Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

• Svar 154
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

38

• DarkPink

26

• morsan

12

• keinstein

11

Annonse

Annonse

Så hvis hun fikk en depresjon, og kunne begynne å gråte over "ingen liker meg" og slike ting som man kan lese om på psykriatriforumene her, så hadde du reagert med irritasjon?

Bare lurer altså, ingen anklaging. Interessant tema synes jeg.

Som jeg sa, det kommer helt an på hvorfor hun gråter. Men ren stakkarslig syting liker jeg ikke.

Noen er utrolig stakkarslig og skal surve og gråte for alt mulig.

Noe helt annet er hvis du er syk selvsagt, men da er likevel ikke jeg den som kan gi best hjelp, da må hun har hjelp fra profesjonelle. Men jeg kan selvsagt støtte henne.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238128-til-menn/page/7/#findComment-1837096
Del på andre sider

Nja, jeg har vel aldri at jeg ikke kan være sammen med en jente som ikke liker analsex.

Men jeg har muligens sagt at jeg ikke kunne vært sammen med en jente som ikke liker analt stimuli. Med det tenker jeg ikke penis i analen, men ingefær!

Neida. Jeg tenker mer på litt pirring med en finger, f.eks. under oralsexen.

Men jeg tror at jenter som liker det ville likt skikkelig analsex også. Hvis det gjøres korrekt. :)

Tja. Har ikke gitt det opp jeg, altså. Det har bare aldri vært godt hittil.

MEN, jeg skjønner ikke at det kan være sååå viktig for deg at du kan gi opp et ellers fint forhold på noe jeg ser på som så bagatellmessig. Man kan jo faktisk ha overthefencereachingthestars-sex helt uten å være bort i rumpa!

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/238128-til-menn/page/7/#findComment-1837143
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...