keinstein Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Det er litt ulikt. Hver morgen tar jeg en neve kinaputter og smeller i håret. Slik ser det i hvert fall ut. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Det er litt ulikt. Hver morgen tar jeg en neve kinaputter og smeller i håret. Slik ser det i hvert fall ut. Interessant. 0 Siter
keinstein Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Interessant. Både kråkene og spikerfabrikken har vist sin interesse. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Flaks at Princess Peach fikk med seg at det var akkurat deg da ;o), dere kjenner kanskje hverandre fra før også. * søren å, da kan jeg ikke fortelle mine venninner at jeg har tastet med DEN kjendisen på DOL da ;o))) * Jeg skal love deg at det ikke er så mye å skryte av. Det skal mye til at noen i det hele tatt vet hvem jeg er *hehe* 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Synes å huske at det var brunt og kort/halvlangt. Hehe, jeg syntes det var så morsomt å se en doler på tv! Dere var så skjønne, at. Hihi, håper du fikk med deg hva vi sa (oppdaga etterpå at det vi sa ikke var teksta) ;-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hihi, håper du fikk med deg hva vi sa (oppdaga etterpå at det vi sa ikke var teksta) ;-) Var det ikke teksta? Kanskje de programlederne snakka oppå da, jeg husker ikke. 0 Siter
Gjest Så TV Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Jeg skal love deg at det ikke er så mye å skryte av. Det skal mye til at noen i det hele tatt vet hvem jeg er *hehe* Vi har da alle sett deg og familien din på TV og i ....var det avisintervju i døveavisa? Ja, ei slags døveavis var det. Fikk masseutsendelse om link på mail såvidt jeg husker, pluss at det sto her på dol. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Var det ikke teksta? Kanskje de programlederne snakka oppå da, jeg husker ikke. Jepp, programlederne snakka oppå, så det var kun de som kunne tegnspråk som skjønte _hva_ vi egentlig sa. Jaja... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Vi har da alle sett deg og familien din på TV og i ....var det avisintervju i døveavisa? Ja, ei slags døveavis var det. Fikk masseutsendelse om link på mail såvidt jeg husker, pluss at det sto her på dol. Jeg tror ikke jeg har vært i noen døveavis? Hmm.... 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Neida, det var bare tilfeldig. Togli hadde skrevet på dol at hun skulle være i et program på NRK1, ikke hvilket program det var engang. Tilfeldigvis satt jeg og så på NRK1 den kvelden, og skjønte at det måtte være henne. Luring :-) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Jepp, programlederne snakka oppå, så det var kun de som kunne tegnspråk som skjønte _hva_ vi egentlig sa. Jaja... Hehe, kanskje satt dere og snakket om noe helt annet. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Luring :-) Ja, jeg er så smart, jeg sjø! 0 Siter
Gjest Så TV Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Jeg tror ikke jeg har vært i noen døveavis? Hmm.... Det var på nettet altså, en beskrivelse (m/bilde) om at du var med i TV-programmet. Jeg husker ikke helt hva den sida het, ikke sikkert det var avis, bare en nettside fra døveskolen der du jobbet eller noe??? ikke sikker. 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Hehe, kanskje satt dere og snakket om noe helt annet. Det hadde vært noe ;-) 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Det var på nettet altså, en beskrivelse (m/bilde) om at du var med i TV-programmet. Jeg husker ikke helt hva den sida het, ikke sikkert det var avis, bare en nettside fra døveskolen der du jobbet eller noe??? ikke sikker. Nei, det kan ikke ha vært meg. Jeg jobber ikke på døveskole og har ikke gjort det på snart ti år :-) Du forveksler meg nok med en annen... 0 Siter
Gjest Så TV Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Nei, det kan ikke ha vært meg. Jeg jobber ikke på døveskole og har ikke gjort det på snart ti år :-) Du forveksler meg nok med en annen... Ok, jeg trodde du jobbet med døve barn skjønner du. Tok feil da eller? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Ok, jeg trodde du jobbet med døve barn skjønner du. Tok feil da eller? Tja, jeg gjør delvis det, men ikke på døveskole. Og jeg har definitivt ikke vært i noen døveavis i den forbindelse :-) 0 Siter
Blésha Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Hehe, tøft. Ja, og han er ordentlig kjekk med den sveisen :-) *er kona til Hawkwind* 0 Siter
Gjest sandra BB Skrevet 14. juli 2006 Skrevet 14. juli 2006 Ja, og han er ordentlig kjekk med den sveisen :-) *er kona til Hawkwind* Korsen sveis har han da? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.