Gå til innhold

Hvilken frisyre har du?

Anbefalte innlegg

Gjest togli
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152647296' post='3204672]

Du er nok så søt atte :)

Tja, det kommer nok an på øyet som ser ;-)

Mannen min synes iallefall jeg er søt *hehe*

Videoannonse
Annonse
  • Svar 158
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

11

• Dorthe

7

• ShitDiddelyDo

5

• Angelica :o)

5

Skrevet

Hmm, togli høres ut som ei lita, lys berte tror jeg *hehe*

Kanskje jeg burde skifta nick til tagla? Høres jeg mørkere ut da? ;-)

Du høres ikke ut som ei berte. bare som en lyshåret mamma =) Tagla høres.. hm.. ut som talg. Ikke bytte!

Jeg ser forøvrig også teit ut med blondt hår, og hadde draget på ikke etnisk norske menn eller hva du kalte det. Jeg ser myyye bedre ut med mørkt hår, nettopp fordi jeg er så bleik, tro det eller ei =)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nå vil jeg også legge ut bilder! =p

Omtrent sånn hvis jeg dusjer om morgenen og ikke rekker annet enn å la det lufttørke

http://www.freshlookhair.com/members/681420/uploaded/kate.jpg

Sånn når det har tørka og jeg ikke orker å ha det i veien lenger: http://www.toplookalikes.co.uk/Lara-Kate2.jpg

Og sånn når jeg skal prøve å skaffe gutter:

http://www.discountwig.net/images/wg1-h416-5-5-mains.jpg

=p

Å, fint hår! Sånn vil jeg også ha! :D

Gjest togli
Skrevet

Du høres ikke ut som ei berte. bare som en lyshåret mamma =) Tagla høres.. hm.. ut som talg. Ikke bytte!

Jeg ser forøvrig også teit ut med blondt hår, og hadde draget på ikke etnisk norske menn eller hva du kalte det. Jeg ser myyye bedre ut med mørkt hår, nettopp fordi jeg er så bleik, tro det eller ei =)

Åkkei, jeg _er_ togli nå, så noe bytte kommer nok ikke på tale ;-)

Jeg har jo hørt at svart hår virker hardt på de fleste, men frisøren mener jeg kler det fortsatt. Når alderen begynner å tynge og rynkene kommer, bør jeg nok kanskje mildne fargen litt - men den tid, den sorg :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg skulle gjerne hatt denne, slik at sjefen kunne tro jeg jobbet selv om jeg tok meg en blund....;-)

(Men han hadde kanskje stusset litt over skjegget....*S*)

http://www.nrk.no/img/590124.jpeg

*LOL*

Gjest Princess Peach
Skrevet

jeg er jente og har egentlig ikke hår, har sykdommen alopecia. bruker parykk men det er vanskelig å finne noe man er fornøyd med. guuud som jeg ønsker meg hår! :(

Huff, det skjønner jeg godt. :(

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har lys blond hår med fall til der bh'en begynner.

Har alltid ønsket meg brunt hår, men tør ikke farge det fordi jeg er redd hudtonen ol ikke passer til brunt hår. Har angst for at folk ser på meg som en "sånn" blondine, selv om jeg slett ikke er "sånn"..

Blondt er jo finest, da. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Nesten svart hår fra naturens side (farger det ofte helt svart fordi jeg synes jeg kler det bedre), halvlangt og litt oppklipt.

Husker jeg så deg på tv en gang, da hadde du brunt hår?

Mary Poppins
Skrevet

Langt blondt hår, Har egentlig en del krøller og mye fall, men jeg retter det ut, med mindre det er øs pøs regnevær, da nytter det ikke rette det ut.

Skrevet

Jeg har kort, mørkebrunt hår (med striper i). Jeg hadde halvlangt hår, men klippa meg kort for ca en uke siden. Ganske fornøyd med resultatet faktisk :) (eneste "problemet" er at det står _rett ut_ til alle kanter om morgenen. Det gjorde det ikke når jeg hadde halvlangt hår).

Skrevet

Ok, det var en kul frisyre. :)

Ganske kult med den rødfargen ja, men tviler på at jeg hadde kledd det, ikke typen til det akkurat.

