Gå til innhold

hva gjør DEG glad?

Anbefalte innlegg

Gjest happiness
Skrevet

koselig å få hint om hva andre blir glad av:D

Videoannonse
Annonse
Gjest Shira12
Skrevet

Han er ødelagt seg pga mye dop og alkohol. Men han har også en sykdom, den er i samme gate som Parkinson, men ikke det samme.

Så lenge han trives i sin lille verden, så er vel det bra for han? ;-)

Gjest Shira12
Skrevet

Jøsses meg *gnir meg i øynene* Er jeg virkelig så morgen trøtt at jeg svarer under feil innlegg. Sorry!

*drikker kaffe*

Gjest happiness
Skrevet

Han er ødelagt seg pga mye dop og alkohol. Men han har også en sykdom, den er i samme gate som Parkinson, men ikke det samme.

Så lenge han trives i sin lille verden, så er vel det bra for han? ;-)

stusset litt over svaret,ja;) ha en fin dag!

Skrevet

Jøsses meg *gnir meg i øynene* Er jeg virkelig så morgen trøtt at jeg svarer under feil innlegg. Sorry!

*drikker kaffe*

Er du sikker på at det er kaffe?

Gjest Shira12
Skrevet

stusset litt over svaret,ja;) ha en fin dag!

*trøtt*

Takk, joda dagen blir fin den bare jeg får opp øya skikkelig og drukket litt mer kaffe.

Ha en strålendes dag du også! :o)

Gjest Shira12
Skrevet

Er du sikker på at det er kaffe?

He he *s*

Ja, det er jeg, ikke noe annet enn kaffe og vann på meg den neste uka, må komme meg etter litt vel mye feiring av at det er sommer og ferie ;-)

Skrevet

Når lillebror sover hele natta og våkner blid som ei sol etter kl. 06.30.

Når jentene mine oppfører seg slik at jeg ikke behøver å mase.

Når mannen min gir meg komplimenter.

Når jeg har hatt god sex. Eller kanskje når jeg HAR god sex!

Når jeg kan gjøre andre glad.

Osv, osv, osv.

Gjest signatura
Skrevet

Når ungene mine (de er voksne da forresten) smiler og ler og ser ut til å trives med livet sitt.

Gjest Deprimert og ødelagt.
Skrevet

Å bli vist kjærlighet.

Å føle at jeg trengs.

Noe jeg ikke får.

Gjest happiness
Skrevet

Å bli vist kjærlighet.

Å føle at jeg trengs.

Noe jeg ikke får.

hei! leit å høre at du sliter.får du hjelp? klem:)

Skrevet

Når jeg får et kompliment som er sagt fordi man mener det.

Når det er lørdag, og jeg kan spise så mye godteri og smør og saus jeg vil.

Når noen koser med håret mitt.

Når noen viser at de har tenkt på meg/savnet meg ved at de sender en sms, et kort, kjøpt noe som er veldig "meg" e.l.

Når det er sol.

Når lillebrødrene mine forteller meg en hemmelighet jeg ikke må si til mamma.

Når noen husker eller legger merke til noe særegent med meg.

Når pusen min kommer løpende ned trappa hver dag jeg kommer hjem fra jobb.

Når jeg hører en sang jeg elsker, og kan spille den høyt og synge til.

Blant annet =p

Gjest my sunshine
Skrevet

Å bli vist kjærlighet.

Å føle at jeg trengs.

Noe jeg ikke får.

hei! du fortjener kjærlighet,du må lære å elske deg selv først og fremst,så du ikke er avhengig av at andre elsker deg for å ha det bra.lykke til,håper du søker hjelp for dette! klem fra meg.( mye bra å lese på siden for psykiatri også,forresten.bla neg.tankemønster,lære seg å tenke positivt)klem fra meg:)

Gjest my sunshine
Skrevet

Når jeg får et kompliment som er sagt fordi man mener det.

Når det er lørdag, og jeg kan spise så mye godteri og smør og saus jeg vil.

Når noen koser med håret mitt.

