DarkPink Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Mye finere med kvinnelige former enn å være en strek. Og str 40 er absolutt ikke stort! For meg, som alltid har vert en 36, føles det veldig stort. men det er mye muskler i rumpe og lår som gjør det, ikke livet. På overkroppen ligger jeg på 38 nå. Mye fordi jeg er høy. Men litt redd jeg skal se ut som en pære da =p 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 For meg, som alltid har vert en 36, føles det veldig stort. men det er mye muskler i rumpe og lår som gjør det, ikke livet. På overkroppen ligger jeg på 38 nå. Mye fordi jeg er høy. Men litt redd jeg skal se ut som en pære da =p Det føles sikkert stort hvis du har vært liten og tynn helt til nå. Jeg er sikker på at du ser helt fantastisk ut. 0 Siter
DarkPink Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Det føles sikkert stort hvis du har vært liten og tynn helt til nå. Jeg er sikker på at du ser helt fantastisk ut. Snuppa si det. Yndlingsferskenen min du =) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Snuppa si det. Yndlingsferskenen min du =) Thank you baby! *sende slengkyss* 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.