Gå til innhold

Realist-briller

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mye finere med kvinnelige former enn å være en strek. Og str 40 er absolutt ikke stort!

For meg, som alltid har vert en 36, føles det veldig stort. men det er mye muskler i rumpe og lår som gjør det, ikke livet. På overkroppen ligger jeg på 38 nå. Mye fordi jeg er høy. Men litt redd jeg skal se ut som en pære da =p

Videoannonse
Annonse
  • Svar 83
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

28

• DarkPink

4

• Osiris

3

• Åsemor

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest Princess Peach
Skrevet

For meg, som alltid har vert en 36, føles det veldig stort. men det er mye muskler i rumpe og lår som gjør det, ikke livet. På overkroppen ligger jeg på 38 nå. Mye fordi jeg er høy. Men litt redd jeg skal se ut som en pære da =p

Det føles sikkert stort hvis du har vært liten og tynn helt til nå. Jeg er sikker på at du ser helt fantastisk ut. ;)

Skrevet

Det føles sikkert stort hvis du har vært liten og tynn helt til nå. Jeg er sikker på at du ser helt fantastisk ut. ;)

Snuppa si det. Yndlingsferskenen min du =)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Snuppa si det. Yndlingsferskenen min du =)

Thank you baby! ;) *sende slengkyss*

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...