Gå til innhold

Hvilken frisyre har du?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det er litt ulikt. Hver morgen tar jeg en neve kinaputter og smeller i håret.

Slik ser det i hvert fall ut.

Fortsetter under...

• Svar 158
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• DarkPink

11

• Dorthe

7

• ShitDiddelyDo

5

• Angelica :o)

5

Gjest Princess Peach
Skrevet

Det er litt ulikt. Hver morgen tar jeg en neve kinaputter og smeller i håret.

Slik ser det i hvert fall ut.

Interessant. :)

Skrevet

Interessant. :)

Både kråkene og spikerfabrikken har vist sin interesse.

Gjest togli
Skrevet

Flaks at Princess Peach fikk med seg at det var akkurat deg da ;o), dere kjenner kanskje hverandre fra før også.

* søren å, da kan jeg ikke fortelle mine venninner at jeg har tastet med DEN kjendisen på DOL da ;o))) *

Jeg skal love deg at det ikke er så mye å skryte av. Det skal mye til at noen i det hele tatt vet hvem jeg er *hehe*

Gjest togli
Skrevet

Synes å huske at det var brunt og kort/halvlangt. Hehe, jeg syntes det var så morsomt å se en doler på tv! Dere var så skjønne, at. ;)

Hihi, håper du fikk med deg hva vi sa (oppdaga etterpå at det vi sa ikke var teksta) ;-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Hihi, håper du fikk med deg hva vi sa (oppdaga etterpå at det vi sa ikke var teksta) ;-)

Var det ikke teksta? Kanskje de programlederne snakka oppå da, jeg husker ikke. :)

Annonse

Gjest Så TV
Skrevet

Jeg skal love deg at det ikke er så mye å skryte av. Det skal mye til at noen i det hele tatt vet hvem jeg er *hehe*

Vi har da alle sett deg og familien din på TV og i ....var det avisintervju i døveavisa? Ja, ei slags døveavis var det.

Fikk masseutsendelse om link på mail såvidt jeg husker, pluss at det sto her på dol.

Gjest togli
Skrevet

Var det ikke teksta? Kanskje de programlederne snakka oppå da, jeg husker ikke. :)

Jepp, programlederne snakka oppå, så det var kun de som kunne tegnspråk som skjønte _hva_ vi egentlig sa. Jaja...

Gjest togli
Skrevet

Vi har da alle sett deg og familien din på TV og i ....var det avisintervju i døveavisa? Ja, ei slags døveavis var det.

Fikk masseutsendelse om link på mail såvidt jeg husker, pluss at det sto her på dol.

Jeg tror ikke jeg har vært i noen døveavis? Hmm....

Gjest togli
Skrevet

Neida, det var bare tilfeldig. Togli hadde skrevet på dol at hun skulle være i et program på NRK1, ikke hvilket program det var engang. Tilfeldigvis satt jeg og så på NRK1 den kvelden, og skjønte at det måtte være henne. :)

Luring :-)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jepp, programlederne snakka oppå, så det var kun de som kunne tegnspråk som skjønte _hva_ vi egentlig sa. Jaja...

Hehe, kanskje satt dere og snakket om noe helt annet. ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Luring :-)

Ja, jeg er så smart, jeg sjø! :D

Gjest Så TV
Skrevet

Jeg tror ikke jeg har vært i noen døveavis? Hmm....

Det var på nettet altså, en beskrivelse (m/bilde) om at du var med i TV-programmet.

Jeg husker ikke helt hva den sida het, ikke sikkert det var avis, bare en nettside fra døveskolen der du jobbet eller noe??? ikke sikker.

Annonse

Gjest togli
Skrevet

Hehe, kanskje satt dere og snakket om noe helt annet. ;)

Det hadde vært noe ;-)

Gjest togli
Skrevet

Det var på nettet altså, en beskrivelse (m/bilde) om at du var med i TV-programmet.

Jeg husker ikke helt hva den sida het, ikke sikkert det var avis, bare en nettside fra døveskolen der du jobbet eller noe??? ikke sikker.

Nei, det kan ikke ha vært meg. Jeg jobber ikke på døveskole og har ikke gjort det på snart ti år :-)

Du forveksler meg nok med en annen...

Gjest Så TV
Skrevet

Nei, det kan ikke ha vært meg. Jeg jobber ikke på døveskole og har ikke gjort det på snart ti år :-)

Du forveksler meg nok med en annen...

Ok, jeg trodde du jobbet med døve barn skjønner du. Tok feil da eller?

Gjest togli
Skrevet

Ok, jeg trodde du jobbet med døve barn skjønner du. Tok feil da eller?

Tja, jeg gjør delvis det, men ikke på døveskole. Og jeg har definitivt ikke vært i noen døveavis i den forbindelse :-)

Skrevet

Hehe, tøft. :)

Ja, og han er ordentlig kjekk med den sveisen :-)

*er kona til Hawkwind*

Gjest sandra BB
Skrevet

Ja, og han er ordentlig kjekk med den sveisen :-)

*er kona til Hawkwind*

Korsen sveis har han da?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...