Gå til innhold

Finnmark - Oslo

Anbefalte innlegg

Gjest suphau
Skrevet

Jeg skal kjøre fra Lakselv, i Finnmark til Oslo snart. hvor mange mil er det? Jeg finner ikke ut av det? Noen som har en link?

Takk på forhånd:))

Videoannonse
Annonse
Gjest suphau
Skrevet

208 mil.

Den var rask:) Tuuuuuuuuuusen takk * hiver meg rundt halsen* ;))

Gjest suphau
Skrevet

Den var rask:) Tuuuuuuuuuusen takk * hiver meg rundt halsen* ;))

hvordan fant du det ut? finner ikke ut av det på nett, og vet ikke hva jeg skal søke på..

Skrevet

De fleste kjører gjennom Sverige. Kortere, raskere, bedre veier.

Skrevet

Ikke for ingenting jeg kaller meg suphau skjønner du.. hehe Håper bare jeg klarer å lese kart når jeg skal kjøre nedover.. sånn at jeg ikke kjører meg vill..* flirer her*

Trenger ikke følge kart når du har den beskrivelsen der. ;)

Gjest suphau
Skrevet

Trenger ikke følge kart når du har den beskrivelsen der. ;)

Printer den ut nu:)))

Kvinne som jeg er , dårlig å lese kart.. ( gjelder ikke alle kvinner da) bare sånn at jeg ikke bli halshugd her nu..

Bra beskrivelse, så da kommer jeg fram:)) Men tror jeg bruker flere dager på meg:)) 19 timer er mye på en dag.. har med hunder:))

Gjest suphau
Skrevet

De fleste kjører gjennom Sverige. Kortere, raskere, bedre veier.

Jeg har med 2 hunder. Derfor kjørere jeg gjennom Norge.. Jeg har nok ikke gitt dem allslags vaksine bare for å få kjøre gjennom andre land..

Neida, jeg kjører Norge:) har god tid.. Så får jeg se hvor vakkert land vi har:))

Skrevet

Printer den ut nu:)))

Kvinne som jeg er , dårlig å lese kart.. ( gjelder ikke alle kvinner da) bare sånn at jeg ikke bli halshugd her nu..

Bra beskrivelse, så da kommer jeg fram:)) Men tror jeg bruker flere dager på meg:)) 19 timer er mye på en dag.. har med hunder:))

Kjørte nesten den strekningen i fjor, og brukte to overnattinger. Men da tok vi det rolig. Gikk helt greit å kjøre. God tur! :)

Gjest suphau
Skrevet

Kjørte nesten den strekningen i fjor, og brukte to overnattinger. Men da tok vi det rolig. Gikk helt greit å kjøre. God tur! :)

Tusen takk:)) Vil sikkert bruke 4 dager:)) Overnatter litt her og litt der.. og kanskje hos en elsker;)) hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...