Gjest togli Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 ikke sant!! han har ikke pene lår heller... sånt er særdeles viktig. Der er vi helt enige! Mannfolk skal ikke ha pinglete lår, ei heller kvapsete lår. Lårene skal være muskuløse. Basta bom! Psst: Men nåde de mannfolka som kritiserer våre kropper! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 He he, så det har du studert!!! Hvilken skuespiller får terningkast 6 for fine lår, da??? *iler til for å hjelpe thinkerbell* Brad Pitt og Heat Ledger har ganske snacksye lår ;-) 0 Siter
Berlitz Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Der er vi helt enige! Mannfolk skal ikke ha pinglete lår, ei heller kvapsete lår. Lårene skal være muskuløse. Basta bom! Psst: Men nåde de mannfolka som kritiserer våre kropper! Mulig det ville blitt litt pinglete i nærkontakt, ja. Men av en eller annen grunn tror jeg det er et lite sannsynlig problem..... Men han har så sinnsykt skjønne øyne... Jeg er vel den som pleier å svare øyne når noen spør hva jeg ser først på.... hender er også viktig,.... og rumpa,...så...nei, vi stopper der... 0 Siter
muriel Skrevet 10. juli 2006 Forfatter Skrevet 10. juli 2006 Skal du ha bank? For all del - bank i vei. Bare husk kodeksen! ;o) 0 Siter
Berlitz Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 *iler til for å hjelpe thinkerbell* Brad Pitt og Heat Ledger har ganske snacksye lår ;-) Njaaaa, kanskje det....får litt mark av resten av Brad, jeg da. Heath er liksom bare helt grei... Men så har jeg aldri sett ordentlig på låra, da ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 For all del - bank i vei. Bare husk kodeksen! ;o) Kremt, det er vel mest bare retningslinjer, uansett? 0 Siter
Berlitz Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Kremt, det er vel mest bare retningslinjer, uansett? Hei hei hei, vær snille mot hverandre nå! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Hei hei hei, vær snille mot hverandre nå! Jammen jeg vil ha Jack for meg selv! *surmule* 0 Siter
Berlitz Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jammen jeg vil ha Jack for meg selv! *surmule* Kvinnelist, kjære deg.... 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 *løp* clooney og shemar moore. og ja, selvsagt har man studert! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Der er vi helt enige! Mannfolk skal ikke ha pinglete lår, ei heller kvapsete lår. Lårene skal være muskuløse. Basta bom! Psst: Men nåde de mannfolka som kritiserer våre kropper! presis!! du har skjønt det :-) 0 Siter
Berlitz Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 clooney og shemar moore. og ja, selvsagt har man studert! Sistnevnte var yammi! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Kvinnelist, kjære deg.... *lister meg stille over og kidnapper Sparrow under nesen på Berlitz og muriel* Sånn da! 0 Siter
Berlitz Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 clooney og shemar moore. og ja, selvsagt har man studert! Hvordan vin, forresten? 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 *iler til for å hjelpe thinkerbell* Brad Pitt og Heat Ledger har ganske snacksye lår ;-) brad... njææ.. vince vaughan er bedre. sean connery da han var i begynnelsen av 40 årene derimot.. *gisp* 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Hvordan vin, forresten? blossom hill! rød! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Mulig det ville blitt litt pinglete i nærkontakt, ja. Men av en eller annen grunn tror jeg det er et lite sannsynlig problem..... Men han har så sinnsykt skjønne øyne... Jeg er vel den som pleier å svare øyne når noen spør hva jeg ser først på.... hender er også viktig,.... og rumpa,...så...nei, vi stopper der... Det er kanskje bra jeg er godt gift, så unngår jeg at han prøver seg ;-) 0 Siter
Berlitz Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 *lister meg stille over og kidnapper Sparrow under nesen på Berlitz og muriel* Sånn da! Og det er takka!!!!! ;-)) 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Sistnevnte var yammi! ja, han må bare modnes litt. 10 år til så er han uimotstålig.. *sukke* det er da jeg skal sette inn støtet. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Og det er takka!!!!! ;-)) Det var du som sa at jeg skulle bruke kvinnelist, så. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.