Gå til innhold

Med skuddsikker vest på kurs

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du har intet å frykte. Disse gjengfolka skyter kun på hverandre. Herregud, de er jo til og med så elendige skyttere at de knapt treffer hverandere. Er de heldige klarer de å knærte frontruta på en parkert bil.

Utrolig at de ikke tar et hint snart og melder seg på skytekurs.

Videoannonse
Annonse
  • Svar 45
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• keinstein

19

• Prozak

6

• ShitDiddelyDo

6

• soleil

3

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Du har intet å frykte. Disse gjengfolka skyter kun på hverandre. Herregud, de er jo til og med så elendige skyttere at de knapt treffer hverandere. Er de heldige klarer de å knærte frontruta på en parkert bil.

Jeg er også litt overrasket over de elendige skyteferdighetene, men antagelig er de i ferd med å pisse på seg.

Jeg selv kan lett treffe en blikkboks på 25 meter, selv med kortløpet våpen.

Jeg tror de bare prøver å skremme hverandre og ender opp med å skremme seg selv. En slags adrenalinkick. Men senere kan vi få se mer proffe folk. De som myrdet kebabfyren i Lørenskog (var det vel) var litt for kjapt forsvunnet uten spor til at de hørte til her i landet. 3 menn borte som svisker er litt for opplagt.

Skrevet

Hvis de er så elendige skytere ville ikke jeg likt å være i nærheten av en av dem som risikerer å bli skutt på ihvertfall!

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg er også litt overrasket over de elendige skyteferdighetene, men antagelig er de i ferd med å pisse på seg.

Jeg tror de bare prøver å skremme hverandre og ender opp med å skremme seg selv. En slags adrenalinkick. Men senere kan vi få se mer proffe folk. De som myrdet kebabfyren i Lørenskog (var det vel) var litt for kjapt forsvunnet uten spor til at de hørte til her i landet. 3 menn borte som svisker er litt for opplagt.

Ja, de på Lørenskog var nok noe mer profesjonelle enn tullingene som løper rundt i byen og tror de er noe.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hvis de er så elendige skytere ville ikke jeg likt å være i nærheten av en av dem som risikerer å bli skutt på ihvertfall!

Heldigvis ser de ut til å ha vett nok til å legge skytinga utenfor de mest befolka områdene. I hvert fall til nå.

Burde sendt dem ut på en eller annen øde øy og latt dem skyte hverandre i fred og ro.

Skrevet

Har du prøvd å skyte med 9mm som du holder sidelengs? Det er ikke lett å treffe noe som helst, og p.g.a hvordan du holder den går rekylen kraftig til siden i stedet for opp. Det kan dermed blir en ganske så sprek spredning :-)

".........................................."

Skrevet

"Jeg selv kan lett treffe en blikkboks på 25 meter, selv med kortløpet våpen."

Ikke noe problem når du har roen på deg, og tid til å sikte. Men har du skutt f.eks spesialfelt, med bevegelige blinker, tidsbegrensninger, en sekundant som skriker "skyt nå!", og "stopp!" med uregelmessige intervaller? Plutselig forsvant alt man har lært om pusting, grep, skviiiiiising på avtrekkeren etc., gitt. Det er helt fantastisk hvor dårlig man kan finne på å skyte i slike sammenhenger :-)

"......................................"

Skrevet

Ja, de på Lørenskog var nok noe mer profesjonelle enn tullingene som løper rundt i byen og tror de er noe.

Forferdelig mye av kartleggingen av disse foregikk etter NOKAS-ranet. Enorme mengder spinoff i form av nyttig lærdom fra den 50 mill ekstrabevilgningen.

Totalt til politiet i SB er 7 mrd.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Har du prøvd å skyte med 9mm som du holder sidelengs? Det er ikke lett å treffe noe som helst, og p.g.a hvordan du holder den går rekylen kraftig til siden i stedet for opp. Det kan dermed blir en ganske så sprek spredning :-)

Hehe, nope, det har jeg ikke forsøkt.

Det sidelengstopplegget har jeg for øvrig aldri helt forstått. Men det er det vel ingen som helt forstår. :)

Skrevet

"Jeg selv kan lett treffe en blikkboks på 25 meter, selv med kortløpet våpen."

