Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest miafia
Skrevet

Han får det ikke til,føler for å være alene.

Vet ikke helt hvorfor sier han, bare kroppen som stritter i mot.

Jeg vil at vi skal være sammen.

Kan det bare komme sånn uten forvarsel?

Hva kan jeg gjøre?

Gjest my sunshine
Skrevet

har dere vært lenge sammen? du må iallefall gi ham tid,det blir ikke bedre av å mase.han har tydeligvis et eller annet problem.håper han åpner seg etterhvert.har dere det godt sammen ellers?

Gjest miafia
Skrevet

har dere vært lenge sammen? du må iallefall gi ham tid,det blir ikke bedre av å mase.han har tydeligvis et eller annet problem.håper han åpner seg etterhvert.har dere det godt sammen ellers?

Sammen 8mnd og vi har jo det bra ellers

Gjest my sunshine
Skrevet

Sammen 8mnd og vi har jo det bra ellers

godt å høre at dere har det bra ellers. det ordner seg nok.:)(kan være prestasjonsangst,eller problemer av personlig art,feks) klem fra meg:)

Skrevet

Få ham til lege for rutinesjekk. Det finnes flere sykdommer som påvirker hormonbalansen og evne til ereksjon. Han kan ha en eller flere slike sykdommer uten å vite om det selv.

Skrevet

Er det ikke du som har skrevet flere innlegg om at han er redd for å binde seg etc.?

Det kan være at han føler sg presset.

Gjest my sunshine
Skrevet

Få ham til lege for rutinesjekk. Det finnes flere sykdommer som påvirker hormonbalansen og evne til ereksjon. Han kan ha en eller flere slike sykdommer uten å vite om det selv.

hei! ville bare si at du hadde et fornuftig råd til miafia!:) ha en god dag!

Gjest Persille
Skrevet

Henger meg på Babette - kanskje han føler seg presset av at du "maser" om at dere skal flytte sammen etc selv om han tydelig har sagt han ikke vil.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...