nøffgakkmøbææ Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 pokker ta den drittmyggen.....hrmfff...........våker midt på natta av en irriterende mygg som vil i øret av alle plasser hele tiden,(hva skal den inn der hele tiden å grave etter egentlig??) og jeg vifter den ustanselig vekk. begynner å klø alle veier- og det klør mer og mer. står opp for å ta på kløesalve, smører inn for harde livet og voila!! jeg oppdager en poseaktig hevelse over øyet. lekkert... og som om ikke det var nok har de jjj.......æ...v...l...a måkene satt igang et infernalsk hylekor uttafor!!!!!!!!!!!! nå klør jeg på leggen og......uuuææææææ! 0 Siter
Gjest Lisan12 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Om du ikke tåler myggstikk bør du få tak i sånne til å sette i stikkontakten, som man får kjøpt i syden. Skal du ikke ut å reise så få noen til å kjøpe med til deg, de er uhyre effektive. Sørg for at du/de kjøper med nok av sånne "tabletter" som du putter inni. En tablett holder i 3-4 netter. Og for all del, få allergi medisin på resept, det hjelper på både hevelser å kløe. Jeg får Kesetine 20mg. og det funker for meg. Og når det først klør, så bruk Xylocain, ikke Eurax. Lykke til - jeg vet hvordan du har det. 0 Siter
nøffgakkmøbææ Skrevet 26. juli 2006 Forfatter Skrevet 26. juli 2006 Om du ikke tåler myggstikk bør du få tak i sånne til å sette i stikkontakten, som man får kjøpt i syden. Skal du ikke ut å reise så få noen til å kjøpe med til deg, de er uhyre effektive. Sørg for at du/de kjøper med nok av sånne "tabletter" som du putter inni. En tablett holder i 3-4 netter. Og for all del, få allergi medisin på resept, det hjelper på både hevelser å kløe. Jeg får Kesetine 20mg. og det funker for meg. Og når det først klør, så bruk Xylocain, ikke Eurax. Lykke til - jeg vet hvordan du har det. men lukter ikke de blææh? jeg er jo selvsagt oppe atter en natt med hoven nese + + ...sånn spray virker jo overhodet ikke, den finner det ene stedet jeg ikke har smurt meg inn! thats it. i morgen kjøper jeg meg myggnett til å ha over sengen! 0 Siter
Gemini Skrevet 26. juli 2006 Skrevet 26. juli 2006 men lukter ikke de blææh? jeg er jo selvsagt oppe atter en natt med hoven nese + + ...sånn spray virker jo overhodet ikke, den finner det ene stedet jeg ikke har smurt meg inn! thats it. i morgen kjøper jeg meg myggnett til å ha over sengen! MyggA som du får som rollon, kjøpes på apoteket, den lukter ikke blæh, og man trenger ikke smøre på absolutt hele kroppen, det holder med noen striper her og der. Mygg-maskiner som man i alle fall får kjøpt over alt i Hellas skal visstnok virke bra, men jeg har aldri hatt behov for de, takket være MyggA. Fenistil Gel, også noe som fås kjøpt i Hellas, men visstnok ikke i Norge, skal hjelpe bra hvis man blir stukket. Allergitabletter også, som Zyrtec osv., vet ikke om det kan virke for deg. Men først og fremst, prøv MyggA. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.