Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Inspirert av tråden "Skal jeg skinne meg?" fikk jeg lyst til å høre hva slags frisyre folk på DOL har. Jeg er lys blond, helt kort hår. Er jente. 0 Siter
DarkPink Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Veldig mørkt, krøllete hår ned til brystene. Retter det helt glatt når det er helg, og går ellers med det i en Lara Croft flette 0 Siter
carma Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Mørk brunt hår ned til korsryggen, fall og ikke lik lengde hele veien. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Hehe, jeg har for første gang på 20 mitt eget hår. Rødt hår med litt fall som jeg prøver å føne glatt så det ikke blir altfor voldsomt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Veldig mørkt, krøllete hår ned til brystene. Retter det helt glatt når det er helg, og går ellers med det i en Lara Croft flette Nice. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Hehe, jeg har for første gang på 20 mitt eget hår. Rødt hår med litt fall som jeg prøver å føne glatt så det ikke blir altfor voldsomt. Rødt hår er fint! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Mørk brunt hår ned til korsryggen, fall og ikke lik lengde hele veien. Åh, det er sikkert nydelig. 0 Siter
carma Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Hehe, jeg har for første gang på 20 mitt eget hår. Rødt hår med litt fall som jeg prøver å føne glatt så det ikke blir altfor voldsomt. *knegg* Manglet det et par ord der, Dorthe? 0 Siter
carma Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Åh, det er sikkert nydelig. Det er litt for langt... jeg må se å få klippet meg - takk for påminnelsen :-p 0 Siter
NeaNoor Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Naturlig mørkebrunt hår, til litt nedenfor skuldrene. Egentlig krøller, men sletter det ut hver gang jeg har vasket det. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Naturlig mørkebrunt hår, til litt nedenfor skuldrene. Egentlig krøller, men sletter det ut hver gang jeg har vasket det. Kjempesøtt. 0 Siter
yellow Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Langt mørkt krøllete hår..noen ganger med litt lyse striper i. Enten så er det krøllete, ellers så sletter jeg det litt.....Fra mandag til fredag, så er det i hestehale...eller musefletter..:-) 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 *knegg* Manglet det et par ord der, Dorthe? Jeg skriver for fort hihi. Men det er sant at det er 10 år siden jeg begynte å bleke håret og ta permanent og 10 år før det farget jeg det i alle forskjellige farger. Knis, litt av en forskjell selv om rødfargen ikke lenger er av det knistrende slaget 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Langt mørkt krøllete hår..noen ganger med litt lyse striper i. Enten så er det krøllete, ellers så sletter jeg det litt.....Fra mandag til fredag, så er det i hestehale...eller musefletter..:-) Skulle ønske jeg også hadde litt krøller eller fall. Mitt hår er superstritt! Men alle ønsker seg vel det motsatte av det de har. 0 Siter
carma Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Jeg skriver for fort hihi. Men det er sant at det er 10 år siden jeg begynte å bleke håret og ta permanent og 10 år før det farget jeg det i alle forskjellige farger. Knis, litt av en forskjell selv om rødfargen ikke lenger er av det knistrende slaget Ah... nå skjønte jeg hva du mente... *tåka* Rødt er sprekt :-D 0 Siter
yellow Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Skulle ønske jeg også hadde litt krøller eller fall. Mitt hår er superstritt! Men alle ønsker seg vel det motsatte av det de har. *kaster over en haug med krøller* :-) Alltid ønsket meg linjal hår jeg...drev å slettet det mye enstund...men håret blir jo sykt slitt av det da..:-( 0 Siter
EllaJo Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Har hår til nedenfor skuldrene, litt oppklipt her og der (selvklipt...), mørk blond med lysere striper både under og utenpå håret. Ganske tykt hår som jeg stadig må tynne ut og bruke glattetang på etter hver hårvask.. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Ah... nå skjønte jeg hva du mente... *tåka* Rødt er sprekt :-D ) 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Ikke så ulik din. Litt lengere bare ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.