jinta17 Skrevet 11. juli 2006 Skrevet 11. juli 2006 Ja, nå har jeg blitt ganske dårlig, huff! Har feber,vondt i hodet, press under ribb-beina, hoste, det kommer masse ekkelt gult slim opp, sår i halsen. veldig snørrete. Hva tror dere det er? 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Det høres ut som en forkjølelse. Ta det helt med ro, drikk masse - også mye vann. 0 Siter
jinta17 Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 Det høres ut som en forkjølelse. Ta det helt med ro, drikk masse - også mye vann. okidok, tusen takk for svar da for jeg bare ta det rolig noen dager! 0 Siter
jubalong70 Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 okidok, tusen takk for svar da for jeg bare ta det rolig noen dager! Gjør det 0 Siter
Gjest salmiakk Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Jeg har hatt lungebetennelse minst 7-8 ganger og det varierer hvor syk jeg blir. Men det starter alltid slik du beskriver. Så om det varer og varer, med feber på ettermiddagene,så kan det være et tegn på noe annet enn forkjølelse.Men noen forkjølelser sitter jo også godt i 0 Siter
jinta17 Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 Jeg har hatt lungebetennelse minst 7-8 ganger og det varierer hvor syk jeg blir. Men det starter alltid slik du beskriver. Så om det varer og varer, med feber på ettermiddagene,så kan det være et tegn på noe annet enn forkjølelse.Men noen forkjølelser sitter jo også godt i okay, ja da får jeg bare se det ann! føler meg egentlig bedre nå da har ikke feber lengre! men nå har det begynt å komme durelyd nedi kroppen noen ganger når jeg puster.. hmmm. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.