Gå til innhold

Hvilken frisyre har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, da fikk jeg nok en gang bekreftet at gutter/menn, det skjønner jeg meg ikke på....

Heldigvis er jeg godt og lykkelig gift :)

Hehe. Eller så må jeg bare lære meg å fatte interesse for de som er modne og har smak, og ikke sikler etter fjortisoppskriften =p

Fortsetter under...

• Svar 158
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

11

• Dorthe

7

• ShitDiddelyDo

5

• Angelica :o)

5

Skrevet

Hvis du på msn har noen som har meg på msn, eventuelt mailer med noen som har msn-mailadressen min, så kan du si til dem at de har min tillatelse til å gi deg adressen min, og så kan du legge meg til msn (hvis du bruker det), eller sende meg en mail.

Så skal jeg være en engel å sende deg et bilde, men da vil jeg ha et i retur. :)

Nemmen, hør på gutten som har fått tenkt seg om da? =)

Hva med at jeg ganske enklere gir deg [email protected], så legger du meg til, så får jeg deg, og så sender du meg bilde?

Skrevet

I min ungdom hadde jeg langt lyst hår (uten en krøll), så gikk endel år med eksperimentering da gjerne kort, permanent etc. Nå i en alder av 42 har jeg igjen det lange lyse håret som er særdeles lettstelt. Vil nyte det lange håret til det ikke føles riktig lenger, og så klippe meg litt kortere i en "fancy" frisyre som passer min alder.......

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva med at jeg ganske enklere gir deg [email protected], så legger du meg til, så får jeg deg, og så sender du meg bilde?

Skjedde det noe hos deg nå?

Skrevet

Du burde ikke legge ut epost-adresser på nettet slik altså, spambot'ene tar dem før du har snudd deg... Skriv heller brukernavn AT domene DOT com, f.eks.

Skrevet

Jeg har kort mørkebrunt hår; og en litt hårete utgave av Willochsveisen ;-)

Annonse

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Tja, det kommer nok an på øyet som ser ;-)

Mannen min synes iallefall jeg er søt *hehe*

Jeg er enig med mannen din :-)

Bortsett fra at jeg ville ha sagt mer pen enn søt.

Gjest Ulvinnen
Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152647296' post='3204672]

Du er nok så søt atte :)

Togli er pen, hun :-)

*Ser på toglibilde*

Skrevet

brunsort forskjellige lengder ca til skuldrene, kort bak i nakken, lengre foran.

Samme som meg, det:-)

Skrevet

Jeg har rødt hår(farget), langt (sånn til rett over stumpen)...

nettopp fått tilbake midtskillen igjen etter å ha hatt sideskill i spare-ut-panneluggen- igjen-prosessen. Luggen henger nå omtrent ned til haka, så jeg har da en sånn hakelengde-tufs på hver side av ansiktet.

Skrevet

Blondt er jo finest, da. ;)

joda, fint er det:)

Men når alle blondinevitser og dumme deilige platinablondfargete damer skaper slike fordommer mot blondiner, så ønsker jeg meg brunt hår.. Er livredd for å bli forvekslet med en sånn en..!

Ellers er midt medfødte lysblonde hår helt fint:)

Skrevet

Oppklippet, halvlangt, lyst hår som er klippet i en litt rufsete fasong. Utrolig lettstelt.

Og det passer bra, for jeg har aldri eid en hårføner eller noen form for stylingprodukt.

Skrevet

Oppklippet, halvlangt, lyst hår som er klippet i en litt rufsete fasong. Utrolig lettstelt.

Og det passer bra, for jeg har aldri eid en hårføner eller noen form for stylingprodukt.

Jøss, av en eller annen merkelig grunn har jeg alltid trodd du var mørk.

Annonse

Skrevet

Jøss, av en eller annen merkelig grunn har jeg alltid trodd du var mørk.

Jeg har alltid vært blond, men jeg må innrømme at frisøren gjør meg noen toner blondere. "Tilbake til barndommens farge" kan man kalle den operasjonen hvis man vil tviholde på sitt naturbarn-image.

For øvrig er jeg megablond, på grensen til idiot, når det gjelder tekniske duppeditter. Jeg skygger banen ved skifte av dekk eller olje, og kan ikke rygge med speil.

Men jeg kan skifte lyspærer, det kan ikke Knut Haavik!

Skrevet

Jeg har alltid vært blond, men jeg må innrømme at frisøren gjør meg noen toner blondere. "Tilbake til barndommens farge" kan man kalle den operasjonen hvis man vil tviholde på sitt naturbarn-image.

For øvrig er jeg megablond, på grensen til idiot, når det gjelder tekniske duppeditter. Jeg skygger banen ved skifte av dekk eller olje, og kan ikke rygge med speil.

Men jeg kan skifte lyspærer, det kan ikke Knut Haavik!

Vi er så like at det er helt skummelt, hadde det ikke vært for hårfargen - kunne vi vært eneggede tvillinger.

Alt det du nevnte (og en god del mer) er jeg komfortable uviten om hvordan utføres.

Skrevet

Vi er så like at det er helt skummelt, hadde det ikke vært for hårfargen - kunne vi vært eneggede tvillinger.

Alt det du nevnte (og en god del mer) er jeg komfortable uviten om hvordan utføres.

Det er godt å høre. Og vi takker for at det finnes mannfolk som mer enn gjerne trår til og hjelper oss.

Skrevet

Blond, med oppklipt bob fikk jeg høre. Av og til masse krøller, noen ganger få, kommer an på dagsformen til håret.

Skrevet

Naturlig mørkebrunt hår, til litt nedenfor skuldrene. Egentlig krøller, men sletter det ut hver gang jeg har vasket det.

Send dem til meg! Sukk.

Skrevet

Send dem til meg! Sukk.

Metervist med altfor tykt, krøllete hår, sendt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...