Gå til innhold

Hvilken frisyre har du?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 158
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

11

• Dorthe

7

• ShitDiddelyDo

5

• Angelica :o)

5

Gjest Princess Peach
Skrevet

Blond, med oppklipt bob fikk jeg høre. Av og til masse krøller, noen ganger få, kommer an på dagsformen til håret.

Flott! :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har rødt hår(farget), langt (sånn til rett over stumpen)...

nettopp fått tilbake midtskillen igjen etter å ha hatt sideskill i spare-ut-panneluggen- igjen-prosessen. Luggen henger nå omtrent ned til haka, så jeg har da en sånn hakelengde-tufs på hver side av ansiktet.

Wow, det hørtes kult ut. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har kort mørkebrunt hår; og en litt hårete utgave av Willochsveisen ;-)

Hehe, tøft. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

I min ungdom hadde jeg langt lyst hår (uten en krøll), så gikk endel år med eksperimentering da gjerne kort, permanent etc. Nå i en alder av 42 har jeg igjen det lange lyse håret som er særdeles lettstelt. Vil nyte det lange håret til det ikke føles riktig lenger, og så klippe meg litt kortere i en "fancy" frisyre som passer min alder.......

Mm, skulle ønske jeg også hadde hatt tålmodighet til å spare til langt hår. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jeg har kort, mørkebrunt hår (med striper i). Jeg hadde halvlangt hår, men klippa meg kort for ca en uke siden. Ganske fornøyd med resultatet faktisk :) (eneste "problemet" er at det står _rett ut_ til alle kanter om morgenen. Det gjorde det ikke når jeg hadde halvlangt hår).

Hehe, samme problemet har jeg. Ser ikke ut om morran. :)

Annonse

Gjest Princess Peach
Skrevet

Langt blondt hår, Har egentlig en del krøller og mye fall, men jeg retter det ut, med mindre det er øs pøs regnevær, da nytter det ikke rette det ut.

Synes det er kjempefint med fall i håret. :)

Gjest Princess Peach
Skrevet

joda, fint er det:)

Men når alle blondinevitser og dumme deilige platinablondfargete damer skaper slike fordommer mot blondiner, så ønsker jeg meg brunt hår.. Er livredd for å bli forvekslet med en sånn en..!

Ellers er midt medfødte lysblonde hår helt fint:)

Da er det bra at smarte blondiner som oss kan motbevise blondinemytene. :)

Skrevet

Mm, skulle ønske jeg også hadde hatt tålmodighet til å spare til langt hår. :)

Grunnen til at jeg fikk så langt hår var pga økonomien. Hadde rett og slett ikke råd til å til frisøren....

Gjest Princess Peach
Skrevet

Grunnen til at jeg fikk så langt hår var pga økonomien. Hadde rett og slett ikke råd til å til frisøren....

Hehe, det er også en grunn.

Gjest togli
Skrevet

Jeg er enig med mannen din :-)

Bortsett fra at jeg ville ha sagt mer pen enn søt.

Åh, så snill du er :-)

Men så var jeg kanskje heldig på bildet da ;-)

Gjest togli
Skrevet

Husker jeg så deg på tv en gang, da hadde du brunt hår?

Hmm, kanskje? Det er lenge siden jeg var på tv, men mulig håret var brunt da. Jeg har hatt alt fra lyst til rødt til brunt til svart ;-)

Gjest hvilket program da ?
Skrevet

Hmm, kanskje? Det er lenge siden jeg var på tv, men mulig håret var brunt da. Jeg har hatt alt fra lyst til rødt til brunt til svart ;-)

Oi, har vi en kjendis her inne ?

Fortell da :o)

Annonse

Skrevet

Metervist med altfor tykt, krøllete hår, sendt!

Tusen hjertelig takk! Nå er jeg bare så utrolig glad. Drømmen jeg har hatt fra barnsben er endelig oppfyllt!

;o)

Skrevet

Tusen hjertelig takk! Nå er jeg bare så utrolig glad. Drømmen jeg har hatt fra barnsben er endelig oppfyllt!

;o)

Bare hyggelig å kunne hjelpe. ;) Hva får jeg i retur?

Gjest togli
Skrevet

Oi, har vi en kjendis her inne ?

Fortell da :o)

"Engangskjendis-for-2 minutter" bør du heller kalle det ;-)

Gjest Ulvinnen
Skrevet

Åh, så snill du er :-)

Men så var jeg kanskje heldig på bildet da ;-)

:-)

Gjest hvilket program da ?
Skrevet

"Engangskjendis-for-2 minutter" bør du heller kalle det ;-)

Flaks at Princess Peach fikk med seg at det var akkurat deg da ;o), dere kjenner kanskje hverandre fra før også.

* søren å, da kan jeg ikke fortelle mine venninner at jeg har tastet med DEN kjendisen på DOL da ;o))) *

Gjest Princess Peach
Skrevet

Synes å huske at det var brunt og kort/halvlangt. Hehe, jeg syntes det var så morsomt å se en doler på tv! Dere var så skjønne, at. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Flaks at Princess Peach fikk med seg at det var akkurat deg da ;o), dere kjenner kanskje hverandre fra før også.

* søren å, da kan jeg ikke fortelle mine venninner at jeg har tastet med DEN kjendisen på DOL da ;o))) *

Neida, det var bare tilfeldig. Togli hadde skrevet på dol at hun skulle være i et program på NRK1, ikke hvilket program det var engang. Tilfeldigvis satt jeg og så på NRK1 den kvelden, og skjønte at det måtte være henne. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...