Gjest Shira12 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Jeg tror jeg har smuglest for mye inne på graviditetsforumet. Jeg drømte jeg fikk tvillinger i natt! Hjelp! Pokker og altså, våknet jo av at jeg kaldsvettet og hadde vondt bak i ryggen. Nå fikk jeg litt angst her, om at det er ett skjult ønske om barn denne drømmen min. Dere kloke allvitendes dolere, en drøm er bare en drøm, ikke sant? ;-) 0 Siter
tuss&troll Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 En drømmer mye når en er gravid Jeg drømte stadig at mannen min var utro .... 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Drømmer stemmer alltid, ALLTID. Ikke si sånt da!!!!!! *hyyyler* Jeg har store planer om en spennendes sommer jeg (i senga) og da kan jeg ikke ha denne angsten hengendes over meg. ;-) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 En drømmer mye når en er gravid Jeg drømte stadig at mannen min var utro .... Heldigvis drømmer jeg like fælt enten jeg er gravid eller ikke... Tror jeg... Sukk, jeg har jo vært kvalm også. Å nei og nei hvilken angst jeg har plantet i hodet på meg selv nå da! 0 Siter
Yia Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Du er nok mer bekymret for barnet i deg skal du se. Og da mener jeg IKKE at du er gravid. :-) Et hint til at du bør ta mer vare på din barnslige side kanskje?! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Du er nok mer bekymret for barnet i deg skal du se. Og da mener jeg IKKE at du er gravid. :-) Et hint til at du bør ta mer vare på din barnslige side kanskje?! Ah, det er det nok du! Vi setter avgårde til Danmark i dag og diverse fornøyelsesparker, kanskje jeg rett og slett er redd for at jeg ikke tør utfolde meg nok i de? ) 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Stort sett er drømmer symboler for noe annet. Men jeg er ingen drømmetyder. 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Stort sett er drømmer symboler for noe annet. Men jeg er ingen drømmetyder. Godt og høre! ) Kanskje det kunne vært spennendes og fått tydet en drøm av noen som kan det.. Men igjen så hadde det vært litt skummelt! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Godt og høre! ) Kanskje det kunne vært spennendes og fått tydet en drøm av noen som kan det.. Men igjen så hadde det vært litt skummelt! Enig... 0 Siter
Yia Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Ah, det er det nok du! Vi setter avgårde til Danmark i dag og diverse fornøyelsesparker, kanskje jeg rett og slett er redd for at jeg ikke tør utfolde meg nok i de? ) Det er nok en bra forklaring! 0 Siter
Osiris Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Det kan bety at du ganske enkelt er svanger med en ide som du har lyst til å sette ut i livet og at du ikke helt greier å bestemme deg mellom to muligheter. Har lest litt drømmetydning, men er ingen ekspert. Ble du litt roligere nå? 0 Siter
Gjest BattleClown Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Ikke si sånt da!!!!!! *hyyyler* Jeg har store planer om en spennendes sommer jeg (i senga) og da kan jeg ikke ha denne angsten hengendes over meg. ;-) mrxx har nok rett! Det eneste han glemte var utropstegn helt på slutten i innlegget sitt - for utropstegn er lik ekstra sant! Han skrev dog med store bokstaver, det veier litt opp. Lykke til med tvillingene!!! 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Nei, det hender man er sanndrømt. Jeg synes du skal være fornøyd med den drømmen jeg ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.