Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ble litt inspirert av en tråd om hva som gjør deg glad.

Vil bare fortelle at jeg er så glad i dag. Har plutselig funnet ut at når man først "åpner hjertet for følelser" så er det nesten vanskelig å stoppe det. Fant plutselig ut at jeg hadde forelsket meg i en fyr for en måneds tid siden. Det er veldig forsiktig og hemmelig enda, men jeg føler at jeg stadig vekk får gode tilbakemeldinger. Han har vært på ferie i et par uker, men er tilbake på jobb denne uken (jepp, vi er kollegaer). Helt fint.

Men så var jeg på byn for vel en uke siden og kom i snakk med en annen kollega. Jeg ble litt full og ganske dårlig etterhvert og siden har jeg knapt hilst på han fordi jeg er så flau, så flau over at jeg ble full og dårlig. Så står jeg på kopirommet idag og han kommer inn og jeg rødmer og rødmer. Og rødmer litt til og blir fryktelig teit og sjenert. Føler meg som en fjortis, men fikk nå forklart at jeg vanligvis ikke blir så full og sånn og synes det er veldig flaut. Er nok litt betatt av han her også.

Lenge siden jeg har hatt det sånn. Føler meg så lett. Kan ikke annet enn å le av meg selv. Så er det jo på en merkelig måte veldig god følelse. Herlig :P Hei og hopp, jeg er så glad i dag.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ikke en deilig følelse :o) er så forelska om dagen selv at jeg er helt tussete... omtrent i min egen verden. ler ofte av meg selv for tiden.

Skrevet

Er det ikke en deilig følelse :o) er så forelska om dagen selv at jeg er helt tussete... omtrent i min egen verden. ler ofte av meg selv for tiden.

Alldeles nydelig faktisk. Gøy å være forelsket og faktisk få litt gode hint igjen.

Skrevet

Alldeles nydelig faktisk. Gøy å være forelsket og faktisk få litt gode hint igjen.

helt enig :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...