Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det fins mye bra i prisklassen 30-50 000, så se deg godt om.

Dessverre er det også "luringskiktet" hvor du kan finne mye sminket skrot. Selger kan virke naiv, men det kan også være for å lure deg. En verkstedkontroll avslører det verste. Men så stort tap blir det ikke hvis de er noe alvorlig og du må kondemnere den. En annen ting er om den blir EU-godkjent og hvor mye den kommer til å koste deg i rep de neste 3 år.

Skrevet

Det fins mye bra i prisklassen 30-50 000, så se deg godt om.

Dessverre er det også "luringskiktet" hvor du kan finne mye sminket skrot. Selger kan virke naiv, men det kan også være for å lure deg. En verkstedkontroll avslører det verste. Men så stort tap blir det ikke hvis de er noe alvorlig og du må kondemnere den. En annen ting er om den blir EU-godkjent og hvor mye den kommer til å koste deg i rep de neste 3 år.

Lett å kjøpe katta i sekken, ja. Uff..

"km stand er kappot.." hehe, han her var jo ganske ærlig, da. :P

Skrevet

Lett å kjøpe katta i sekken, ja. Uff..

"km stand er kappot.." hehe, han her var jo ganske ærlig, da. :P

Katta i sekken.

Det kommer fra gamle Europa da en handlet grisunger i en sekk. Handel ble ofte avsluttet på kvelden, og noen ble lurt og fikk en gammel villkatt i sekken i stedet for grisungen. Griser var svært verdifulle.

Skrevet

Styr langt unna den her.

Kjerra ble begjært avregistrert i april i år, grunnet manglende EU-godkjenning (slo opp reg.nr. på vegvesen.no).

Kilometerteller kaputt - mon tro hvorfor...?

Problemer med elektriske vinduer; kan være større/kostbare elektriske feil på den. Eller begynnende sådan.

Pen å se på kjerra; men kombinert med ovenstående kan dette godt være en sminket bil. Ta med bilkyndig (les mekaniker) for besiktigelse om du likevel vurderer kjøp.

Gjest lykke til
Skrevet

Har ei venninne som har akkurat samme bil, den går nå på 4. året, har ikke hatt noe tull med "henne" (hun heter Carina :) ), "hun" går som ei klokke.

Bilen har nå rullet over 200.000. Det er en 92 mod., for 4 år siden ga hun 47.000 for den.

Somsagt min venninne får ikke fullrost bilen hun :), akkurat midt i blinken for henne.

Japse-biler er jo kjent for å være bra også :), så jeg hadde vurdert denne bilen sterkt :).

Skrevet

I utgangspunktet er dette veldig bra biler. Men om denne er bra er noe helt annet. Prisen er svært lav og det kan tyde på at det er noen skjulte feil. Det betyr at du har lite å klage på hvis det er noe galt fordi prisen er så lav at du burde skjønne at her er det noe mer enn hva som står i annonsen.

Jeg kunne ha kjøpt en slik bil, fordi det koster meg svært lite å reparere, bare delekostnadene i tillegg vet jeg hvor jeg skal kjøpe for å få det billigst mulig.

Km.stand er deffekt, men likevel er det oppgitt at den har gått 150.000 km.

Er helt sikker på at det er en av våre nye landsmenn som er selger:-)

petter smart
Skrevet

I utgangspunktet er dette veldig bra biler. Men om denne er bra er noe helt annet. Prisen er svært lav og det kan tyde på at det er noen skjulte feil. Det betyr at du har lite å klage på hvis det er noe galt fordi prisen er så lav at du burde skjønne at her er det noe mer enn hva som står i annonsen.

Jeg kunne ha kjøpt en slik bil, fordi det koster meg svært lite å reparere, bare delekostnadene i tillegg vet jeg hvor jeg skal kjøpe for å få det billigst mulig.

Km.stand er deffekt, men likevel er det oppgitt at den har gått 150.000 km.

Er helt sikker på at det er en av våre nye landsmenn som er selger:-)

Ka-ching. Og førstepremien går til mrxx.

Nr er registert på Hussain Ghiasi Moheb.

Skrevet

Hehe, det ante meg.

Skrevet

Forresten, hvor fikk du sjekket det?

petter smart
Skrevet

Forresten, hvor fikk du sjekket det?

Det stod jo et mobilnr der og jeg søkte bare på www.opplysningen1881.no

Skrevet

Det stod jo et mobilnr der og jeg søkte bare på www.opplysningen1881.no

Aaahaa, trodde du hadde slått inn reg. nr. på bilen ett eller annet sted.

Skrevet

Styr langt unna den her.

Kjerra ble begjært avregistrert i april i år, grunnet manglende EU-godkjenning (slo opp reg.nr. på vegvesen.no).

Kilometerteller kaputt - mon tro hvorfor...?

Problemer med elektriske vinduer; kan være større/kostbare elektriske feil på den. Eller begynnende sådan.

Pen å se på kjerra; men kombinert med ovenstående kan dette godt være en sminket bil. Ta med bilkyndig (les mekaniker) for besiktigelse om du likevel vurderer kjøp.

Er ikke intressert i bilen, syns bare annonsen var festlig skrevet. Hehe ;)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...