Gå til innhold

mp3

Anbefalte innlegg

Gjest nicole40
Skrevet

JEg har lastet ned musikk fra limewire.Problemet er at jeg får ikke lastet de inn på mp3 spiller.DEt er første gang jeg gjør sånt,kjøpte meg nettopp mp3 spiller. Når jeg trykker send så finner jeg ikke flyttbar disk når jeg høyreklikker på melodien,eller stasjonE.

Må jeg ha programvare,kjøpe noe for å få det til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fulgte det ikke med en programvare til mp3-spilleren? Pleier vel det...?

Gjest midia
Skrevet

Åpne mappen til mp3 spilleren din og så åpner du mappen "min musikk"

Trykk på sangen mens du holder nede høyre musetast og dra sangen over til mp3 mappa.

Gjest nicole40
Skrevet

Åpne mappen til mp3 spilleren din og så åpner du mappen "min musikk"

Trykk på sangen mens du holder nede høyre musetast og dra sangen over til mp3 mappa.

Jeg har ikke no mappe til den.....fulgte ikke med noenting.

Gjest nicole40
Skrevet

Fulgte det ikke med en programvare til mp3-spilleren? Pleier vel det...?

Nei det gjorde det ikke.....

Gjest midia
Skrevet

Jeg har ikke no mappe til den.....fulgte ikke med noenting.

Når du kobler din mp3 inn i usb porten så finner du igjen den hvis du går inn på "Min datamaskin" trykk deg inn derifra å da er du i mappen til mp3 spilleren din.

Gjest nicole40
Skrevet

Når du kobler din mp3 inn i usb porten så finner du igjen den hvis du går inn på "Min datamaskin" trykk deg inn derifra å da er du i mappen til mp3 spilleren din.

Det gikk bra!!! Takk takk takk:))))

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...