Gjest Violsa Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Nå har jeg altså gått på disse snart en uke. Bivirkningen om å ikke ha så lyst på mat var jo veldig bra da. Problemet er at jeg ikke får lyst på mat i det hele tatt. Selv om jeg burde være sulten. Så byr det meg imot. jeg har ikke lyst på godterier eller potetgull , men så har jeg heller ikke lyst på brødskive til frokost selv om jeg har vært svært sulten. spiser lette ting som yogurt,banan,frokostblanding , supper og sånt. tror jeg skal gå på de pillene til magesekken har krympet og altså at jeg blir raskere mett av mindre mat. foresten. Jeg vil jo ikke overbelaste kroppen eller bli overtrent. Men vil gjerne gå ned litt fort. Og om jeg feks trener spinning ganske ofte..Og selv på samme dag går en times tur hver dag. Det kan vel ikke være skadelig? Går på tredemølle med mp3 spiller i ørene og går fort. sånn jeg liker det. morsomt å sjekke hvordan man forbedrer seg. styrke trening er totalt demotiverende når antydninger til å se musklene er dekket under masse fett. 0 Siter
Snoooopy Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Kanskje en ide å ta litt mindre av de medisinene, slik at du spiser normalt... hverken overspiser eller spiser for lite... Vet ikke noe om det jeg, men skulle jo tro forbrenningen ble nedsatt om du ikke fikk i deg nok mat, og at du da lett ville gå opp igjen når du sluttet på de pillene. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.