Gjest Trafikkskadd Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Er det noen som vet om det er skatt på trafikkulykkeerstatning. I tilfelle hvor mye? 0 Siter
Sarsa Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Hm, jeg vet ikke hvordan det er med trafikkulykkkeerstatning. Men ved brannerstatning er det ikke skatt ihvertfall, for jeg var utsatt for storbrann ifjor og fikk utbetelt hele forsikringsbeløpet. Jeg var redd det var skatt på dette, men det var det altså ikke. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Det er ikke skatt på det når du får det men setter du det i banken må du betale skatt av det neste år. Altså, du kan ikke ha noen mill på banken og ikke få formueskatt. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Det er ikke skatt på det når du får det men setter du det i banken må du betale skatt av det neste år. Altså, du kan ikke ha noen mill på banken og ikke få formueskatt. Men formueskatt er vel ikke særlig mye..? Det har (pussig nok) ikke opptatt meg foreløbig, men... Og så skatter man jo selvsagt på vanlig måte av rentene etterpå. 0 Siter
Dorthe Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Men formueskatt er vel ikke særlig mye..? Det har (pussig nok) ikke opptatt meg foreløbig, men... Og så skatter man jo selvsagt på vanlig måte av rentene etterpå. Jeg har aldri betalt formueskatt i hele mitt liv og rentene på formuen min er ikke stor ;o) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Jeg har aldri betalt formueskatt i hele mitt liv og rentene på formuen min er ikke stor ;o) Noen fordeler har man jo ;-) Om noen år, når lånene er nedbetalt, regner jeg med at jeg finner ut mer om formueskatten ;-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.