Gjest Violsa Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Det hjelper i alle fall ikke å si til seg selv at man er helt elendig/stygg/fæl. Da blir alt bare elendig. ja..helt enig faktisk. 0 Siter
jaime Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Hehehe. Mulig vi er litt enige likevel da. Men jeg liker det så barskt det kan bli, før det går over til helsetrøye og vaske kuken med shampoo og prompe barskt. Johnny Depp, femiæsj. Beckham, feminam. Josh Holloway, barsknam. ROTFL, der fikk du meg til å fnise HØYT ut i natten... 0 Siter
lonelyP Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Du må først og fremst ha tro på deg selv. Ikke fortell deg selv hvor uheldig du er hele tiden. Finn dine positive sider og finn måter å fremheve de på . Alle har gode og dårlige sider. Jeg synes det er vanskelig å finne menn som er engasjerte og aktive. Tror mange jenter setter pris på slike menn. Finn noe du kan drive med så skal du se du får både venner og kanskje en kjæreste etterhvert. Ellers vil jeg bare si at jeg også savner en kjæreste rett som det er. Jeg har deppet en stund og har kommet frem til at jeg vil prøve en mer positiv måte. Glemme savnet og jaget og bare kose meg og ha det gøy. Har dukket opp flere interresante menn i det siste gitt. ) Lykke til da. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Da legger jeg trykk på ææææsj... =p Kommer litt an på hva du mener med femi da. Hvis det innebærer at de har både shampoo, dusjsåpe og underlivssåpe i dusjen, kjøper seg masse klær, og har et hysterisk forhold til sveisen sin, så er det greit. Hvis det innebærer at de synes edderkopper er skumle, ofte sitter med beina i kryss, og gråter etter sex, så skal du få ha de for deg sjæl =p "Hvis det innebærer at de synes edderkopper er skumle, ofte sitter med beina i kryss, og gråter etter sex, så skal du få ha de for deg sjæl =p" Slik har ingen av de kvinnene jeg har kjent vært, tror jeg. "Hvis det innebærer at de har både shampoo, dusjsåpe og underlivssåpe i dusjen," Greit. Har overhodet ingenting med femi å gjøre. Like "femi" som solkrem. "kjøper seg masse klær, og har et hysterisk forhold til sveisen sin, så er det greit." DET er femi, og det er balleløst. Meteroseksuelle pyser som det spiser jeg til frokost. (Hvis man er homo, så er det selvsagt greit.) "........................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Joooda, Sawyer i Lost. Jeg liker også at de lukter godt og tar vare på utseendet sitt. men de må likevel se ut som og te seg som menn, og være store og tøffe =) "Joooda, Sawyer i Lost." Hallo. En fyr som bruker tre timer foran speilet for å annlegge en "tilfeldig" sveis, har lite med "barsk" å gjøre. "...................................." 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 "Hvis det innebærer at de synes edderkopper er skumle, ofte sitter med beina i kryss, og gråter etter sex, så skal du få ha de for deg sjæl =p" Slik har ingen av de kvinnene jeg har kjent vært, tror jeg. "Hvis det innebærer at de har både shampoo, dusjsåpe og underlivssåpe i dusjen," Greit. Har overhodet ingenting med femi å gjøre. Like "femi" som solkrem. "kjøper seg masse klær, og har et hysterisk forhold til sveisen sin, så er det greit." DET er femi, og det er balleløst. Meteroseksuelle pyser som det spiser jeg til frokost. (Hvis man er homo, så er det selvsagt greit.) "........................................." Hehe, hvis du sier det så =p Jeg sa jo nettopp at det kom AN på hva hun la i femi gutter, og forklarte hva jeg la i femi gutter. Jeg synes at gutter skal vaske håret med shampoo og kroppen med såpe altså, men det er så utrolig mange gutter som bare "høh? slenger bare shampoo nedover hodet og gnir det litt ut over kroppen jeg?" Har ikke gutter lov å være opptatt av hår og klær? Kjenner du ingen jenter som ofte sitter med beina i kryss og roper "Prozak, edderkopp!"? 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 "Joooda, Sawyer i Lost." Hallo. En fyr som bruker tre timer foran speilet for å annlegge en "tilfeldig" sveis, har lite med "barsk" å gjøre. "...................................." Ååååh, så sjalu! Å så sinna på peeeene mannen! 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 ROTFL, der fikk du meg til å fnise HØYT ut i natten... Hehe, så hyggeli da =) 0 Siter
