter.

Jeg hater å shoppe.:)

Det skriver du alltid men du er stadig ute å shopper. Men det er vel fordi du ikke kan fordra det at du nevner det :o)

Forresten er det lenge siden du skrev at du shoppet nå så antagelig tar jeg feil.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det skriver du alltid men du er stadig ute å shopper. Men det er vel fordi du ikke kan fordra det at du nevner det :o)

Forresten er det lenge siden du skrev at du shoppet nå så antagelig tar jeg feil.

Det er veldig lenge siden jeg shoppa.

(Bortsett fra noen boksere da jeg hadde opprydning i vinter).

Men nå må jeg shoppe litt. Jeg trenger t-skjorter og en badeshorts.

Det er dog ganske harmløst. Slipper jo å prøve og alt. Det er bare å kjøpe størrelse XL. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er dog ganske harmløst. Slipper jo å prøve og alt. Det er bare å kjøpe størrelse XL. :)

Husk at badebukse er in nå! Sånn boxer-style.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Husk at badebukse er in nå! Sånn boxer-style.

Det leste jeg faktisk. Jeg fant en sånn da jeg rydda nå. Den kasta jeg ikke. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det leste jeg faktisk. Jeg fant en sånn da jeg rydda nå. Den kasta jeg ikke. :)

Bra! Så bilde av en sånn en i vg eller dagbladet. Det var faktisk ganske snasent. Og så gir det oss jenter noe å glo på, for rompa vises jo bedre i en sånn enn i en vid bermudashorts. ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Bra! Så bilde av en sånn en i vg eller dagbladet. Det var faktisk ganske snasent. Og så gir det oss jenter noe å glo på, for rompa vises jo bedre i en sånn enn i en vid bermudashorts. ;)

Det har du sikkert rett i. Jeg skal kjøpe en sånn bermudashorts (fatter ikke hvor det har blitt av den jeg hadde) før jeg drar til syden, men det blir nok til at jeg bader i den lille snasne. :)

Skrevet

Jeg prøver heller aldri klær når jeg kjøper. Deponerer og så prøver jeg hjemme og jeg tror ikke jeg har kjøpt feil de siste årene.

Men nå kjøper jeg samme merke på bukser hele tida og topper er liksom greit å ikke prøve :o)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det har du sikkert rett i. Jeg skal kjøpe en sånn bermudashorts (fatter ikke hvor det har blitt av den jeg hadde) før jeg drar til syden, men det blir nok til at jeg bader i den lille snasne. :)

Bermudashorts kan være fint det også, hvis det er av den typen som er tettsittende i livet (sånn som Stordalen har, vet du). Ikke at Stordalen er noe sexy da. :P

Anyway, poenget var at man får fin rompe med sånne også. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...