Gjest Akneus Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Hei! Er det noen her som vet om et svært anerkjent konserthus i verden - hvor selv den mest berømte og blaserte fiolinist ville synes det var stor stas å spille? (dette er muligens et litt rart spørsmål - men jeg trenger det til en morsomhet i en mail jeg skal skrive!) 0 Siter
Gjest Carnegie Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Operahuset i Sidney eller Carnegie hall i New York. kanaskje helst den siste. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Hvis du velger den i Australia, så blir det mer overbevisende om du staver navnet riktig: Sydney 0 Siter
Gemini Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Hvis du velger den i Australia, så blir det mer overbevisende om du staver navnet riktig: Sydney Hehe, Sydney/Sidney er beklageligvis en av mine gjenganger-feil... Og jeg som var så stolt av min rettskriving en gang i tiden. 0 Siter
Gjest Akneus Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Operahuset i Sidney eller Carnegie hall i New York. kanaskje helst den siste. Tusen takk for svar! Carnegie Hall i New York må det bli! :-) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Hehe, Sydney/Sidney er beklageligvis en av mine gjenganger-feil... Og jeg som var så stolt av min rettskriving en gang i tiden. Jeg også! Altså, før hadde nesten aldri skrive/stave-feil. Nå sniker det seg dessverre en og annen gang inn en... Huff. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.