Gå til innhold

ny mp3 spiller....den måå funke før turen!!

Anbefalte innlegg

Gjest batteri
Skrevet

har koblet den til pcen, trykker meg innpå "min datamaskin", åpner flyttbar disk ,som jeg har gjort med de andre mp3 spillerne jeg har brukt, men når jeg skal kopiere sanger over kommer det en slik melding opp "kan ikke kopiere den angitte .... finner ikke den angitte filen.Kontroller at du angir riktig bane og filnavn" Hvordan kontrollerer jeg dette???har ikke måttet forandre på noe sånt tidligere....typisk at jeg skulle ødelegge den forrige mp3 spilleren rett før jeg skal på tur, er så lite teknisk av meg også.aaarrrgh, jeg trenger musikk!!!!!!!!!!

Videoannonse
Annonse
ShitDiddelyDo
Skrevet

Hva slags spiller er det? Kan det være at du trenger et avspillingsprogram for å legge inn musikken? Kan musikken være rippet i et format spilleren ikke tar?

Gjest ChiengMai
Skrevet

Hva skjer med musikken du har på PCen når du prøver å spille den da? Bare sånn at du er sikker på at det ikke er noe galt med filene. Og er du 100% sikker på at du ikke trenger et eget program for å overføre filer til spilleren? Min Zen Micro fungerer ikke ned dra og slipp, jeg må bruke programmet som fulgte med eller Windows Media Player eller MusicMatch Jukebox til å overføre filer mellom PC og spilleren.

Gjest batteri
Skrevet

Hva skjer med musikken du har på PCen når du prøver å spille den da? Bare sånn at du er sikker på at det ikke er noe galt med filene. Og er du 100% sikker på at du ikke trenger et eget program for å overføre filer til spilleren? Min Zen Micro fungerer ikke ned dra og slipp, jeg må bruke programmet som fulgte med eller Windows Media Player eller MusicMatch Jukebox til å overføre filer mellom PC og spilleren.

kan jo tenkes jeg trenger ett eget program..er det i tilfelle det som er på cden som følgte med spilleren? aner ikke jeg...jeg bruker windows media player, og sangene funker fint å høre på innpå der... men får ikke lagt noe over på spilleren...

Gjest ChiengMai
Skrevet

kan jo tenkes jeg trenger ett eget program..er det i tilfelle det som er på cden som følgte med spilleren? aner ikke jeg...jeg bruker windows media player, og sangene funker fint å høre på innpå der... men får ikke lagt noe over på spilleren...

Hva slags spiller er det da?

Skrevet

Enkelte typer mp3-spillere krever at man bruker programmet som ligger på cd-en som fulgte med når du kjøpte spilleren ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...