Snacky1365380698 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Kjøpte en råkul NIKE-treningssekk i USA i jula. Ikke visste jeg at det gikk an å bli glad i en sekk, men så kul er den altså Uansett, den har blitt godt brukt til/fra trening. Nå bor jeg like ved SATS, så jeg dusjer hjemme ne som innebærer at jeg går hjem litt svett. Dette har ført i at remene på sekken stinker svette. Er en jerndings der og som gjør at du kan justere lengden på disse, og den stinker hvertfall. Har prøvd med klut og børste og zalo, grønnsåpe, ajax; u name it - men lukta vil ikke forsvinne. Svette + litt såpelukt gjør jo saken mye verre. Har bare lyst til å stappe hele greia inn i vaskemaskina å lukke øynene, men griner hvis sekken bli ødelagt! Noen som har noen vasketips?? 0 Siter
soleil Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Putt den inn i et putetrekk og sett på en strikk ytterst så blir det som en vaskepose. Kjør på skånsomt program, lite sentrifugering. Har ikke prøvd, var bare et forslag. Det går jo å vaske sko i vaskemaskina så det bør gå an å vaske en sekk også? 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Putt den inn i et putetrekk og sett på en strikk ytterst så blir det som en vaskepose. Kjør på skånsomt program, lite sentrifugering. Har ikke prøvd, var bare et forslag. Det går jo å vaske sko i vaskemaskina så det bør gå an å vaske en sekk også? Ja, du sier noe der.... Jeg prøver i morgen, jeg. Så hvis sekken blir ødelagt så skylder jeg på deg ...hihi... 0 Siter
meg__123! Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Ja, du sier noe der.... Jeg prøver i morgen, jeg. Så hvis sekken blir ødelagt så skylder jeg på deg ...hihi... jeg har vaska sekker flere ganger jeg.. gikk bra det... 0 Siter
soleil Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Ja, du sier noe der.... Jeg prøver i morgen, jeg. Så hvis sekken blir ødelagt så skylder jeg på deg ...hihi... Får ikke håpe du vet hvem jeg er... 0 Siter
Gjest magtor Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 jeg har vaska sekker flere ganger jeg.. gikk bra det... Det eneste som kan ødelegges er vannbeskyttelsen. Jeg vasket en Lowe sekk jeg var veldig glad i og plastfilmen som innsiden var kledd med smuldret opp. Jeg vasket på 40 grader, kanskje 30 grader er lurere. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.