Berlitz Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Det er kanskje bra jeg er godt gift, så unngår jeg at han prøver seg ;-) Ja, det var akkurat det som var min tanke også.... Og veldig glad jeg slipper å dele "min" med en bråta hylende ungjenter **lettet** 0 Siter
Berlitz Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Det var du som sa at jeg skulle bruke kvinnelist, så. Jadda....kvinnelist er viktig, samme med søsterskap,.... ;-p Kos deg, du....nå tror jeg at jeg skal krype til køys og forføre min egen kaptein! ;-)) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Njaaaa, kanskje det....får litt mark av resten av Brad, jeg da. Heath er liksom bare helt grei... Men så har jeg aldri sett ordentlig på låra, da ;-) Men nå snakker vi bare om låra da. Brad er slett ikke så verst, men han var kjekkere før (eller er det jeg som har blitt eldre?) Jeg la fram link til drømmemannen min her en gang, men da ble jeg beskyldt for å like "smågutter". Han har flotte lår _og_ øyne! ;-) Tar sjansen på å legge ut linken en gang til (men låra hans fant jeg ikke): http://www.cinema24horas.com/biografias/josh_hartnett/josh_hartnett.jpg 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Ja, det var akkurat det som var min tanke også.... Og veldig glad jeg slipper å dele "min" med en bråta hylende ungjenter **lettet** Det er i grunnen ganske ålreit å bo et stykke fra Hollywood! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 brad... njææ.. vince vaughan er bedre. sean connery da han var i begynnelsen av 40 årene derimot.. *gisp* *leter på google for å studere Vinces og Seans (unge) lår* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jadda....kvinnelist er viktig, samme med søsterskap,.... ;-p Kos deg, du....nå tror jeg at jeg skal krype til køys og forføre min egen kaptein! ;-)) Aye aye! 0 Siter
thinkerbell Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 *leter på google for å studere Vinces og Seans (unge) lår* *fnise* 0 Siter
Berlitz Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Men nå snakker vi bare om låra da. Brad er slett ikke så verst, men han var kjekkere før (eller er det jeg som har blitt eldre?) Jeg la fram link til drømmemannen min her en gang, men da ble jeg beskyldt for å like "smågutter". Han har flotte lår _og_ øyne! ;-) Tar sjansen på å legge ut linken en gang til (men låra hans fant jeg ikke): http://www.cinema24horas.com/biografias/josh_hartnett/josh_hartnett.jpg Brad var kjekkere før, definitivt. Synes det var mye den unggutt-looken med fluffy hårmanke som gjorde ham kjekk. Ikke så verst han du viste her, nei. Unggutt-sjarme er viktig for min del, selv om de gjerne må ha livsvisdom i øynene... Nå skal jeg finne min egen drømmeprins... natta! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Brad var kjekkere før, definitivt. Synes det var mye den unggutt-looken med fluffy hårmanke som gjorde ham kjekk. Ikke så verst han du viste her, nei. Unggutt-sjarme er viktig for min del, selv om de gjerne må ha livsvisdom i øynene... Nå skal jeg finne min egen drømmeprins... natta! Drømmeprinsen min ligger og snorker så det durer ;-) Natta :-) 0 Siter
Gjest heltbetatt Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 clint eastwood,hva med han,da? (som ung)og hva med han nydelige blåøyde i en westernfilm..kommer ikke helt på navnet hans....clarence hill? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Kunne godt tenke meg en bit av ham, ja... *sikle* 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 clint eastwood,hva med han,da? (som ung)og hva med han nydelige blåøyde i en westernfilm..kommer ikke helt på navnet hans....clarence hill? Uff, nei. Ikke min stil. 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Der er vi helt enige! Mannfolk skal ikke ha pinglete lår, ei heller kvapsete lår. Lårene skal være muskuløse. Basta bom! Psst: Men nåde de mannfolka som kritiserer våre kropper! Nemlig, slik er loven! 0 Siter
Gjest togli Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Nemlig, slik er loven! Jepp, kvinnsa bestemmer! 0 Siter
petter smart Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 clint eastwood,hva med han,da? (som ung)og hva med han nydelige blåøyde i en westernfilm..kommer ikke helt på navnet hans....clarence hill? Terence Hill? Fra Trinity filmene. 0 Siter
Gjest signatura Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 clint eastwood,hva med han,da? (som ung)og hva med han nydelige blåøyde i en westernfilm..kommer ikke helt på navnet hans....clarence hill? Terence Hill! Det var tider det.Alle jenter gikk på kino pga de lyseblå... 0 Siter
Gjest signatura Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 men .... er han ikke litt pinglete? mhm? Jo, det er han! Godt det ikke bare er meg som synes det da. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Terence Hill! Det var tider det.Alle jenter gikk på kino pga de lyseblå... Uff, det er lenge siden ( 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.