Gå til innhold

Hvilken frisyre har du?

Anbefalte innlegg

Gjest Princess Peach
Skrevet

brunsort forskjellige lengder ca til skuldrene, kort bak i nakken, lengre foran.

Nesten sånn hadde jeg også tidligere i år. :)

Fortsetter under...

• Svar 158
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

11

• Dorthe

7

• ShitDiddelyDo

5

• Angelica :o)

5

Skrevet

Langt hår litt klippet oppover sånn at ikke alt er like langt. Gradert heter det kanskje...

Også sånn mellomblond dødskjip kommunegrå farge.

Skrevet

Mellomblond, halvlangt hår uten pannlugg. Er også jente :)

Skrevet

Maskinkort i nakken og på siden, og sånn vokskort oppå. Men du har vel sett bilde av meg, så det veit du.

Nå vurderer jeg dog å skinne meg. Men det er mest fordi jeg kjeder meg veldig og desperat trenger noe fornuftig å gjøre. :)

Hvorfor får alle se bilde unntatt jeg? *furte*

Annonse

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvorfor får alle se bilde unntatt jeg? *furte*

Du er ikke på bildegalleriet. :)

Gjest togli
Skrevet

Nesten svart hår fra naturens side (farger det ofte helt svart fordi jeg synes jeg kler det bedre), halvlangt og litt oppklipt.

Angelica :o)
Skrevet

Nesten svart hår fra naturens side (farger det ofte helt svart fordi jeg synes jeg kler det bedre), halvlangt og litt oppklipt.

Jeg har alltid sett for meg deg som lyshåret!

He he :)

Skrevet

Nice. :)

Nå vil jeg også legge ut bilder! =p

Omtrent sånn hvis jeg dusjer om morgenen og ikke rekker annet enn å la det lufttørke

http://www.freshlookhair.com/members/681420/uploaded/kate.jpg

Sånn når det har tørka og jeg ikke orker å ha det i veien lenger: http://www.toplookalikes.co.uk/Lara-Kate2.jpg

Og sånn når jeg skal prøve å skaffe gutter:

http://www.discountwig.net/images/wg1-h416-5-5-mains.jpg

=p

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152646346' post='3204653]

Jeg også =)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Isj..

Jeg er ikke så mye å se på, så du går ikke glipp av noe. :)

Annonse

Skrevet

Jeg også =)

Rart hvor lite bilde man har av dolerene stemmer..

Oi, for en setning. :D

Skrevet

Jeg er ikke så mye å se på, så du går ikke glipp av noe. :)

Nysgjerrig jo..

Skrevet

Jeg har lys blond hår med fall til der bh'en begynner.

Har alltid ønsket meg brunt hår, men tør ikke farge det fordi jeg er redd hudtonen ol ikke passer til brunt hår. Har angst for at folk ser på meg som en "sånn" blondine, selv om jeg slett ikke er "sånn"..

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152646346' post='3204653]

Det har jeg hørt er inne en gang før også *ler*

Jeg var lyshåret en gang på åttitallet og da hadde jeg skikkelig draget på ikke-etnisk-norske-nordmenn, men jeg så rett og slett fæl ut!

Lyst hår er ikke noe for meg har jeg funnet ut. Blir bare bleik og rar med lyst hår.. faren min har kullsort hår (han er helnorsk, men her vi bor er det mange med spanske aner langt tilbake, så man skal aldri si aldri...) og moren min er nesten svarthåra). Nei, min hudfarge passer bare mørkt hår (jeg er forøvrig ikke spesielt mørk i huden, men likevel...)

Gjest togli
Skrevet

Jeg også =)

Hmm, togli høres ut som ei lita, lys berte tror jeg *hehe*

Kanskje jeg burde skifta nick til tagla? Høres jeg mørkere ut da? ;-)

Skrevet

Det har jeg hørt er inne en gang før også *ler*

Jeg var lyshåret en gang på åttitallet og da hadde jeg skikkelig draget på ikke-etnisk-norske-nordmenn, men jeg så rett og slett fæl ut!

Lyst hår er ikke noe for meg har jeg funnet ut. Blir bare bleik og rar med lyst hår.. faren min har kullsort hår (han er helnorsk, men her vi bor er det mange med spanske aner langt tilbake, så man skal aldri si aldri...) og moren min er nesten svarthåra). Nei, min hudfarge passer bare mørkt hår (jeg er forøvrig ikke spesielt mørk i huden, men likevel...)

Du er nok så søt atte :)

Gjest humlemor
Skrevet

jeg er jente og har egentlig ikke hår, har sykdommen alopecia. bruker parykk men det er vanskelig å finne noe man er fornøyd med. guuud som jeg ønsker meg hår! :(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...