Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest kom igang
Skrevet

Alt kan vel endres... men vanskelig er det uansett om du kaller det holdning eller en del av personligheten...

Forresten tror jeg endring krever stimuli/impulser utenfra. Er umulig å bare sette seg ned å endre ting.

hvis du endrer tankegangen din,så du får selvtillit,vil du møte verden på en annen måte. og du vil oppdage hvor mange som setter pris på deg.og det med å møte en du kan bli kjæreste med;du må være ÅPEN for det.etter du har fått mer tro på deg selv,vil du oppdage at jenter flørter med deg-og at du faktisk selv også gjør det.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 107
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Snoooopy

19

• DarkPink

15

• Prozak

8

• keinstein

8

Mest aktive i denne tråden

Angelica :o)
Skrevet

Hehehe. Mulig vi er litt enige likevel da. Men jeg liker det så barskt det kan bli, før det går over til helsetrøye og vaske kuken med shampoo og prompe barskt.

Johnny Depp, femiæsj. Beckham, feminam. Josh Holloway, barsknam.

Jeg liker at gutta tar vare på seg selv, lukter godt, barberer seg og kan å kle seg.

Jeg blir yr av god parfyme. :P

Depp og Beckham er ikke mine favoritter. Han andre der vet jeg ikke hvem er ;)

Gjest Persille
Skrevet

Først så ville ikke jeg i terapi, som ble jeg overtalt til det. Da var det andre som endret meg, ikke meg selv.

Javel.

Du får se det som du vil - men realiteten er at ingen kan endre deg, det er det bare du som kan gjøre.

Skrevet

Er det ikke nå du skal komme med kommentaren "mulig jeg er gammeldags..."? ;)

hehe

Jeg har fått et varemerke?

Hvor ble det av romantikken. ONS er ikke for meg, heller ikke for brå vendinger med ukjente.

Skrevet

Tja, Kong Olav og Märtha var søskenbarn! ;-)

Da må en ha en meget sympatisk eller liten spredd familie, mener jeg.

Skrevet

Alt kan vel endres... men vanskelig er det uansett om du kaller det holdning eller en del av personligheten...

Forresten tror jeg endring krever stimuli/impulser utenfra. Er umulig å bare sette seg ned å endre ting.

Du sier det er vanskelig. Jeg undrer meg rett og slett på om du sier det er vanskelig til deg selv, fordi du kanskje ikke tør å forandre deg fordi det virker for skummelt med en forandring? Kanskje du på et eller plan ikke vil? For hva innebærer egentlig det? har du tenkt over det?

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152654472' post='3204859]

Jeg liker at gutta tar vare på seg selv, lukter godt, barberer seg og kan å kle seg.

Jeg blir yr av god parfyme. :P

Depp og Beckham er ikke mine favoritter. Han andre der vet jeg ikke hvem er ;)

Joooda, Sawyer i Lost. Jeg liker også at de lukter godt og tar vare på utseendet sitt. men de må likevel se ut som og te seg som menn, og være store og tøffe =)

Skrevet

Først så ville ikke jeg i terapi, som ble jeg overtalt til det. Da var det andre som endret meg, ikke meg selv.

Du mener at du er totalt avhengig av andre altså, med andre ord?

Gjest komigang
Skrevet

det var vel ikke andre som endret deg når du gikk i terapi,det er jo du som med dine tanker endrer deg.(vet at man lett får en passiv rolle når man går i terapi:at detføles som om det er den andre som "gjør jobben".men det er faktisk DU, med dine tanker) et slikt kurs som jeg anbefalte,er mer sånn at DU HJELPER DEG SELV.

Skrevet

det var vel ikke andre som endret deg når du gikk i terapi,det er jo du som med dine tanker endrer deg.(vet at man lett får en passiv rolle når man går i terapi:at detføles som om det er den andre som "gjør jobben".men det er faktisk DU, med dine tanker) et slikt kurs som jeg anbefalte,er mer sånn at DU HJELPER DEG SELV.

Psssssst: Nå får han jo oppmerksomhet :)

Skrevet

Du og komigang, kjenner dere hverandre? Komigang svarer på hvert innlegg du kommer med, men aldri på noe andres.

Angelica :o)
Skrevet

Joooda, Sawyer i Lost. Jeg liker også at de lukter godt og tar vare på utseendet sitt. men de må likevel se ut som og te seg som menn, og være store og tøffe =)

Å han, ja.. Ja, han er ganske kjekk ;)

Tror vi egentlig er ganske enige :D

Gjest komigang
Skrevet

håper du velger å ta ansvar for ditt eget liv.håper å få høre fra deg at du melder deg på et slikt kurs el.lignende.Du vil ikke angre på det.(OG HVA HAR DU Å TAPE-DU KAN BARE VINNE-VINNE ET GODT LIV)klem;)

Gjest Violsa
Skrevet

Fake it til u make it, baby. Jeg brukte å late som om jeg trodde jeg var deilig når jeg kom inn i rom og sånt før, helt til jeg plutselig trodde på det selv =) (og da tror andre på det også)

tror du dere det går ann å fake selvtillitt. At man feks er åpen utadvent og alt det der. Eller gjenomskuer folk det, at man egentlig er livredd for å ikke bli likt?

Skrevet

Ja, hvis du velger å tro at du er en viljeløs robot, så tror jeg ikke du er særlig attraktiv på kjæreste-markedet, for å være helt ærlig :S

Skrevet

tror du dere det går ann å fake selvtillitt. At man feks er åpen utadvent og alt det der. Eller gjenomskuer folk det, at man egentlig er livredd for å ikke bli likt?

Jeg tror det kan funke. Om man er en god skuespiller. Men noen ganger merker jeg på andre at de gjør seg til, og det er ikke spesielt tiltrekkende.

Men hvis man sier noe til seg selv ofte nok, så tror man på det til slutt, og da tror også andre på det. Det kan være alt fra "det er noen i huset, det e rnoen i huset" til "jeg er stygg/pen". Spesielt hvis jeg går og smiler og tenker "jeg er glad, jeg er glad, se så fint alt er" så BLIR jeg glad.

Jeg ble også mye mer utadvendt da jeg sa til meg selv "de vet ikke at du er den pysa, gå bort og plapr i vei!" og da tok de meg for å være utadvendt, og plutselig så var jeg bare blitt det.

Skrevet

Ja, hvis du velger å tro at du er en viljeløs robot, så tror jeg ikke du er særlig attraktiv på kjæreste-markedet, for å være helt ærlig :S

Det tror jeg! Tror det ikke bare dreier seg om å være slank, men også om IQ!!!

Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjæreste når jeg selv er det smarteste mennesket jeg har møtt =)

Jah, det var vel noe som het "misforstått geni"... ellerno...

Gjest KOMIGANG
Skrevet

Skjønner ikke hvorfor jeg ikke har kjæreste når jeg selv er det smarteste mennesket jeg har møtt =)

Jah, det var vel noe som het "misforstått geni"... ellerno...

(DEN BLE LITT DYP- DU HAR IKKE MØTT MANGE,DA MENER DU?)-HÅPER DU SOVER PÅ DET,DU VET,DA.unnskyld skrifta,capsn hang seg opp;)

Skrevet

Det hjelper i alle fall ikke å si til seg selv at man er helt elendig/stygg/fæl. Da blir alt bare elendig.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...