pistolèro Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Jeg tror menneskelige virus har brutt seg inn på PC'en min. De har antakelig kommet seg inn via nettverkskamera som de mottar bilder fra, mens jeg har mistet bildet fra dem. De har tilogmed klart å hindre meg kontakt med ruteren min og internett, og har gitt PC'en min en ekstern adresse slik at den fremstår som en Host (vertsmaskin). Det er mulig at program som ga dem denne muligheten kom til meg som pencil enlargement e-post med programkode som førte til at e-post programmet hang seg opp. Hadde en nattlig opplevelse (syn) der det fremgikk at visse Mac-adresser gir ubegrenset adgang til datautstyr verden over, og at de som rotet seg inn på PC'en min hadde en slik adresse. Prøver nå å reinstallere Windows på en av PC'ene mine, men det viser seg at CD-leseren henger seg opp slik at den ikke får kontakt med installasjons CD'en. Jeg har opplevd ganske mye av dette, og har skiftet ut flere CD-spillere på flere PC'er. Får også beskjed fra en PC om at LDR mangler. Det hender at dette endrer seg etter at PC'en har stått avslått en stund. Er ikke sikker på om denne PC'en er hacket, men har hatt problemer med den og drivere etter at Linux skapte trøbbel på harddiskene. Linux er nå fjernet. Har muligens noe malware som kommer fra RVS-Com. Noen tips? Foreløpig har jeg kun en PC i aktivitet, nemlig den på soverommet. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.