Skrevet

jeg er jente og har egentlig ikke hår, har sykdommen alopecia. bruker parykk men det er vanskelig å finne noe man er fornøyd med. guuud som jeg ønsker meg hår! :(

Forstår fortvilselsen.

Sjøl mista jeg mitt kommunefargede strie oppklipte hår i fjor sommer (pga cellegift). Fikk en parykk som var blond, oppklipt og med litt fall. Brukte den mye og alle sa den så veldig fin og så naturtro ut. Etter jul i år fikk jeg hår tilbake, nå nesten svart, tjukt og krøllete.

Nå har jeg mistet håret på nytt og har en ganske mørk parykk med gylne striper. Parykken er litt varm i varmen så det blir ofte til at jeg går med tørkle. Skulle ønske jeg var tøff nok til å gå helt bar, men orker ikke alle stirrende blikkene.

Min trøst er at håret kommer tilbake, kanskje det blir rødt og stridt denne gangen?

Skrevet

Jeg har kort, mørkebrunt hår (med striper i). Jeg hadde halvlangt hår, men klippa meg kort for ca en uke siden. Ganske fornøyd med resultatet faktisk :) (eneste "problemet" er at det står _rett ut_ til alle kanter om morgenen. Det gjorde det ikke når jeg hadde halvlangt hår).

Fikk råd av min bestemor engang, gre håret det første du gjør om morningen mens sengevarmen fortsatt sitter i. Det hjelper faktisk!

tzatziki1365380058
Skrevet

Nå vil jeg også legge ut bilder! =p

Omtrent sånn hvis jeg dusjer om morgenen og ikke rekker annet enn å la det lufttørke

http://www.freshlookhair.com/members/681420/uploaded/kate.jpg

Sånn når det har tørka og jeg ikke orker å ha det i veien lenger: http://www.toplookalikes.co.uk/Lara-Kate2.jpg

Og sånn når jeg skal prøve å skaffe gutter:

http://www.discountwig.net/images/wg1-h416-5-5-mains.jpg

=p

Åh, du må ha verdens fineste hår! Du er en heldig gris!

Men kan ikke skjønne at du ikke kan plukke opp gutter med frisyre nr. 1 - synes den er kjempefin og må da kunne være sexy? Men jeg har ikke peiling.

Jeg har forresten mørkebrunt kort hår med en del krøll, sånn at frisyren blir rufsete. Også har jeg så kort pannelugg som det går an å få den.

Veldig fornøyd med det også - jeg er av de jentene som ABSOLUTT IKKE kler langt hår!

Skrevet

Åh, du må ha verdens fineste hår! Du er en heldig gris!

Men kan ikke skjønne at du ikke kan plukke opp gutter med frisyre nr. 1 - synes den er kjempefin og må da kunne være sexy? Men jeg har ikke peiling.

Jeg har forresten mørkebrunt kort hår med en del krøll, sånn at frisyren blir rufsete. Også har jeg så kort pannelugg som det går an å få den.

Veldig fornøyd med det også - jeg er av de jentene som ABSOLUTT IKKE kler langt hår!

Nemmen, takk =)

Krøllene mine er kanskje ikke _fullt_ så samla som på øverste bildet, det er litt mer rufs, noe som forøvrig passer til rockestilen min =p

Men min erfaring er at gutter liker kjedelig, glatt stritt hår myye bedre enn rufsitufsen!

Skrevet

Å, fint hår! Sånn vil jeg også ha! :D

Takk =)

tzatziki1365380058
Skrevet

Nemmen, takk =)

Krøllene mine er kanskje ikke _fullt_ så samla som på øverste bildet, det er litt mer rufs, noe som forøvrig passer til rockestilen min =p

Men min erfaring er at gutter liker kjedelig, glatt stritt hår myye bedre enn rufsitufsen!

Jaja, da fikk jeg nok en gang bekreftet at gutter/menn, det skjønner jeg meg ikke på....

Heldigvis er jeg godt og lykkelig gift :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Nysgjerrig jo..

Hvis du på msn har noen som har meg på msn, eventuelt mailer med noen som har msn-mailadressen min, så kan du si til dem at de har min tillatelse til å gi deg adressen min, og så kan du legge meg til msn (hvis du bruker det), eller sende meg en mail.

Så skal jeg være en engel å sende deg et bilde, men da vil jeg ha et i retur. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...