Snoooopy Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Savner å ha kjæreste sånn! Skjønner jo at det ikke er rart jeg er singel når jeg aldri er sammen med noen andre enn familiemedlemmer, og atpåtil er litt overvektig... og sikkert en haug andre feil jeg har... Men... skjønner det ikke allikevel... hvorfor er jeg så uheldig... 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Du får iallfall ikke kjæreste ved å være sytete og synes synd på deg selv. Ta på deg klær du liker og gå ut og smil, ta kontakt med folk og virk interessert, så skal du nok se det ordner seg. 0 Siter
Snoooopy Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Du får iallfall ikke kjæreste ved å være sytete og synes synd på deg selv. Ta på deg klær du liker og gå ut og smil, ta kontakt med folk og virk interessert, så skal du nok se det ordner seg. Bla bla bla 0 Siter
keinstein Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Dette virker veldig sutrete og usjarmerende. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 synes nettet er et ok sted å bli kjent med folk på. Blir litt kjent først før man evt vil møtes spessielt hvis man ikke er typen som drar på byen og sånt i helgene. finnes flere ulike netttjenester. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Bla bla bla Du spør om råd, så ikke bli sur hvis du ikke liker svarene du får. 0 Siter
Snoooopy Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 synes nettet er et ok sted å bli kjent med folk på. Blir litt kjent først før man evt vil møtes spessielt hvis man ikke er typen som drar på byen og sånt i helgene. finnes flere ulike netttjenester. like vanskelig å bli kjent på nettet som i RL da. 0 Siter
Snoooopy Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Dette virker veldig sutrete og usjarmerende. Javel, hva så? 0 Siter
Snoooopy Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Du spør om råd, så ikke bli sur hvis du ikke liker svarene du får. Du er sånn typisk doler du... som gir de samme svarene til alle =) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Du er sånn typisk doler du... som gir de samme svarene til alle =) På hvilken måte? 0 Siter
morsan Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Kanskje du har en ålreit fetter eller kusine? Ettersom du bare omgås familien, altså.... 0 Siter
Snoooopy Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 På hvilken måte? Samme mentaliteten... først så gir de konstruktive svar, hvor det gis beskjed om at man selv har ansvaret for å få det bedre... om vedkommende ikke ser lyset med en gang, så blir dere sure, og bare sier at man kom jo hit for å få råd etc... =) 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Du er ikke uheldig. Du er, for å være ærlig, temmelig negativ og sutrete. Det er en grunn for hvorfor du ikke blir ordentlig kjent med noen. 0 Siter
keinstein Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Javel, hva så? Selvtillit er sjarmerende, ærlighet også. Sutring bringer deg ikke noe. Det kommer ikke noe i en lukket hånd. Gammelt nytt, men fremdeles gyldig. 0 Siter
Snacky1365380698 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Javel, hva så? Skal du få deg kjæreste, kommer du ikke langt med 'sutrende og usjarmerende'. De fleste vil ha en kjæreste som er positiv (les: IKKE SUTRER) og sjarmerende. 0 Siter
carma Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Bla bla bla Geez.. Jeg skjønner godt hvorfor du er singel... 0 Siter
Gjest Marres Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Kanskje du har en ålreit fetter eller kusine? Ettersom du bare omgås familien, altså.... LOL!! 0 Siter
Snoooopy Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Geez.. Jeg skjønner godt hvorfor du er singel... Hehe... Jaha, ja... takk for den du =) 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Samme mentaliteten... først så gir de konstruktive svar, hvor det gis beskjed om at man selv har ansvaret for å få det bedre... om vedkommende ikke ser lyset med en gang, så blir dere sure, og bare sier at man kom jo hit for å få råd etc... =) Jo, men når jeg svarte på innlegget ditt, fikk jeg bare "bla bla bla" tilbake, noe jeg tolket som at du ikke likte svaret du fikk. Skulle det liksom få meg til å skifte mening, eller er du bare ute etter svar som stemmer med det du ønsker å høre? *forvirret* 0 Siter
Gjest komigang Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 hei! du trenger virkelig å komme i en positiv tankegang -du viser at du vil,ved at du har tatt det opp her;) det er en god begynnelse!stå på kjære,og husk at om du har hatt et tungt liv til nå,kan du bestemme deg for at resten av livet vil være godt! hva venter du på? begynn å lev!kan anbefale en bok til deg,også:brian tracy,tenk nytt-utnytt dine evner!(utdrag fra boken: det du tenker,har en dyptgripende virkning på hva du er,og hvor godt du gjør det.du kan bare oppnå det hvis du tror på det!hvis du ikke tror du kan klare det,kommer du heller ikke til å klare det. mennesker i medgang er de som tenker mer effektivt enn de menneskene som ikke lykkes.de tar tak i livet sitt:i forholdet til andre mennesker,i målene sine,i problemene sine og erfaringene sine,PÅ EN ANNEN MÅTE ENN ANDRE.DE SÅR BEDRE FRØ,OG RESULTATET ER AT DE HØSTER BEDRE LIV.NÅR DU FORANDRER TANKEGANGEN DIN, FORANDRER DU OGSÅ LIVET DITT. boken presenterer effektive prinsipper som vil hjelpe alle et stykke på veien mot et bedre og mer tilfredsstillende liv,både yrkesmessig og privat. det handler om å TA KONTROLL OVER LIVET SITT. se også siden for psyk,der det er lagt ut bokanbefaling på en bok som nok er ENDA BEDRE,tråd:negative tankebaner.håper jeg kunne hjelpe! og det er alltid hyggelig å få svar tilbake,klem. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.