Mabelle Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Og er meget glad og lettet. Min første selveierleilighet. Yessss ;o) 0 Siter
Osiris Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Gratulerer! Du møblerer vel i hodet nå da tenker jeg? Det blir helt sikkert fint. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Grattis!! Jeg kjøpte min første i forrige uke, skal skrive kontrakt i morgen. En herlig følelse (litt skummelt og, da...) Lykke til! 0 Siter
Mabelle Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Grattis!! Jeg kjøpte min første i forrige uke, skal skrive kontrakt i morgen. En herlig følelse (litt skummelt og, da...) Lykke til! Takk skal du ha, og lykke til du også Er skummelt ja, det skal være sikkert og visst, men har vært på en del visninger på en del leieleiligheter og det var masse søppel på markedet til høyel leiepriser så jeg bestemte meg for å kjøpe. Spennende.. :-o 0 Siter
Mabelle Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Gratulerer! Du møblerer vel i hodet nå da tenker jeg? Det blir helt sikkert fint. Ja har delvis planlagt i hodet og kan omtrent ikke vente til å flytte inn 0 Siter
Mabelle Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Gratulerer så mye ) Takketakk Er en aldeles nydelig følelelse faktisk! I morgen blir det å kaste alt mulig slags skrot som jeg har oppbevart i leiligheta som jeg har nå. Skal bli en fornøyelse å flytte, for jeg har nemlig nye møbler også 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.