Prozak Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Hehe, hvis du sier det så =p Jeg sa jo nettopp at det kom AN på hva hun la i femi gutter, og forklarte hva jeg la i femi gutter. Jeg synes at gutter skal vaske håret med shampoo og kroppen med såpe altså, men det er så utrolig mange gutter som bare "høh? slenger bare shampoo nedover hodet og gnir det litt ut over kroppen jeg?" Har ikke gutter lov å være opptatt av hår og klær? Kjenner du ingen jenter som ofte sitter med beina i kryss og roper "Prozak, edderkopp!"? "Har ikke gutter lov å være opptatt av hår og klær?" Det er da jaggu forskjell på å være normalt opptatt av utseendet, og å være hysterisk opptatt av en sveis som tar tre timer og fem tuber med gele å lage? Og å gå rundt med korte skjorter utenpå buksene (det er vel mote nå, er det ikke?)? "Kjenner du ingen jenter som ofte sitter med beina i kryss og roper "Prozak, edderkopp!"?" Faktisk ikke, nei. Jeg hater edderkopper selv, så det måtte være et kvinnemenneske som var usedvanlig araknafobisk i forhold til meg :-) "......................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Ååååh, så sjalu! Å så sinna på peeeene mannen! Nei, for all del - ikke sinna i det hele tatt :-) Jeg synes bare han egentlig er en "machofisert" versjon av beckham o.l. "......................................" 0 Siter
Gjest kigang Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Hei. Kanskje jeg ser på de bøkene engang =) Takk for svar. hei! jeg ble nok litt FOR engasjert i går..håper du har det bra,og at du ikke har det så galt som du ga inntrykk av.klem 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 "Har ikke gutter lov å være opptatt av hår og klær?" Det er da jaggu forskjell på å være normalt opptatt av utseendet, og å være hysterisk opptatt av en sveis som tar tre timer og fem tuber med gele å lage? Og å gå rundt med korte skjorter utenpå buksene (det er vel mote nå, er det ikke?)? "Kjenner du ingen jenter som ofte sitter med beina i kryss og roper "Prozak, edderkopp!"?" Faktisk ikke, nei. Jeg hater edderkopper selv, så det måtte være et kvinnemenneske som var usedvanlig araknafobisk i forhold til meg :-) "......................................." Jeg vet aldri hva som er mote. Kjedelig hvis du bruker lengre tid på badet enn jeg gjør, men jeg tenkte mer sånn "ikke rør sveisen min" og "fuck, nå regner det, sveisen blir ødelagt". Jeg er den eneste jenta jeg kjenner som er den som kverker edderkoppene i et forhold. fatter ikke hvordan folk kan være redd de. Grpter du etter sex også iblant, kanskje? =) 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Da legger jeg trykk på ææææsj... =p Kommer litt an på hva du mener med femi da. Hvis det innebærer at de har både shampoo, dusjsåpe og underlivssåpe i dusjen, kjøper seg masse klær, og har et hysterisk forhold til sveisen sin, så er det greit. Hvis det innebærer at de synes edderkopper er skumle, ofte sitter med beina i kryss, og gråter etter sex, så skal du få ha de for deg sjæl =p *lol* :-D Nr 2 der hørtes ikke noe særlig ut nei.. Men jeg kan godt like gutter som ordner seg litt jeg også, uten at jeg nødvendigvis kaller dem femi fordet. Fin sveis, litt smykker og ringer, og tøffe klær går bra. Hårfarging også..:-o MEN, ikke å farge vipper og bryn, eller gud forby bruke lipgloss..Det er turn off å finne ut! :-) 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Nei, for all del - ikke sinna i det hele tatt :-) Jeg synes bare han egentlig er en "machofisert" versjon av beckham o.l. "......................................" Njæh. Så lenge han har den sexy, barske, stilen, så funker det for meg =) Bruce Willis da. han er også barsknam. 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 *lol* :-D Nr 2 der hørtes ikke noe særlig ut nei.. Men jeg kan godt like gutter som ordner seg litt jeg også, uten at jeg nødvendigvis kaller dem femi fordet. Fin sveis, litt smykker og ringer, og tøffe klær går bra. Hårfarging også..:-o MEN, ikke å farge vipper og bryn, eller gud forby bruke lipgloss..Det er turn off å finne ut! :-) enig med deg. Gutter skal se bra ut og alt det der. men ikke som de har stått 3 timer foran speilet. Selv om de kanskje har gjort det. sminke og sånt er fy fy..broren min stjeler foundation hos meg..har litt uren hud.. 0 Siter
