Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vondt i halsen, er slapp.

Har ikke veldig lyst på mye mat, men middag er dagens høydepunkt for meg, så jeg vil ha ett eller annet:) Dessuten har jeg tro på at jeg blir fortere frisk når jeg spiser ordentlig mat:)

Noen tips..? Er helt blank...

Videoannonse
Annonse
Gjest soljenta_83
Skrevet

Kremet Blomkålsuppe med fersk loff/rundstykke?

Godt for halsen :)

Skrevet

Kremet Blomkålsuppe med fersk loff/rundstykke?

Godt for halsen :)

Nam nam! Hørtes veldig godt ut:) Takk for tips!

Gjest soljenta_83
Skrevet

Nam nam! Hørtes veldig godt ut:) Takk for tips!

Tar du hvitløksrundstykker til,hjelper det jo til med å knekke bakterier det også ;)

Skrevet

Tar du hvitløksrundstykker til,hjelper det jo til med å knekke bakterier det også ;)

Lurt!:)

Skrevet

Omelett er godt og sunt. Du kan jo fylle den med det du liker. Enkelt å spise for en sår hals også

Skrevet

Omelett er godt og sunt. Du kan jo fylle den med det du liker. Enkelt å spise for en sår hals også

Tusen takk for tips!:) Omelett er jo veldig godt. Leeenge siden jeg har spsit det også. Det er så kjekt med DOL, her får man svar på alt:)

laguna1365380434
Skrevet

Vel, jeg lager ostesuffle i dag, det er yummi og dessuten lett å spise. Med loff og salat.

Men du har kanskje allerede spist middag pr. nå? Jeg er treg, og piser sånn i åttetiden, nemlig.

:-)

Skrevet

Vel, jeg lager ostesuffle i dag, det er yummi og dessuten lett å spise. Med loff og salat.

Men du har kanskje allerede spist middag pr. nå? Jeg er treg, og piser sånn i åttetiden, nemlig.

:-)

Jeg hadde spist, men takk uansett:))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...