Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Har hår til nedenfor skuldrene, litt oppklipt her og der (selvklipt...), mørk blond med lysere striper både under og utenpå håret. Ganske tykt hår som jeg stadig må tynne ut og bruke glattetang på etter hver hårvask.. Mm, håret mitt er også kjempetykt. Frisøren kommenterer det hele tiden. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Skulle ønske jeg også hadde litt krøller eller fall. Mitt hår er superstritt! Men alle ønsker seg vel det motsatte av det de har. Kjøp da vel ) Jeg har kjøpt i mange år jeg. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Ikke så ulik din. Litt lengere bare ;o) Så god smak du har da! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Kjøp da vel ) Jeg har kjøpt i mange år jeg. Hihi, joda. Det er litt vanskelig å krølle det når det er fem cm langt, bare. 0 Siter
EllaJo Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Mm, håret mitt er også kjempetykt. Frisøren kommenterer det hele tiden. Jeg får alltid høre hvor fint og tykt hår jeg har, men gir gjerne bort litt jeg.. Hadde vært litt enklere om håret hang fint ned istedenfor stort og bustete før omgangen med glattetang 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Hihi, joda. Det er litt vanskelig å krølle det når det er fem cm langt, bare. Det blir nok litt i korteste laget ) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Jeg får alltid høre hvor fint og tykt hår jeg har, men gir gjerne bort litt jeg.. Hadde vært litt enklere om håret hang fint ned istedenfor stort og bustete før omgangen med glattetang Sant det. Håret mitt er naturlig stritt, så det hang fint ned da det var langt. Trengte heldigvis ikke å bruke glattetang, for da hadde det nok blitt mer slitt og flokete enn det var. *ugh* 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Det blir nok litt i korteste laget ) Kommer til å se ut som en sau. *LOL* 0 Siter
EllaJo Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Sant det. Håret mitt er naturlig stritt, så det hang fint ned da det var langt. Trengte heldigvis ikke å bruke glattetang, for da hadde det nok blitt mer slitt og flokete enn det var. *ugh* Har ikke problemer med floker, men det blir fort slitt ja.. derfor tar jeg saksa og klipper tuppene selv en gang i blant 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Kommer til å se ut som en sau. *LOL* *grøss* Jeg så ut slik da jeg fikk eldstemann, skrekkelig når jeg ser på bilder ( 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 *grøss* Jeg så ut slik da jeg fikk eldstemann, skrekkelig når jeg ser på bilder ( Hehe. Søstera mi tok hjemmepermanent på meg da jeg var 12-13 år. Lignet mistenkelig på en sau, ja. Kanskje jeg ikke skal ønske meg krøller likevel. 0 Siter
Dorthe Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Hehe. Søstera mi tok hjemmepermanent på meg da jeg var 12-13 år. Lignet mistenkelig på en sau, ja. Kanskje jeg ikke skal ønske meg krøller likevel. Jeg har hatt krøller de siste 10 årene men da på noe lengre hår. Det ble ikke sau ) 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Nesten helt likt dette: http://i6.tinypic.com/1zm01gw.jpg Litt lysere..noen striper hvor det er mørkere/lysere? og litt rødt(?) men lengden er det samme.. *det er ikke meg på bildet.. var bare et jeg fant ;p* 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Akkurat nå er det ganske langt, litt oppklipt. Mørkt med lysere striper. Litt bølger. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Akkurat nå er det ganske langt, litt oppklipt. Mørkt med lysere striper. Litt bølger. Høres fint ut. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Nesten helt likt dette: http://i6.tinypic.com/1zm01gw.jpg Litt lysere..noen striper hvor det er mørkere/lysere? og litt rødt(?) men lengden er det samme.. *det er ikke meg på bildet.. var bare et jeg fant ;p* Ja, det så jeg jo tidligere. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Jeg har hatt krøller de siste 10 årene men da på noe lengre hår. Det ble ikke sau ) Nei, det må være en viss lengde på det hvis man ikke skal bli sau. 0 Siter
Gjest Tja..! Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Ja, det så jeg jo tidligere. Ja, det er så ille at du ikke vil se det igjen ? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Ja, det er så ille at du ikke vil se det igjen ? Helst ikke. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Høres fint ut. Joa, greit nok - men begynner å bli lei. Har hatt det sånn i 5 år nå.. Men tør ikke klippe meg kort, og kler ikke lyst hår, så... :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.