Prozak Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Jeg vet aldri hva som er mote. Kjedelig hvis du bruker lengre tid på badet enn jeg gjør, men jeg tenkte mer sånn "ikke rør sveisen min" og "fuck, nå regner det, sveisen blir ødelagt". Jeg er den eneste jenta jeg kjenner som er den som kverker edderkoppene i et forhold. fatter ikke hvordan folk kan være redd de. Grpter du etter sex også iblant, kanskje? =) "ikke rør sveisen min" og "fuck, nå regner det, sveisen blir ødelagt". Det er så veikt, balleløst og umandig som det kan få blitt. *Grøss* "fatter ikke hvordan folk kan være redd de." Jeg hater dem, sa jeg. Ikke at jeg var redd. Jeg bærer dem ut når jeg finner dem. Jeg kverker sjelden noen eller noe som ikke har gjort meg noe eller kommer til å gjøre meg noe :-) "Grpter du etter sex også iblant, kanskje? =)" Da må det ha vært urimelig dårlig sex, i såfall. Husker et par ons etter dagevis på fylla, som nok var til å grine av når man tenker på det i ettertid :-) "......................................" 0 Siter
Prozak Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 *lol* :-D Nr 2 der hørtes ikke noe særlig ut nei.. Men jeg kan godt like gutter som ordner seg litt jeg også, uten at jeg nødvendigvis kaller dem femi fordet. Fin sveis, litt smykker og ringer, og tøffe klær går bra. Hårfarging også..:-o MEN, ikke å farge vipper og bryn, eller gud forby bruke lipgloss..Det er turn off å finne ut! :-) "MEN, ikke å farge vipper og bryn, eller gud forby bruke lipgloss..Det er turn off å finne ut!" Du - jeg farget håret svart noen ganger i yngre år. Det hadde sett rimelig snålt ut hvis jeg ikke hadde farget øyebrynene og skjegget også. Skikkelig hard svartfarge på håret, og så en myk brunfarge på øyebrynene og en lys brunfarge på skjegget. ".................................." 0 Siter
Prozak Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Njæh. Så lenge han har den sexy, barske, stilen, så funker det for meg =) Bruce Willis da. han er også barsknam. "Bruce Willis da. han er også barsknam." Han er ihvertfall ikke mye femi :-) "....................................." 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 "ikke rør sveisen min" og "fuck, nå regner det, sveisen blir ødelagt". Det er så veikt, balleløst og umandig som det kan få blitt. *Grøss* "fatter ikke hvordan folk kan være redd de." Jeg hater dem, sa jeg. Ikke at jeg var redd. Jeg bærer dem ut når jeg finner dem. Jeg kverker sjelden noen eller noe som ikke har gjort meg noe eller kommer til å gjøre meg noe :-) "Grpter du etter sex også iblant, kanskje? =)" Da må det ha vært urimelig dårlig sex, i såfall. Husker et par ons etter dagevis på fylla, som nok var til å grine av når man tenker på det i ettertid :-) "......................................" Hehe. Nå tenkte jeg mer på fordi det er så "vakkert" da. Husker en lærer vi hadde, da vi var i den alderen at vi nettopp hadde begynt å knulle litt i fylla. Han leste et eller annet middelaldersk dikt om å smelte sammen osv, og sa med tårer i øynene "og det er vel egentlig det vakreste to mennesker kan gjøre, er det ikke det?" Vi bare: øøh.. =p Og når jeg først har satt skravla i gang, den mest ultra turn off, balleløse, patetiske sangen jeg vet om, er den der "last night, i was inside of you, i saw the sun, the moon, the mountains and the rivers, i almost cried cause it was so beautiful". Sunget av en _mann_, med sånn såååårbar negerstemme. Ååååh, jeg _kaster_ opp!! 0 Siter
Gjest Violsa Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Hehe. Nå tenkte jeg mer på fordi det er så "vakkert" da. Husker en lærer vi hadde, da vi var i den alderen at vi nettopp hadde begynt å knulle litt i fylla. Han leste et eller annet middelaldersk dikt om å smelte sammen osv, og sa med tårer i øynene "og det er vel egentlig det vakreste to mennesker kan gjøre, er det ikke det?" Vi bare: øøh.. =p Og når jeg først har satt skravla i gang, den mest ultra turn off, balleløse, patetiske sangen jeg vet om, er den der "last night, i was inside of you, i saw the sun, the moon, the mountains and the rivers, i almost cried cause it was so beautiful". Sunget av en _mann_, med sånn såååårbar negerstemme. Ååååh, jeg _kaster_ opp!! hehe...ja den sangen husker jeg reneste parodien. trodde først det var tull bare. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.