Gjest komigang Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Man er vel uheldig om man har fått slike trekk i personligheten sin? hei! det der har ikke med personligheten å gjøre.det har med tankegang å gjøre-og den vil du gå for å endre-sant;) 0 Siter
keinstein Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Kanskje du har en ålreit fetter eller kusine? Ettersom du bare omgås familien, altså.... Bevvaremeivæl da morsan. hehe 0 Siter
DarkPink Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1152653082' post='3204802] Heelt sikker Jeg liker de litt femi. Med trykk på litt Da legger jeg trykk på ææææsj... =p Kommer litt an på hva du mener med femi da. Hvis det innebærer at de har både shampoo, dusjsåpe og underlivssåpe i dusjen, kjøper seg masse klær, og har et hysterisk forhold til sveisen sin, så er det greit. Hvis det innebærer at de synes edderkopper er skumle, ofte sitter med beina i kryss, og gråter etter sex, så skal du få ha de for deg sjæl =p 0 Siter
Snoooopy Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Det handler ikke om personlighet - det handler om holdning, og holdninger kan endres. Alt kan vel endres... men vanskelig er det uansett om du kaller det holdning eller en del av personligheten... Forresten tror jeg endring krever stimuli/impulser utenfra. Er umulig å bare sette seg ned å endre ting. 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Man er vel uheldig om man har fått slike trekk i personligheten sin? Du kan da forandre trekk ved deg selv? 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Da legger jeg trykk på ææææsj... =p Kommer litt an på hva du mener med femi da. Hvis det innebærer at de har både shampoo, dusjsåpe og underlivssåpe i dusjen, kjøper seg masse klær, og har et hysterisk forhold til sveisen sin, så er det greit. Hvis det innebærer at de synes edderkopper er skumle, ofte sitter med beina i kryss, og gråter etter sex, så skal du få ha de for deg sjæl =p Enig! 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Bevvaremeivæl da morsan. hehe Er det ikke nå du skal komme med kommentaren "mulig jeg er gammeldags..."? 0 Siter
Snoooopy Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Du kan da forandre trekk ved deg selv? Andre kan forandre trekk ved meg. 0 Siter
Angelica :o) Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Da legger jeg trykk på ææææsj... =p Kommer litt an på hva du mener med femi da. Hvis det innebærer at de har både shampoo, dusjsåpe og underlivssåpe i dusjen, kjøper seg masse klær, og har et hysterisk forhold til sveisen sin, så er det greit. Hvis det innebærer at de synes edderkopper er skumle, ofte sitter med beina i kryss, og gråter etter sex, så skal du få ha de for deg sjæl =p Valg nr 1! Valg nr 2 er myyye mer enn _litt_ femi 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Andre kan forandre trekk ved meg. For noe tull. _Du_ kan forandre deg selv, ingen andre. 0 Siter
DarkPink Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Alt kan vel endres... men vanskelig er det uansett om du kaller det holdning eller en del av personligheten... Forresten tror jeg endring krever stimuli/impulser utenfra. Er umulig å bare sette seg ned å endre ting. Fake it til u make it, baby. Jeg brukte å late som om jeg trodde jeg var deilig når jeg kom inn i rom og sånt før, helt til jeg plutselig trodde på det selv =) (og da tror andre på det også) 0 Siter
Mabelle Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Alt kan vel endres... men vanskelig er det uansett om du kaller det holdning eller en del av personligheten... Forresten tror jeg endring krever stimuli/impulser utenfra. Er umulig å bare sette seg ned å endre ting. Du kan delvis endre disse ved deg selv og om du tror du trenger hjelp utenfra så kan du også søke hjelp utenfra. Bruk kreativiteten din. 0 Siter
Snoooopy Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 For noe tull. _Du_ kan forandre deg selv, ingen andre. Du tror vel du vet alt du -Jeg- vet ikke... men tror ikke det går an å forandre seg selv, nei... 0 Siter
DarkPink Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 [quote name=Angelica )' timestamp='1152653878' post='3204836] Valg nr 1! Valg nr 2 er myyye mer enn _litt_ femi Hehehe. Mulig vi er litt enige likevel da. Men jeg liker det så barskt det kan bli, før det går over til helsetrøye og vaske kuken med shampoo og prompe barskt. Johnny Depp, femiæsj. Beckham, feminam. Josh Holloway, barsknam. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Alt kan vel endres... men vanskelig er det uansett om du kaller det holdning eller en del av personligheten... Forresten tror jeg endring krever stimuli/impulser utenfra. Er umulig å bare sette seg ned å endre ting. Du får ingen impulser utenfra om du ikke tar initiativ til det selv. Det er ingen som rusler bort til deg og sier "hei du negative og sutrende snoopy - nå skal vi endre holdningen din!" Først må du ta tak i det du formidler til andre, så må du ta tak i selvfølelsen din - og så vil kanskje andre ta tak i deg. Men om du snakker til og opptrer RL som det du gjør her - så er du overmåte negativ. Bruker du oss som klagemur og er blid og hyggelig ellers, fortsett med det - og lykke til! 0 Siter
morsan Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Bevvaremeivæl da morsan. hehe Tja, Kong Olav og Märtha var søskenbarn! ;-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Hehehe. Mulig vi er litt enige likevel da. Men jeg liker det så barskt det kan bli, før det går over til helsetrøye og vaske kuken med shampoo og prompe barskt. Johnny Depp, femiæsj. Beckham, feminam. Josh Holloway, barsknam. Øh, ikke prompe barskt, men "blabla og blabla og blabla" - barskt. Om du skjønner... 0 Siter
Glimtipper Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Du tror vel du vet alt du -Jeg- vet ikke... men tror ikke det går an å forandre seg selv, nei... Nei, men det sier seg selv at om du skal forandre deg, så er det du selv som må gjøre det. Ingen andre enn du bestemmer over deg. Jeg forandrer mye ved meg selv hele tiden. De aller fleste må og vil det mange ganger i løpet av livet. De fleste forandringer handler jo om din egen lykke. Slik jeg oppfatter dine innlegg her på DOL, så tar du lite ansvar for dine egne problemer. 0 Siter
Gjest Persille Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Andre kan forandre trekk ved meg. Den største feilen flest jenter gjør er å gå inn i forhold der de tror de kan forandre mannen. _Du_ må forandre deg, ingen andre. 0 Siter
Snoooopy Skrevet 11. juli 2006 Forfatter Skrevet 11. juli 2006 Du får ingen impulser utenfra om du ikke tar initiativ til det selv. Det er ingen som rusler bort til deg og sier "hei du negative og sutrende snoopy - nå skal vi endre holdningen din!" Først må du ta tak i det du formidler til andre, så må du ta tak i selvfølelsen din - og så vil kanskje andre ta tak i deg. Men om du snakker til og opptrer RL som det du gjør her - så er du overmåte negativ. Bruker du oss som klagemur og er blid og hyggelig ellers, fortsett med det - og lykke til! Først så ville ikke jeg i terapi, som ble jeg overtalt til det. Da var det andre som endret meg, ikke meg selv. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.