Gjest Leksand Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Hei! Ettersom DOL-folket har vist seg å være i besittelse av både gode penner og humoristisk snert i sine innlegg tidligere, må jeg be dere om litt skrivehjelp her (hjernen min går litt på tomgang for tiden!). Hvordan får man omformulert dette avsnittet til FAKTISK å bli litt morsomt! (jeg får det ikke til å bli annet enn ekstremt platt!). (Kort bakgrunn: personen er i ferd med å avslutte nok en lang reise i den store, vide verden - og har naturlig nok fått opplevelser for livet!). Her kommer det: "Du kommer garantert til å bli det naturlige midtpunktet på sykehjemmet, der du som 92-åring legger ut om alle dine eksotiske eventyr for en fjetret forsamling bestående av tunghørte og demente"! 0 Siter
Gjest ponndus Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Denne personen vil vel heller bli den som ingen gidder å høre historeiene til enda engang, siden han er dement og bare gjentar seg selv og snakker om seg selv og sitt liv. Det du skrev må nok skrives helt på nytt om det skal bli morsomt.. 0 Siter
musikeren Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Teksten trenger bare å bytte noen ord, synes jeg: "Du kommer garantert til å bli det naturlige midtpunktet på sykehjemmet, der du som 92-åring legger ut om alle dine eksotiske eventyr for en tunghørt forsamling bestående av fjertere og demente." 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Jeg ville også byttet ut et par ord: "Du kommer garantert til å bli det naturlige midtpunktet på sykehjemmet, der du som 92-åring legger ut om alle dine eksotiske eventyr for en fjertende forsamling som snart skal daue"! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.