Prozak Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 han er absolutt ikke fascist Neida. Helt sikkert ikke. Er du i familie, eller? I såfall kondolerer jeg. "........................................" 0 Siter
Osiris Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 Neida. Helt sikkert ikke. Er du i familie, eller? I såfall kondolerer jeg. "........................................" neida, ikke i familie i det hele tatt. Men jeg kjenner ham. Og fascist er han langt i fra, heller ikke kommunist 0 Siter
Prozak Skrevet 13. juli 2006 Skrevet 13. juli 2006 neida, ikke i familie i det hele tatt. Men jeg kjenner ham. Og fascist er han langt i fra, heller ikke kommunist "Og fascist er han langt i fra, heller ikke kommunist" Tja...hva er forskjellen på en ekstremsosialist og en kommunist? Og...joda...han er vel ikke nasjonalistisk til å være fascist - men antisemittismen til SV passer jo godt med det, da. "......................................." 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.