live2 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Noen har som har blitt gravide ved bruk av pergotime? Lurer på hvordan dette funker? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238079-pergotime/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
jubalong70 Skrevet 11. juli 2006 Del Skrevet 11. juli 2006 Du kan si det sånn at jeg _ikke_ har blitt gravid ved å bruke Pergo. Var gjennom to kurer. Fikk fryktelig PMS-symptomer, men ingen graviditet. Har senere fått 3 barn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238079-pergotime/#findComment-1835182 Del på andre sider Flere delingsvalg…
murenol Skrevet 9. august 2006 Del Skrevet 9. august 2006 Hei! Det er en stund siden du sendte inn dette spørsmålet, men jeg satser likevel på at du leser svaret mitt:) I disse ferietider er jeg ikke så ofte innom nettet... Om 2 mnd har jeg termin! Og jeg kan med hånda på hjertet si at det hadde jeg ikke vært uten Pergotime!! Så jeg er evig takknemlig for den pillen! I februar 2005 tok jeg for første gang kontakt med fastlegen min. Vi hadde da prøvd siden mai 2004, uten resultat. Jeg mistenkte at jeg ikke hadde eggløsning, og legen min var enig. Jeg har en tendens til PCO. Muligens du vet hva det er? Samensatte problemer, ofte vanskeligheter med å bli gravid. Mer kan du sikkert lese andre steder på nettet, dersom dette skulle vere aktuelt for deg. Vi ble henvist videre til utredning på sykehuset. Det var en ganske stor bøyg for oss å ta kontakt og få hjelp, men jeg er veldig glad for at vi gjorde det! Vi måtte vente helt til august før vi fikk time på sykehuset. Møtte en kjempeflink kvinnelig lege. Hun undersøkte meg, og tok innvendig ultralyd av eggstokkene mine m.m. Ikke noen smertefull undersøkelse! Hun ble også fort sikker på at det var manglende eggsløsning som var problemet, og ville at vi skulle prøve pergotime. Vi brukte tablettene annenhver syklus. Jeg tok fem tabletter i første kur, fem dager på rad. Men blodprøven viste lite ustlag, så legen var usikker på om jeg hadde hatt eggsløsning. 2. og 3. kur øket jeg til 2 piller pr dag i fem dager. Etter 3. kur, altså i januar 06 ble jeg gravid! Det var helt fantastisk å lykkes! Vi hadde avtale at dersom vi ikke lyktes etter 3. kur, skulle vi til videre utredning. Men det slapp vi altså, og nå er vi utrolig lykkelige og vordende foreldre, takket være pergotime! Jeg har ikke hatt NOE ubehag eller noen bivirkninger under bruken av tablettene. Det var som å svelge en fluortablett! Så det gikk helt fint. Vet ikke om dette er aktuelt for deg, men ønsker deg iallfall ALL MULIG LYKKE!! Ikke gi opp, dersom du / dere strever! Det KAN lykkes - også med Pergotime! Og det er en utrolig behagelig måte å lykkes på... - naturen går egentlig sin gang, og man slipper å informere hele slekta og omverdenen om "prosjektet" som er på gang. Lykke til:) Klem fra SNART lykkelig mamma 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/238079-pergotime/#findComment-1866606 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.