Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du er ikke uheldig. Du er, for å være ærlig, temmelig negativ og sutrete. Det er en grunn for hvorfor du ikke blir ordentlig kjent med noen.

Man er vel uheldig om man har fått slike trekk i personligheten sin?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Snoooopy

19

• DarkPink

15

• Prozak

8

• keinstein

8

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Jo, men når jeg svarte på innlegget ditt, fikk jeg bare "bla bla bla" tilbake, noe jeg tolket som at du ikke likte svaret du fikk.

Skulle det liksom få meg til å skifte mening, eller er du bare ute etter svar som stemmer med det du ønsker å høre?

*forvirret*

Var ikke ment så alvorlig da... hadde bare ikke noe spesielt å si.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jo, men når jeg svarte på innlegget ditt, fikk jeg bare "bla bla bla" tilbake, noe jeg tolket som at du ikke likte svaret du fikk.

Skulle det liksom få meg til å skifte mening, eller er du bare ute etter svar som stemmer med det du ønsker å høre?

*forvirret*

Neivel. Men flere med meg er enige om at å være sutrete ikke er særlig sjarmerende, så det er jo et trekk du kan prøve å jobbe litt med hos deg selv.

Skrevet

hei! du trenger virkelig å komme i en positiv tankegang -du viser at du vil,ved at du har tatt det opp her;) det er en god begynnelse!stå på kjære,og husk at om du har hatt et tungt liv til nå,kan du bestemme deg for at resten av livet vil være godt! hva venter du på? begynn å lev!kan anbefale en bok til deg,også:brian tracy,tenk nytt-utnytt dine evner!(utdrag fra boken: det du tenker,har en dyptgripende virkning på hva du er,og hvor godt du gjør det.du kan bare oppnå det hvis du tror på det!hvis du ikke tror du kan klare det,kommer du heller ikke til å klare det. mennesker i medgang er de som tenker mer effektivt enn de menneskene som ikke lykkes.de tar tak i livet sitt:i forholdet til andre mennesker,i målene sine,i problemene sine og erfaringene sine,PÅ EN ANNEN MÅTE ENN ANDRE.DE SÅR BEDRE FRØ,OG RESULTATET ER AT DE HØSTER BEDRE LIV.NÅR DU FORANDRER TANKEGANGEN DIN, FORANDRER DU OGSÅ LIVET DITT. boken presenterer effektive prinsipper som vil hjelpe alle et stykke på veien mot et bedre og mer tilfredsstillende liv,både yrkesmessig og privat. det handler om å TA KONTROLL OVER LIVET SITT. se også siden for psyk,der det er lagt ut bokanbefaling på en bok som nok er ENDA BEDRE,tråd:negative tankebaner.håper jeg kunne hjelpe!;) og det er alltid hyggelig å få svar tilbake,klem.

Hei.

Kanskje jeg ser på de bøkene engang =)

Takk for svar.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Var ikke ment så alvorlig da... hadde bare ikke noe spesielt å si.

Sorry, svaret til deg kom under innlegget mitt over. :)

Skrevet

Neivel. Men flere med meg er enige om at å være sutrete ikke er særlig sjarmerende, så det er jo et trekk du kan prøve å jobbe litt med hos deg selv.

Ja.

Men var ikke klar over at jeg sutret til nye bekjentskaper. Trodde dette bare var et trekk jeg antok på dol jeg.

Skrevet

Selvtillitt, snuppa. Det har ALT å si. Jeg har mange overvektige venninner som oser selvtilfredshet, smiler og kler seg flott, som drar mye mer gutter enn de tynne som går og ser i bakken og surmuler... =)

Men jeg vet hvordan det er. Jeg er _avhengig_ av kos, og har vert singel et halvt år nå, som er det lengste siden jeg var 13, og jeg er så kjærestesyk at jeg holder på å sprekke!

Angelica :o)
Skrevet

Selvtillitt, snuppa. Det har ALT å si. Jeg har mange overvektige venninner som oser selvtilfredshet, smiler og kler seg flott, som drar mye mer gutter enn de tynne som går og ser i bakken og surmuler... =)

Men jeg vet hvordan det er. Jeg er _avhengig_ av kos, og har vert singel et halvt år nå, som er det lengste siden jeg var 13, og jeg er så kjærestesyk at jeg holder på å sprekke!

Snooopy er gutt da ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Ja.

Men var ikke klar over at jeg sutret til nye bekjentskaper. Trodde dette bare var et trekk jeg antok på dol jeg.

Vi ser jo ikke annet enn det du skriver på dol, så det er vanskelig å dømme etter noe annet.

Gjest komigang
Skrevet

Hei.

Kanskje jeg ser på de bøkene engang =)

Takk for svar.

hei!nå ble jeg glad:) ønsker deg lykke til,og husk at det også finnes gratis kurs i kognitiv terapi,som det heter(det å snu tankene) du kan be fastlege eller psykolog(hvis du går i beh.) melde deg på! håper virkelig at du velger å gjøre ALT for å få et godt liv! klem:)

Skrevet

Vi ser jo ikke annet enn det du skriver på dol, så det er vanskelig å dømme etter noe annet.

Får aldri høre at jeg klager ellers, jeg... eller er sytete... men er som sagt bare med familien da. Ikke med mange mennesker.

Gjest Princess Peach
Skrevet

Får aldri høre at jeg klager ellers, jeg... eller er sytete... men er som sagt bare med familien da. Ikke med mange mennesker.

Hva med å melde seg inn i en klubb eller forening for noe du interesserer deg for? Det er jo en grei måte å komme i kontakt med folk på.

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152652630' post='3204785]

Snooopy er gutt da ;)

=o

Er du sikker?

Guri. Vel, jeg faller alltid bare for gutter som ooooser selvtillitt da, så.. det går vel begge veier =)

Skrevet

Hva med å melde seg inn i en klubb eller forening for noe du interesserer deg for? Det er jo en grei måte å komme i kontakt med folk på.

Jo skal det når jeg flytter. Om ikke så lenge =)

Angelica :o)
Skrevet

=o

Er du sikker?

Guri. Vel, jeg faller alltid bare for gutter som ooooser selvtillitt da, så.. det går vel begge veier =)

Heelt sikker :)

Jeg liker de litt femi. Med trykk på litt ;)

Gjest Princess Peach
Skrevet

Jo skal det når jeg flytter. Om ikke så lenge =)

Det er bra. Lykke til! :)

Gjest Persille
Skrevet

Du er det her, antagelig derfor jeg antok at du var jente - et veldig jentete trekk :)

Gjest Persille
Skrevet

Man er vel uheldig om man har fått slike trekk i personligheten sin?

Det handler ikke om personlighet - det handler om holdning, og holdninger kan endres.

Skrevet

A pro pos det.

Lokalpolitikk er tingen. I den senere tid har det vært rene partnerbytteforeningen i et lokallag, for ikke å snakke om styret i skolemusikken.

Er det ikke noe å hente i SV, så går man til FrP, og blir motatt med åpne armer. Overløpere er populære. Og så kan en være medlem i flere foreninger.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...