Når noen viser at de har tenkt på meg/savnet meg ved at de sender en sms, et kort, kjøpt noe som er veldig "meg" e.l.

Når det er sol.

Når lillebrødrene mine forteller meg en hemmelighet jeg ikke må si til mamma.

Når noen husker eller legger merke til noe særegent med meg.

Når pusen min kommer løpende ned trappa hver dag jeg kommer hjem fra jobb.

Når jeg hører en sang jeg elsker, og kan spille den høyt og synge til.

Blant annet =p

koselig:) hørtes ut som du har mange gleder i livet! kanskje vi alle skulle være flinkere til å fokusere på det som er positivt;) klem fra meg

Skrevet

koselig:) hørtes ut som du har mange gleder i livet! kanskje vi alle skulle være flinkere til å fokusere på det som er positivt;) klem fra meg

Jo, jeg har mange gleder i livet, b.a fordi det skal utrolig lite til for å glede meg, følelsene mine er så intense. Men det har også en bakside, nemlig at det ikke skal så mye til før jeg blir utrolig lei meg heller.

Men jeg vil heller oppleve hele spekteret enn å ligge på et "greit nok" hele livet =)

Gjest my sunshine
Skrevet

Jo, jeg har mange gleder i livet, b.a fordi det skal utrolig lite til for å glede meg, følelsene mine er så intense. Men det har også en bakside, nemlig at det ikke skal så mye til før jeg blir utrolig lei meg heller.

Men jeg vil heller oppleve hele spekteret enn å ligge på et "greit nok" hele livet =)

hei! jeg og har sterke følelser, er vi bare det en kaller følelsesmennesker?

Skrevet

hei! jeg og har sterke følelser, er vi bare det en kaller følelsesmennesker?

Hehe, er vel gjerne det.

Venninnene mine forstår hvertfall ikke at jeg kan bli _så_ glad for at det er lørdag, at jeg kan bli _så_ sjalu at jeg får lyst til å drepe, og at jeg kan bli _så_ rørt av ekstrem oppussing =p

Men det er godt at vi er flere!

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, er vel gjerne det.

Venninnene mine forstår hvertfall ikke at jeg kan bli _så_ glad for at det er lørdag, at jeg kan bli _så_ sjalu at jeg får lyst til å drepe, og at jeg kan bli _så_ rørt av ekstrem oppussing =p

Men det er godt at vi er flere!

Huff, i natt kom jeg over en aldeles horribelt søtsuppete internettside med en flash-animasjon av kjæledyr og et dikt om at de elskede kjæledyra som var døde levde i et slags paradis og ventet på den dagen de skulle forenes med sin kjære eier igjen.

Og jeg satt der og sippa og gråt! Hehe, noe så teit.

Skrevet

Huff, i natt kom jeg over en aldeles horribelt søtsuppete internettside med en flash-animasjon av kjæledyr og et dikt om at de elskede kjæledyra som var døde levde i et slags paradis og ventet på den dagen de skulle forenes med sin kjære eier igjen.

Og jeg satt der og sippa og gråt! Hehe, noe så teit.

Hehe. Synes det er koselig, jeg. Sist jeg gråt var i går kveld, en BOK om to _tvillingsjeler_ som begge tok livet av seg fordi de trodde den andre ikke elsket dem.. *kvalm av meg selv*

Og på lørdag dro jeg til en dørvakt så han snubla bakover, fordi han sa at jeg var for full til å komme inn, med mindre jeg gikk meg en lufterunde - og dro skjørtet litt lenger opp! *snøft*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe. Synes det er koselig, jeg. Sist jeg gråt var i går kveld, en BOK om to _tvillingsjeler_ som begge tok livet av seg fordi de trodde den andre ikke elsket dem.. *kvalm av meg selv*

Og på lørdag dro jeg til en dørvakt så han snubla bakover, fordi han sa at jeg var for full til å komme inn, med mindre jeg gikk meg en lufterunde - og dro skjørtet litt lenger opp! *snøft*

Hihi. Ja... Det er litt godt å gråte over noe så teit også da. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...