Gå til innhold

Hvilken frisyre har du?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

Har hår til nedenfor skuldrene, litt oppklipt her og der (selvklipt...), mørk blond med lysere striper både under og utenpå håret. Ganske tykt hår som jeg stadig må tynne ut og bruke glattetang på etter hver hårvask..

Mm, håret mitt er også kjempetykt. Frisøren kommenterer det hele tiden. ;)

Fortsetter under...

• Svar 158
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

11

• Dorthe

7

• ShitDiddelyDo

5

• Angelica :o)

5

Skrevet

Skulle ønske jeg også hadde litt krøller eller fall. Mitt hår er superstritt! Men alle ønsker seg vel det motsatte av det de har. :)

Kjøp da vel :o)

Jeg har kjøpt i mange år jeg.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ikke så ulik din. Litt lengere bare ;o)

Så god smak du har da! ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Kjøp da vel :o)

Jeg har kjøpt i mange år jeg.

Hihi, joda. Det er litt vanskelig å krølle det når det er fem cm langt, bare. ;)

Skrevet

Mm, håret mitt er også kjempetykt. Frisøren kommenterer det hele tiden. ;)

Jeg får alltid høre hvor fint og tykt hår jeg har, men gir gjerne bort litt jeg.. Hadde vært litt enklere om håret hang fint ned istedenfor stort og bustete før omgangen med glattetang

Skrevet

Hihi, joda. Det er litt vanskelig å krølle det når det er fem cm langt, bare. ;)

Det blir nok litt i korteste laget :o)

Annonse

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg får alltid høre hvor fint og tykt hår jeg har, men gir gjerne bort litt jeg.. Hadde vært litt enklere om håret hang fint ned istedenfor stort og bustete før omgangen med glattetang

Sant det. Håret mitt er naturlig stritt, så det hang fint ned da det var langt. Trengte heldigvis ikke å bruke glattetang, for da hadde det nok blitt mer slitt og flokete enn det var. *ugh*

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det blir nok litt i korteste laget :o)

Kommer til å se ut som en sau. *LOL*

Skrevet

Sant det. Håret mitt er naturlig stritt, så det hang fint ned da det var langt. Trengte heldigvis ikke å bruke glattetang, for da hadde det nok blitt mer slitt og flokete enn det var. *ugh*

Har ikke problemer med floker, men det blir fort slitt ja.. derfor tar jeg saksa og klipper tuppene selv en gang i blant :)

Skrevet

Kommer til å se ut som en sau. *LOL*

*grøss*

Jeg så ut slik da jeg fikk eldstemann, skrekkelig når jeg ser på bilder :o(

Gjest Princess Peach
Skrevet

*grøss*

Jeg så ut slik da jeg fikk eldstemann, skrekkelig når jeg ser på bilder :o(

Hehe. Søstera mi tok hjemmepermanent på meg da jeg var 12-13 år. Lignet mistenkelig på en sau, ja. Kanskje jeg ikke skal ønske meg krøller likevel. ;)

Skrevet

Hehe. Søstera mi tok hjemmepermanent på meg da jeg var 12-13 år. Lignet mistenkelig på en sau, ja. Kanskje jeg ikke skal ønske meg krøller likevel. ;)

Jeg har hatt krøller de siste 10 årene men da på noe lengre hår. Det ble ikke sau :o)

Gjest Tja..!
Skrevet

Nesten helt likt dette:

http://i6.tinypic.com/1zm01gw.jpg

Litt lysere..noen striper hvor det er mørkere/lysere? og litt rødt(?) :)

men lengden er det samme..

*det er ikke meg på bildet.. var bare et jeg fant ;p*

Annonse

Skrevet

Akkurat nå er det ganske langt, litt oppklipt. Mørkt med lysere striper. Litt bølger.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Akkurat nå er det ganske langt, litt oppklipt. Mørkt med lysere striper. Litt bølger.

Høres fint ut. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nesten helt likt dette:

http://i6.tinypic.com/1zm01gw.jpg

Litt lysere..noen striper hvor det er mørkere/lysere? og litt rødt(?) :)

men lengden er det samme..

*det er ikke meg på bildet.. var bare et jeg fant ;p*

Ja, det så jeg jo tidligere. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har hatt krøller de siste 10 årene men da på noe lengre hår. Det ble ikke sau :o)

Nei, det må være en viss lengde på det hvis man ikke skal bli sau. :)

Gjest Tja..!
Skrevet

Ja, det så jeg jo tidligere. ;)

Ja, det er så ille at du ikke vil se det igjen ? :P

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja, det er så ille at du ikke vil se det igjen ? :P

Helst ikke. ;)

Skrevet

Høres fint ut. :)

Joa, greit nok - men begynner å bli lei. Har hatt det sånn i 5 år nå.. Men tør ikke klippe meg kort, og kler ikke lyst hår, så... :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...