Gå til innhold

Hvilken frisyre har du?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Inspirert av tråden "Skal jeg skinne meg?" fikk jeg lyst til å høre hva slags frisyre folk på DOL har. :)

Jeg er lys blond, helt kort hår. Er jente. ;)

Videoannonse
Annonse
  • Svar 158
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

11

• Dorthe

7

• ShitDiddelyDo

5

• Angelica :o)

5

Skrevet

Veldig mørkt, krøllete hår ned til brystene. Retter det helt glatt når det er helg, og går ellers med det i en Lara Croft flette ;)

Skrevet

Mørk brunt hår ned til korsryggen, fall og ikke lik lengde hele veien.

Skrevet

Hehe, jeg har for første gang på 20 mitt eget hår. Rødt hår med litt fall som jeg prøver å føne glatt så det ikke blir altfor voldsomt.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Veldig mørkt, krøllete hår ned til brystene. Retter det helt glatt når det er helg, og går ellers med det i en Lara Croft flette ;)

Nice. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hehe, jeg har for første gang på 20 mitt eget hår. Rødt hår med litt fall som jeg prøver å føne glatt så det ikke blir altfor voldsomt.

Rødt hår er fint! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Mørk brunt hår ned til korsryggen, fall og ikke lik lengde hele veien.

Åh, det er sikkert nydelig. :)

Skrevet

*knegg* Manglet det et par ord der, Dorthe?

Skrevet

Åh, det er sikkert nydelig. :)

Det er litt for langt... jeg må se å få klippet meg - takk for påminnelsen :-p

Skrevet

Naturlig mørkebrunt hår, til litt nedenfor skuldrene. Egentlig krøller, men sletter det ut hver gang jeg har vasket det.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Naturlig mørkebrunt hår, til litt nedenfor skuldrene. Egentlig krøller, men sletter det ut hver gang jeg har vasket det.

Kjempesøtt. ;)

Skrevet

Langt mørkt krøllete hår..noen ganger med litt lyse striper i.

Enten så er det krøllete, ellers så sletter jeg det litt.....Fra mandag til fredag, så er det i hestehale...eller musefletter..:-)

Skrevet

*knegg* Manglet det et par ord der, Dorthe?

Jeg skriver for fort hihi. Men det er sant at det er 10 år siden jeg begynte å bleke håret og ta permanent og 10 år før det farget jeg det i alle forskjellige farger.

Knis, litt av en forskjell selv om rødfargen ikke lenger er av det knistrende slaget

Gjest Princess Peach
Skrevet

Langt mørkt krøllete hår..noen ganger med litt lyse striper i.

Enten så er det krøllete, ellers så sletter jeg det litt.....Fra mandag til fredag, så er det i hestehale...eller musefletter..:-)

Skulle ønske jeg også hadde litt krøller eller fall. Mitt hår er superstritt! Men alle ønsker seg vel det motsatte av det de har. :)

Skrevet

Jeg skriver for fort hihi. Men det er sant at det er 10 år siden jeg begynte å bleke håret og ta permanent og 10 år før det farget jeg det i alle forskjellige farger.

Knis, litt av en forskjell selv om rødfargen ikke lenger er av det knistrende slaget

Ah... nå skjønte jeg hva du mente... *tåka*

Rødt er sprekt :-D

Skrevet

Skulle ønske jeg også hadde litt krøller eller fall. Mitt hår er superstritt! Men alle ønsker seg vel det motsatte av det de har. :)

*kaster over en haug med krøller*

:-)

Alltid ønsket meg linjal hår jeg...drev å slettet det mye enstund...men håret blir jo sykt slitt av det da..:-(

Skrevet

Har hår til nedenfor skuldrene, litt oppklipt her og der (selvklipt...), mørk blond med lysere striper både under og utenpå håret. Ganske tykt hår som jeg stadig må tynne ut og bruke glattetang på etter hver hårvask..

Skrevet

Ah... nå skjønte jeg hva du mente... *tåka*

Rødt er sprekt :-D

:o)

Snorkfrøken
Skrevet

Ikke så ulik din. Litt lengere bare ;o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...