ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Neste link blir shaveahippie.com. På tide at de kaster seg på barberingsbølgen de også. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 På tide at de kaster seg på barberingsbølgen de også. Jepp. Jeg tror jeg skal tvangsbarbere kjæresten snart, det er ikke noe deilig med hår i munnen. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Jepp. Jeg tror jeg skal tvangsbarbere kjæresten snart, det er ikke noe deilig med hår i munnen. Hvis han er vrien trår du til mens han sover. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Hvis han er vrien trår du til mens han sover. Neida, han er ikke vrien, bare litt lat. (Glemsk? Ja, jeg satser på glemsk.) 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Neida, han er ikke vrien, bare litt lat. (Glemsk? Ja, jeg satser på glemsk.) Hva er det for en fyr du er sammen med? Han glemmer sex. Han glemmer å shave seg. Han glemmer å gi korrekte skru-av-pedalen-tips til meg. Nå må du snart sette ned foten! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Hva er det for en fyr du er sammen med? Han glemmer sex. Han glemmer å shave seg. Han glemmer å gi korrekte skru-av-pedalen-tips til meg. Nå må du snart sette ned foten! Ja, han har hatt litt frie tøyler i det siste. Hihi. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.