ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Du får stå modell og ta bilde når du har kjøpt den, så skal jeg vurdere. Vi får se da vettu. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Vi får se da vettu. Jeg får se, mener du? *plystrer uskyldig* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Jeg får se, mener du? *plystrer uskyldig* Hvis jeg husker å ta noen bilder i syden skal du få se. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Hvis jeg husker å ta noen bilder i syden skal du få se. Alright! 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Alright! Har du forresten sett Terminalen (med Tom Hanks)? Kjeder meg grusomt og ser den begynner på Canal+ om 20 minutter. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Har du forresten sett Terminalen (med Tom Hanks)? Kjeder meg grusomt og ser den begynner på Canal+ om 20 minutter. Nei, jeg så litt av den, men rakk ikke å se hele. Det var forresten midt i filmen. Kanskje jeg skal se den jeg også. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Har du forresten sett Terminalen (med Tom Hanks)? Kjeder meg grusomt og ser den begynner på Canal+ om 20 minutter. Hvor ser du forresten at den begynner på Canal+ om 20 minutter? Det står ikke i vg-netts tvguide iallfall. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Hvor ser du forresten at den begynner på Canal+ om 20 minutter? Det står ikke i vg-netts tvguide iallfall. www.canalplus.no Den går på Canal+ Film3. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 www.canalplus.no Den går på Canal+ Film3. Aha, den har vi ikke. Har "bare" Canal +, Film og Film2. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Det høres ut som om du eller venninna di bør gi meg et pling hvis en av dere blir single. Men nå er det gjort. 2 bæreposer med utrolig slitte klær i søpla, 2 bæreposer til Fretex, og en Tommy Hilfigher-genser (det må ha vært en gave, kan ikke fatte annet ...) til broderen. Som muligens kan finne på å gå i noe sånt. Er det noen som går i pologensere lenger? Sånne med høy hals? Jeg tror jeg fant ca 10 stykker. Herregud. Pologensere var visst veldig in en stund. Det ser ikke grusomt ut eller noe, men det finnes definitivt finere plagg. Flott at du ryddet i skapet. Føler du deg lettere? 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Aha, den har vi ikke. Har "bare" Canal +, Film og Film2. Så nesten en time, men den der var jeg ikke i humør til å se nå. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Pologensere var visst veldig in en stund. Det ser ikke grusomt ut eller noe, men det finnes definitivt finere plagg. Flott at du ryddet i skapet. Føler du deg lettere? Mye lettere. Ikke minst fikk jeg litt ekstra plass i skapet. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Så nesten en time, men den der var jeg ikke i humør til å se nå. Jeg vil også se film! Jacob's Ladder kommer jo aldri. Men jeg får vel vente til Tour de France er ferdig, samboeren sitter klistra til skjermen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Jeg vil også se film! Jacob's Ladder kommer jo aldri. Men jeg får vel vente til Tour de France er ferdig, samboeren sitter klistra til skjermen. Det gjør jeg også. Jeg har Jacobs Ladder her. Den burde jeg kanskje sette på i løpet av kvelden. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Det gjør jeg også. Jeg har Jacobs Ladder her. Den burde jeg kanskje sette på i løpet av kvelden. Tror jeg kjører en reprise av en eller annen film i løpet av kvelden jeg også. 0 Siter
DarkPink Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Åh, så utrolig deilig! Vet du, jeg har selv akkurat godt til innkjøp av mine første bukser i str 40, og pakka vekk de i 36. Jeg har skjønt at jeg ikke er feit, men bare blitt en dame, og bestemt meg for å like de nye formene og ikke slanke meg men bare "passe på". High five for oss 0 Siter
Gjest sjøstjerna Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Burde vel kanksje Men vil fortsette være blind. ;-) 0 Siter
Gjest trultemor26 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Åh, så utrolig deilig! Vet du, jeg har selv akkurat godt til innkjøp av mine første bukser i str 40, og pakka vekk de i 36. Jeg har skjønt at jeg ikke er feit, men bare blitt en dame, og bestemt meg for å like de nye formene og ikke slanke meg men bare "passe på". High five for oss Men atte størrelsene nå er jo mye mindre enn størrelsene var før. Før kjøpte jeg ingenting større enn 38 eller S, til nød M, og ting skulle gjerne sitte litt trangt. Nå er jeg er sånn som kjøper det som passer. Kjøpte noen topper/singletter i str 42 her om dagen, plass til mage, og sitter ellers løst og ledig, ikke stramt og jævlig som fjortisen meg måtte ha før. Kjøpte også en kortbukse i str XL her om dagen!! Det var litt trist, men de må ha vært ekstremt små i størrelsen, men den var så kul så jeg måtte bare ha den. Men det er bra DarkPink at vi har innsett at vi har blitt damer! Det er en overgang! 0 Siter
DarkPink Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Men atte størrelsene nå er jo mye mindre enn størrelsene var før. Før kjøpte jeg ingenting større enn 38 eller S, til nød M, og ting skulle gjerne sitte litt trangt. Nå er jeg er sånn som kjøper det som passer. Kjøpte noen topper/singletter i str 42 her om dagen, plass til mage, og sitter ellers løst og ledig, ikke stramt og jævlig som fjortisen meg måtte ha før. Kjøpte også en kortbukse i str XL her om dagen!! Det var litt trist, men de må ha vært ekstremt små i størrelsen, men den var så kul så jeg måtte bare ha den. Men det er bra DarkPink at vi har innsett at vi har blitt damer! Det er en overgang! Hm.. godt mulig. Men jeg tror ikke str kan ha forandret seg sååå mye på det halve året jeg var i australia =p Men nå når jeg har vent meg til sjokket over den store forandringen, etter alltid å ha vert en anorektisk strek, så har jeg insett via bildesammenligninger og folks tilbakemeldinger at det egentlig er en kjærkommen forandring (Skjønt tenåringsmagen kunne jeg godt beholdt da...) =p 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Hm.. godt mulig. Men jeg tror ikke str kan ha forandret seg sååå mye på det halve året jeg var i australia =p Men nå når jeg har vent meg til sjokket over den store forandringen, etter alltid å ha vert en anorektisk strek, så har jeg insett via bildesammenligninger og folks tilbakemeldinger at det egentlig er en kjærkommen forandring (Skjønt tenåringsmagen kunne jeg godt beholdt da...) =p Mye finere med kvinnelige former enn å være en strek. Og str 40 er absolutt ikke stort! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.