Gå til innhold

Med skuddsikker vest på kurs

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når du møter en fremmed med-deltaker på et helt ordinært kurs, en 30-årig mann med asistisk utseeende, og oppdager at vedkommende har på seg skuddsikker vest. Hva tenker du da?

Jeg har lurt på det siden i går. Jeg er urolig, men vet ikke hvorfor.

Det er ikke ulovlig å bruke vest. Bevæpnet er han ikke, da ville jeg ringt politiet, og han ser helt ordinær ut.

Jeg har brukt vest selv, men ikke i ordinære situasjoner. Det virker så malplassert og uvirkelig. Er jeg for skvetten og engstelig?

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

19

• Prozak

6

• ShitDiddelyDo

6

• soleil

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Han har sikkert noen fiender...

Hvorfor er jeg urolig?

Jeg får sånne blaff igjennom huet, og egentlig burde jeg tenke på andre ting. Det er i tilfelle han som har problemer, ikke jeg.

Kanskje jeg spør han?

Skrevet

Hvorfor er jeg urolig?

Jeg får sånne blaff igjennom huet, og egentlig burde jeg tenke på andre ting. Det er i tilfelle han som har problemer, ikke jeg.

Kanskje jeg spør han?

Kanskje du tror han er en terrorist?

Skrevet

Han har sikkert noen fiender...

Jeg tror ikke andre har oppdaget det, men jeg kjenner igjen kanten på vesten bak på ryggen. Kevlar er ganske stivt selv om de er skreddersydde.

Nå virker jeg sikkert paranoid.

Angelica :o)
Skrevet

Hvordan gikk det på turen til Kiel? Klarte dere å holde kontakt med hverandre?

Skrevet

Kanskje du tror han er en terrorist?

Da ville han hatt våpen, ikke vest? Det er ikke bombebelte.

Skrevet

Hvorfor er jeg urolig?

Kanskje jeg spør han?

Tror jeg hadde dødd av nysgjerrighet, ja. Men hva skal man si, da?

Fleipe seg inn på temaet kanskje..

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152653825' post='3204832]

Hvordan gikk det på turen til Kiel? Klarte dere å holde kontakt med hverandre?

Det gikk bra. Vi laget oppslagstavle på avtalt sted.

Skrevet

He he.. så bra da! :)

Der skrev dere beskjeder til hverandre eller?

Skrevet

Tror jeg hadde dødd av nysgjerrighet, ja. Men hva skal man si, da?

Fleipe seg inn på temaet kanskje..

Spørre hvor han har fått laget den? Om det er 36 eller 48 lags kevlar?

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152654006' post='3204841]

He he.. så bra da! :)

Der skrev dere beskjeder til hverandre eller?

Lederne hadde rosa lapper og de andre gule. Det skulle ikke så mye til før de var på sporet. Det var melom 10 og 20 lapper på den.

Skrevet

Lederne hadde rosa lapper og de andre gule. Det skulle ikke så mye til før de var på sporet. Det var melom 10 og 20 lapper på den.

He he.. Går ut ifra at du var leder..?

Skrevet

[quote name=Angelica :o)' timestamp='1152654562' post='3204863]

He he.. Går ut ifra at du var leder..?

Fritatt. For full og gal.

Skrevet

Mannen tar jo bare sine forholdsregler. Alle utlendinger i Norge av ikke-vestlig opprinnelse ligger jo i krig med hverandre og skyter hverandre ned for fote.

Dette trodde jeg du visste alt om.

Skrevet

Ha ha var det _kielferga_ du vurderte å ta med walkie talkie på??!!

Trode da i det minste det var en STOR båt det var snakk om! ;-) Begrenset hvor mange steder man kan gjemme seg bort på den ferga der.....

Skrevet

Mannen tar jo bare sine forholdsregler. Alle utlendinger i Norge av ikke-vestlig opprinnelse ligger jo i krig med hverandre og skyter hverandre ned for fote.

Dette trodde jeg du visste alt om.

Men nå har teoriene kommet meg innpå livet og gjør meg urolig.

Skrevet

Ha ha var det _kielferga_ du vurderte å ta med walkie talkie på??!!

Trode da i det minste det var en STOR båt det var snakk om! ;-) Begrenset hvor mange steder man kan gjemme seg bort på den ferga der.....

Hadde du hørt kjeften vi fikk forrige gang ....

Skrevet

Hadde du hørt kjeften vi fikk forrige gang ....

? Hvilken forrige gang?? Mener du fra en kompis som ikke fant dere, eller en diskusjon her på dol?

Hvis det var førstnevnte forstår jeg jo at man tar hensyn til overnervøse venner som ikke har gravd seg ned i tide! :-)

Skrevet

? Hvilken forrige gang?? Mener du fra en kompis som ikke fant dere, eller en diskusjon her på dol?

Hvis det var førstnevnte forstår jeg jo at man tar hensyn til overnervøse venner som ikke har gravd seg ned i tide! :-)

Ensomme sjeler på leting etter tapte venner i en stor båt, pluss et par faktorer til som ikke gjør saken bedre.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...