Dory Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Hei! Jeg har fått veldig vondt i halsen nå, og skal prøve å kverke dette før jeg blir forkjøla:) Har kjøpt masse frukt, 1000 mg C vitamin tabetter og solhatt (fra apoteket: solhatt tinktur NAF). Er dette noe annet enn rød solhatt? 0 Siter
Gjest LucySky Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Det tror jeg ikke det er. Noe annet, altså. Solhatt er en hageblomst, de fins i gult og rødt, men jeg tror bare den røde er brukt medisinsk. God bedring! Om du vil spandere på deg det, så er det noe som heter Avantgarden på helsekosten, brune tabletter lagd av planteekstrakt. Det har tatt rotta på mine forkjølelser i snart ett år. 0 Siter
Dory Skrevet 12. juli 2006 Forfatter Skrevet 12. juli 2006 Det tror jeg ikke det er. Noe annet, altså. Solhatt er en hageblomst, de fins i gult og rødt, men jeg tror bare den røde er brukt medisinsk. God bedring! Om du vil spandere på deg det, så er det noe som heter Avantgarden på helsekosten, brune tabletter lagd av planteekstrakt. Det har tatt rotta på mine forkjølelser i snart ett år. Ok! Tusen takk for tips:)) Skal se etter det på helsekost etterpå 0 Siter
Gjest signatura Skrevet 12. juli 2006 Skrevet 12. juli 2006 Etter at jeg kjøpte Coldizin (sugetabletter) i helsekosten, sverger hele min familie til den for å stoppe begynnende forkjølelser. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.