Gjest togli Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Jeg antar han har fått hjerneskader etter omfattende bruk av narko. 0 Siter
Gjest Ozzy22 Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 brukt for mye stoff... okei , ja det må være noe med fyren han oppfører seg litt rart egentlig. Sikkert mye narko i nesen og meter med **** i rompa. 0 Siter
Gjest Morsk Skrevet 10. juli 2006 Skrevet 10. juli 2006 Både alt skrytet av å ha brukt så veldig mye drugs og alkohol, samt de merkelige faktene, er bare en del av et bevisst image. Bare overdrivelser. Han har altid oppført seg slik. 0 Siter
ikke fast nick Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Ja, jeg mener å ha lest at han har en nervesykdom. Husker ikke hva den heter, men noe lignende Parkinsons tror jeg det var. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Han er ødelagt seg pga mye dop og alkohol. Men han har også en sykdom, den er i samme gate som Parkinson, men ikke det samme. Så lenge han trives i sin lille verden, så er vel det bra for han? ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.