Gjest komigang Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Du sier det er vanskelig. Jeg undrer meg rett og slett på om du sier det er vanskelig til deg selv, fordi du kanskje ikke tør å forandre deg fordi det virker for skummelt med en forandring? Kanskje du på et eller plan ikke vil? For hva innebærer egentlig det? har du tenkt over det? tøfft svar du ga nå(og jeg prøver å muntre ham opp;) 0 Siter
DarkPink Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 hehe...ja den sangen husker jeg reneste parodien. trodde først det var tull bare. Jah.. 0 Siter
laguna1365380434 Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 "MEN, ikke å farge vipper og bryn, eller gud forby bruke lipgloss..Det er turn off å finne ut!" Du - jeg farget håret svart noen ganger i yngre år. Det hadde sett rimelig snålt ut hvis jeg ikke hadde farget øyebrynene og skjegget også. Skikkelig hard svartfarge på håret, og så en myk brunfarge på øyebrynene og en lys brunfarge på skjegget. ".................................." Okey da, så kanskje dere får lov til det da..;-P Men grensa går defintivt ved lipglossen! ;-) 0 Siter
Prozak Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Okey da, så kanskje dere får lov til det da..;-P Men grensa går defintivt ved lipglossen! ;-) Ok, den skal jeg ikke krangle på :-) "........................................" 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 hehe Jeg har fått et varemerke? Hvor ble det av romantikken. ONS er ikke for meg, heller ikke for brå vendinger med ukjente. Ja, varemerket "Gode Gamle Keinstein". Hehe. 0 Siter
keinstein Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Ja, varemerket "Gode Gamle Keinstein". Hehe. Når en mann skal sjekke damer er "gode gamle..." det verste du kan få. En uskadelig fyr som ingen tenner på og som alle damer kan danse med uten at noen blir sjalu. Og som tilslutt blir et lett offer for en homse. Jeg flytter til en annen by, ellers så går jeg i garasjen og henger meg litt. 0 Siter
Gjest Princess Peach Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Når en mann skal sjekke damer er "gode gamle..." det verste du kan få. En uskadelig fyr som ingen tenner på og som alle damer kan danse med uten at noen blir sjalu. Og som tilslutt blir et lett offer for en homse. Jeg flytter til en annen by, ellers så går jeg i garasjen og henger meg litt. Huffda. Hva med XO eller VSOP Keinstein? 0 Siter
keinstein Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Huffda. Hva med XO eller VSOP Keinstein? God ide. Jeg pleier å ta på meg for trange sko, og går en tur. Min eneste glede : når jeg kommer tilbake å ta av meg skoa og helle opp en konjakk. Jeg liker å ha det litt trist. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.