Gå til innhold

Frisør i Trondheim sentrum

Anbefalte innlegg

Gjest Trondhjæm
Skrevet

Er det noen flinke frisører i Trondheim sentrum som ikke robber deg for penger bare for å klippe håret?

Gjest Flystripa
Skrevet

Jeg så en i dag, i veita som ligger parallelt med Fjordgata, altså mellom Fjordgata og Olav Trygvasons gate, mellom Ravnkloa og Jomfrugata. Det sto bl.a. Barneklipp til 120,- Husker ikke voksenprisen, men dette lovet vel bra...?

Skrevet

Jeg så en i dag, i veita som ligger parallelt med Fjordgata, altså mellom Fjordgata og Olav Trygvasons gate, mellom Ravnkloa og Jomfrugata. Det sto bl.a. Barneklipp til 120,- Husker ikke voksenprisen, men dette lovet vel bra...?

Mener du Brattørgata?

Skrevet

Frisørene i Sentrum er nok ganske dyre, småsalonger ute i bydelene kan sikkert ha lavere priser. Det fins jo noen innvandrersalonger som har plakater med lave priser. Men jeg har ikke hørt om noen som har klippet seg der så jeg aner ikke hvordan de er. Det er en i passasjen fra Thomas Angels gate mot Olav Trygvasons gate. Du går inn fra O.T ved kebabsjappa 1001 natt, og fra Th.A like ved Godt Brød.

Gjest klipeklippe
Skrevet

Salong Trendy visavis Kjeglekroa.

Skrevet

Salong Trendy visavis Kjeglekroa.

Er de billigere der? Har sett salongen men aldri vært der. Behøver en bra men billig klipp selv nå.

Skrevet

Mange stedet har lærlinger som klipper til halv pris:)

Bl.a. OK frisøer på Solsiden.

:)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hannes hårpleie har lærling som tar 250,-

Skrevet

Berit Stranden er kjempeflink. Holder til i Innherredsveien, like over gata for Rosendal kino.

Gjest sofffia
Skrevet

Salong Fateme i Dronningens gate er billig.

Eneste er at hun klipper veldig raskt, tar seg ikke tiiiid liksom. Men bestevenninna mi brukte henne i lang tid.

Dog noen sier hun klipper skeivt.

Men venninna mi var aldri så fin som da hun gikk til Fateme...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...