Ikke noe problem når du har roen på deg, og tid til å sikte. Men har du skutt f.eks spesialfelt, med bevegelige blinker, tidsbegrensninger, en sekundant som skriker "skyt nå!", og "stopp!" med uregelmessige intervaller? Plutselig forsvant alt man har lært om pusting, grep, skviiiiiising på avtrekkeren etc., gitt. Det er helt fantastisk hvor dårlig man kan finne på å skyte i slike sammenhenger :-)

"......................................"

Jeg tror på det.

Men skytingen foregår fra en bil i fart ser det ut som ofte.

De burde ut av bilen, bruke lyddemepere så de ikke mister hørselen selv - og være flere. Kanskje jeg skulle bli konsulent?

Virker som det ikke er alvorlig ment eller de ikke har trening.

Skrevet

Og du får glovarme hylser i ansiktet og ned i nakken.

Skrevet

Hehe, nope, det har jeg ikke forsøkt.

Det sidelengstopplegget har jeg for øvrig aldri helt forstått. Men det er det vel ingen som helt forstår. :)

"Det sidelengstopplegget har jeg for øvrig aldri helt forstått. Men det er det vel ingen som helt forstår. :)"

Det er vel i stor grad en hollywood-ting, tror jeg. Noen har sågar hevdet at hollywood gjør det med vilje, slik at "ordentlige" gangstere skal herme, og dermed ikke treffe noe :-)

"......................................."

Skrevet

Og du får glovarme hylser i ansiktet og ned i nakken.

"Og du får glovarme hylser i ansiktet og ned i nakken."

Det er en bonus.

"....................................."

Skrevet

Heldigvis ser de ut til å ha vett nok til å legge skytinga utenfor de mest befolka områdene. I hvert fall til nå.

Burde sendt dem ut på en eller annen øde øy og latt dem skyte hverandre i fred og ro.

"Heldigvis ser de ut til å ha vett nok til å legge skytinga utenfor de mest befolka områdene. I hvert fall til nå."

Det er riktig, Oslo er ikke akkurat så befolket så det gjøre noe, hehe.

ShitDiddelyDo
Skrevet

"Heldigvis ser de ut til å ha vett nok til å legge skytinga utenfor de mest befolka områdene. I hvert fall til nå."

Det er riktig, Oslo er ikke akkurat så befolket så det gjøre noe, hehe.

Men de pleier vel å legge skytinga i ubefolka områder. F.eks. er det vel ikke en eneste uskyldig som til nå er rammet av bermens ild?

Det er vel bare et tidsspørsmål, men. Nå får tida smeller det jo flere ganger i uka.

Skrevet

Men de pleier vel å legge skytinga i ubefolka områder. F.eks. er det vel ikke en eneste uskyldig som til nå er rammet av bermens ild?

Det er vel bare et tidsspørsmål, men. Nå får tida smeller det jo flere ganger i uka.

Det er ikke noen har blitt truffet av disse apekattene, men det har bare vært flaks. Det har vært uskyldige i nærheten.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er ikke noen har blitt truffet av disse apekattene, men det har bare vært flaks. Det har vært uskyldige i nærheten.

Så lite som disse idiotene faktisk treffer skulle man noen ganger tro de skjøt oppover.

Men jeg husker en episode i Oslo for noen år siden da en taxi på holdeplassen ved Stortinget ble beskudd. De fatta ikke hva som hadde skjedd før de dagen etter fant ut at det hadde vært skyting noen kvartaler overfor, og at en av kulene hadde flydd veldig langt.

Skrevet

Så lite som disse idiotene faktisk treffer skulle man noen ganger tro de skjøt oppover.

Men jeg husker en episode i Oslo for noen år siden da en taxi på holdeplassen ved Stortinget ble beskudd. De fatta ikke hva som hadde skjedd før de dagen etter fant ut at det hadde vært skyting noen kvartaler overfor, og at en av kulene hadde flydd veldig langt.

Det var en skyteepisode i krysset Hausmansgt og Storgata også, hvor det kom to biler kjørende og det ble skyting i krysset der.

De var ute av bilene og det var bare flaks at ingen andre ble truffet.

Det skal til hardere lut for disse idiotene. De skulle rett og slett ha vært plassert på Bjørnøya.

Skrevet

Ser ut som om vi en mange nok til å kunne be om å få et eget forum for pistolskyting her på DOL.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...